1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Goeiemorgen

- ik heb de vk nog niet gebeld omdat ik geen slijm keer verlies.. zodra er wel weer komt bel ik meteen!

- huizen, nou wij huren wel een huis haha.. lekker makkelijk!

Vandaag gaan we weer druk klussen in ons huis.. hopen dat we een heel eind komen dit weekend, dus we zullen zien!

Fijn weekend allemaal!

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inmiddels ik ook ziekig, fijn hoor kleine man is maandag jarig!!

Kruidnootje wat ontzettend naar zeg! Weet niet wat ik moet zeggen. Weer een tegenslag.

Als wij ons huisje hier verkopen, hebben wij ook een restschuld van denk 20.000 euro helaas. Ik probeer als het kan en wat centjes over hebt het af te lossen. Hier in de randstad huren kost ook zo 900 euro voor een huisje huur dus dan kun je beter kopen.

3. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Huren is geen optie voor ons, want de maandelijkse lasten worden dan te hoog en dan kunnen we niet eens boodschapjes doen als de kleine er is.

En goedkope woning, tja... 55m2 waar we wonen, geen balkon en kleine berging. Mijn vriend heeft dit 6 jaar geleden gekocht toen hij nog geen vriendin had en er ook niet mee bezig was ;) Voor hem dus een geweldig huis. Dichtbij werk, uitvalswegen naar snelweg. Samenwonen gaat hier ook prima. De kleine kan hier zeker opgroeien. Geen grote slaapkamer, maar alles wat ze straks wensen kan. Alleen de buurt gaat dan zwaar achteruit. Ondanks dat het naast ons langzaam aangepakt wordt, hebben we dan nog een idioot wonen. Maar ik zei net ook al tegen mijn vriend: Misschien valt die vent binnenkort wel dood neer :') Lol.

We gaan nu direct verder met het aanpakken van de babykamer. We willen positief blijven. Er zal wel een reden zijn dat de adviseur een 'foutje' heeft gemaakt.

Net dus verf gehaald, dus we gaan aan de slag nu. Op naar een positieve tijd. Het kan altijd erger.

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed van je kruidnootje dat jullie met de kamer beginnen. Positief! Jullie hebben inderdaad zo niet de beste leefsituatie voor een baby erbij, maar gelukkig wel 2 slaapkamers. Kan je geen doorlopend credit afsluiten voor de restschuld?
    Doordat jullie droomhuis niet heel veel geld kost, kunnen jullie misschien wel extra credit krijgen bij een bank? Ik probeer nog even mee te denken. Veel plezier met de baby kamer!

5. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Vervelend zeg kruidnootje, geen leuk nieuws zo onverwachts..
    Wel erg leuk om aan de kinderkamer te beginnen.. positief naar de toekomst kijken..

We hebben een pretecho gehad vandaag, op de open dag op mijn werk (ziekenhuis) Was echt heel leuk.. Zijn voetjes zijn al bijna 5 cm.. zo schattig om te zien. Hij was lekker op zijn duimpje aan het zuigen.. 3d lukte helaas niet mooi, hij lag er niet goed voor.. Maar dan nog vond ik het super gaaf.

Beeb van zusje zit er wonderbaarlijk genoeg nog steeds in.. Zo vreemd.. een week geleden was de gyn in rep en roer, en nou is ze toch al weer twee dagen thuis..

6. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Goed om positief te blijven Kruidnootje. Zijn geen makkelijke tijden nu, hopelijk breken die snel weer aan. Met de babykamer bezig zijn is een leuke afleiding toch.

Lekker middagje geluncht met een vriendinnetje, gister ook al en wat baby-geshopt. Heerlijk om nu nog zomaar weg te kunnen, wordt straks allemaal anders dus ik geniet er nog maar van :).

7. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Before and after foto van de muren in de babykamer. We hebben alle muren een zacht grijze kleur gegeven. De donkere plekjes op de rechter foto zijn nog natte verf stukken :p Morgen gaan we er over heen met Histor Highlights. Dat is een transparante verf met zilveren glitters. (Ja, deze gaan we zien op de grijze ondergrond ;)) We hebben witte meubels en plankjes straks, en we decoreren met roze accessoires :)

Bekijk bijlage 312340

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Altijd leuk om de baby weer te zien Wat lijken de voeten dan al groot he

Kruidnootje ik ben benieuwd dan naar het kamertje Wij weten nog niet hoe we het gaan aankleden.
    En wat een vervelend nieuws hebben jullie weer gehoord Jullie moeten samen wel heel sterk zijn Knap hoor!

Ik weet niet of er iemand pre-eclamsie heeft gehad ik vorige keer wel en nu voel ik eigenlijk weer hetzelfde gevoel in mn bovenbuik maar weet niet zo goed wat ik er mee moet want het is niet continue

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pre wat? Wat is dat?

10. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Zwangerschapvergiftiging Dan heb je het in ieder geval niet gehad :p

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet gehad nee. Is dat erg dat je t nu weer voelt?

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ja ze hadden gezegd dat de kans 25% was dat het terug kon komen in een volgende zwangerschap maar ik hoop het natuurlijk niet Ik bel maandag wel even voor een extra controle

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ kruidnootje, wat super dat jullie lekker met het kamertje bezig zijn geweest! Geeft vast een goed gevoel of niet?

@ mamsie, ik hoop het ook niet voor je meis. Kan je dat nog voorkomen?

Hier net terug van werk. Morgen kijken bij een kinderwagen! Erg zin in! :D

14. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik weet eigenlijk niet of het te voorkomen is Ik denk het niet

Leuk om te kijken bij een kinderwagen. Waar ga je kijken

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ mamsie, mja heel leuk. We gaan kijken bij een joolz day via marktplaats. Is pas een half jaar oud, dus zit nog 1.5 jaar garantie op... Ik weet idd ook niet of je het kan voorkomen, mss eens vragen aan de VK?

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben wat stil de laatste tijd, druk gehad. Maar nog 2 weken en dan vakantie, heerlijk! Ik kijk er echt naar uit!!

Vandaag even bij mijn teamgenootjes van het voetbal gaan kijken, spannende wedstrijd. En verder wat ruimen op de toekomstige kinderkamer. En dan heb ik weer genoeg gedaan voor een zondag haha.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat heerlijk Noid om naar uit te kunnen kijken! Denk dat wij ook nog wel even weg willen voordat de kleine komt... :)

18. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    3/4 D echo is gepland op 19 april!! Helemaal zin in! Mag op de lijst als dat kan.

@ Noid: gaan jullie nog lekker weg? Of was jij het nou die Dubai ging?
    @ Noorus: veel plezier bij de kinderwagen kijken.
    @ Mamsie: hoop voor je dat het geen z-vergiftiging is. Idd snel ff bellen voor extra controle.

19. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inmiddels sinds gisteren heb ik ook de buikgriep. D is al op geknaapt maar met eten is het nog moeilijk, zijn maagje heeft zo'n slag gehad dus er gaat nog niet veel in. Ml dacht gister dat het beter ging maar dat is vandaag dus weer helemaal anders. We zijn helemaal futloos en die kleine is zo druk, hij gilt ronduit. Omdat hij het zo naar zijn zin heeft maar wij kunnen hem niet echt aan nu. Ook heb ik dit weekend veel harde buiken gehad buikpijn, vanacht zeker elk uur wel 1 x. Gister en vanochtend bloedverlies, dus ga zo denk maar dan de vlos bellen. Of ben ik dan een zeikerd? Donderdag moet ik weer voor controle. Baal zo want morgen word D 2 jaar en is het groot feest. Ben bang we niet snel opgeknapt zijn en het nietd or kan gaan, dat wil ik helemaal niet. Maarja wat niet kan dat kan niet. zucht.

kruidnootje, fijn dat je het zo positief bekijkt en word mooi kamertje.

mamsie, ik hoop niet voor je dat je het weer krijgt. kan het veel kwaad?

Noorus, veel plezier vandaag!

Noid, lekker hoor aftellen!

Ohja en Starling volgens mij sorry als ik het mis heb. Gaaf zeg een 3d echo en gelukkig zit de kleine bij je zus ook nog goed.

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ja, dat ben ik. Kijk er echt zo naar uit! Als ik dan terugkom hoef ik nog maar 8 weken te werken en dan alweer verlof. Wat gaat het snel hé!

Hier heeft vl. geregeld dat hij elke vrijdag vrij is, mits het heel druk is (werkt voor boeren, dus in mais- en grastijd heeft hij het superdruk). Hierdoor kan ik 28 uur gaan werken, en hoef ik dus maar 8 uur ouderschapsverlof per week op te nemen. Heerlijk! Ik werk dan de ene week 3 dagen, de andere week 4. Heb al berekend dat ik op deze manier een keer of 6/7 oppas nodig heb per maand. Goed te doen dus!

Deel Deze Pagina