Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv Starling - 1e kindje - jongen - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv Void - 1e kindje - jongen - bv 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing L0vely - 19 - 1e kindje - meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv kleintje1985 - 27 - jongen 15 juli 2013 mammievan5 - 6e kindje - meisje - zh - bv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje 14 x meisje 11 x jongen 5 x verassing Afspraken April 05.04 : Janneke 1982 - pretecho 3d/4d 12.04 : Trinity - pretehco 3d/4d 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d 18.04 : evian1804 - pretecho 19.04 : Ukkie1983 - pretecho 3d/4d 24.04 : Kruidnootje - 3d/4d echo Mei 01.05 : Noid - echo + gyn 17.05 : Noid - echo + gyn
Cyn, wij laten de muren van ons nieuwe huis spackspuiten. Ik had daarvoor een opdracht op werkspot gezet en wij zijn voor het hele huis (eengezinswoning) dan rond de 1000,- kwijt. Wij laten het nu door iemand doen die het ook bij mijn collega thuis heeft gedaan en bij hem zijn we 1300,- kwijt. Hij heeft t bij hun echt mooi gedaan dus dan maar wat duurder. Gister is mijn nicht bevallen van haar 2e zoontje. Haar oudste en mijn zoontje schelen naar 5 dagen, dus tien tegelijk zwanger en nu waren we dat weer alleen scheelde het nu 'iets' meer. Moet maar snel op kraamvisite gaan, weer zo'n heerlijk klein baby'tje bewonderen. Ik zit nu te wachten bij de gyn. Sinds gister al pijnlijke harde buiken en gister ook wat bloedverlies. Ben gister druk geweest met verhuisdozen inpakken en heb de laatste tijd behoorlijk veel stress. De gyn wou me toch even zien voor extra controle. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik stond net op m'n werk even op de weegschaal (thuis de weegschaal weggegooid, die was overleden). Ik ben nu 4 kg aangekomen sinds het begin van m'n zwangerschap. Stond nu natuurlijk wel met kleren op de weegschaal. Viel me heel erg mee die 4 kg. Hoop dat ik dit keet niet zo veel aankom als bij m'n vorige zwangerschap.
Op onze weegschaal thuis ben ik zo'n 200 gram aangekomen Maar, ben dan ook 6 kilo kwijt van het extreme overgeven, wat er dus sindskort weer aan zit. Zit dus sinds een paar daagjes weer op mn startgewicht.
4 kilo is inderdaad niks Judith!! Wou dat dat bij mij het geval was!! Ik stond gister op de weegschaal en was 6 kilo aangekomen! Bij mn 1e zwangerschap was ik in totaal 11.5 kilo aangekomen En de chinese kalender klopt bij deze zwangerschap maar bij mn 1e niet!
- behang, ligt niet aan de lijm, die is goed maar het behang zelf is het probleem, nu toch besloten dat het eraf gaat en toch nieuwe erop doen.. is toch al een opluchting! Maar een verhuizing gaat idd niet samen met een zwangerschap & rust! Nog 5 dagen dan gaan we over! - kilos, hier nog altijd -10 kilo.. en is nog niks bij gekomen.. komt straks vanzelf denk ik! & Sorry voor mn geklaag het moest er gewoon even uit!
Geen sorry!! Hier mag je altijd klagen ^_^ Hoe gaan we dat eigenlijk doen als alle baby's zijn bevallen hier met het forum?? Gaan we nog naderhand een hoekje maken voor de meiden die zijn bevallen?? Vind het zo jammer om dan te zeggen, van geen contact meer!
het zou wel leuk zou om een hoekje te hebben met alle mama's die zijn bevallen ik bedoel we hebben lief en leed hier gedeeld met elkaar en dan als we beavallen zijn ineens geen contact meer zou heel raar zijn inderdaad
je hebt hier ook topics voor mama's die kun je dan wel aanmaken voor juli 2013 mama's. wel zo leuk vind ik verder lees ik alles wel mee maar schrijf op dit moment niet zo veel. zit veel achter mijn telefoon en dan is dat best lastig.
Ik ben hier eigenlijk wel eigenlijk elke dag te vinden, haha! Zou het enorm raar vinden, om hier niet meer te komen. Ben net gebeld door de internist, en mag omhoog met mn medicatie. Vorige maand was hij goed genoeg, dat ik niet omhoog moest met de medicatie. Maar nu is hij weer afwijkend.. Dus mag hij weer verhoogd worden naar 100 microgram. Laatste keer dat ik mn internist spreek, want zij gaat volgende maand met zwangerschapsverlof, dan heb ik een invaller.
Ik vind het een goed plan, het zou ook raar zijn om dan niks meer van elkaar te horen en dan zou ik weer moeten afkicken Das niet zo mooi dat de medicatie omhoog moet en hoe kan dat dan? Zijn er eigenlijk hier geen besloten groepen soms praat dat makkelijker
Ik heb een te traagwerkend schildklier en daar zijn we pas in het begin van de zwangerschap achter gekomen. Had ik nog nooit geweten, had het nog steeds niet geweten als er geen bloed was geprikt. Doordat we het niet wisten hebben ze gezegd we starten met 0,25 microgram en kijken iedere maand hoe het gaat. Hij word onderhand al iedere maand verhoogd behalve vorige maand. Dus we dachten dat ik eindelijk goed zat op 0,75 mcg. Niet dus, mag nu naar 100 mcg. Nooit geweten dat ik een te traagwerkende schildklier had. Symptomen zoals een onregelmatige cyclus dan verklaard het een hele hoop! Dus nu wachten op volgende maand weer bloedprikken en kijken wat dan de waardes zijn.
Pfff, vannacht op het werk ging de bewegingssensor van een van onze dames af en toen ik daar was lag ze op de grond. Heeft een tijd geleden haar heup gebroken, dus ik heb haar omhoog moeten tillen. Gaf verder weinig mee, dus was nogal een gewicht. Ik moest wel, ik was alleen, maar het is in mijn rug geschoten. Onderin mijn rug aan de linkerkant voel ik continue pijn, heel vervelend...
Dat is ook vervelend dat je er nooit iets van heb gemerkt en hopen dat ze goed kunnen instellen. Bij de vorige zwangerschap had je het niet dan?
Sta je alleen in de nacht dan? Wel heel vervelend dat het in je rug is geschoten Lekker warme douche of warme waterzak erop
Ik had het toen ook al, maar ik ben er nooit op getest. Niemand die had een vermoeden. Maar als ik de symptomen er van bekijk dan herken ik mezelf er wel in. Dus hoop dat die ook zullen verdwijnen.
Hebben jullie trouwens een kruik gekocht Ik wist niet of ik het moest doen Als het goed is wordt het warm in juli
Ja, wij draaien de nachten alleen. Zijn kleinschalig, 16 gasten, dus is best goed te doen alleen. Kruiken heb ik twee, gekregen van een vriendinnetje die geen kinderen meer krijgt en ze dus niet meer nodig heeft.
Wij hebben gewoon 2 kruiken nog 1 die ik had van m'n zoontje, en 1 van de week gekocht. Ik heb het gewoon voor de zekerheid gehaald.
Ik tik ook nog steeds met een groepje van de geboorte van mojn zoontje. We zijn toen naar de mamas verhuisd. Gesloten kan volgens mij niet. Kruiken heb je wel nodig ja, babys kunnen zich niet op twmperatuur houden. Dus zeker aanschaffen/lenen. Ook lekker om kleertjes op te warmen na een badje