Noid: succes met de suikertest! Ik zou vandaag of maandag gaan en besloten maandag te gaan omdat ik zo een afspraak heb en het mss wat krap werd om te halen, anders hadden we er samen kunnen zitten. Wat jammer zeg! Hopelijk hebben ze ze nog op voorraad, want ik moet maandag ivm controle op woensdag...
Noid: En? Zie ik je maandag? Hopelijk ben je nu gewoon die 2 uur wachten aan het uitzitten! Maandag neem ik mijn zusje mee. Ik weet niet hoe ik ga reageren op die test en met mijn bloeddrukpillen in combi met niet eten wil ik nog wel eens een beetje misselijk worden, dus rijden is dan niet helemaal leuk om te doen. Plus, ik heb wat gezelschap tijdens het wachten Vandaag een gezellige, maar waarschijnlijk ook drukke, dag voor de boeg, dus ik ga maar even mijn rust pakken voor ik ga vertrekken... Fijne dag allemaal!!!
Je ziet me maandag denk ik. Zal er rond half 8 wel weer zijn. Drankjes ware niet binnenkomen, ze hadden spoedbestelling gedaan, kwamen ze vanaf 10 uur binnen. Had weinig zin om daarop te wachten. Ik kom alleen, maar ik kijk papa lief aan of ik zijn iPad mag lenen haha.
Dat is ook irritant, geen suikerdrankjes op voorraad. Ik ga maandag voor de test. Ik ben benieuwd. Vanavond eindelijk weer een met mij lief uit eten. Kleine man is lekker logeren bij opa en oma. Hopelijk valt de maagzuur mee. Gisteravond/vannacht bijna 2 uur op de bank gezeten vanwege het zuur. Moest bijna overgeven, zo erg. Fjn weekend allemaal
@ McSusan: had gisteraaf ook zo'n maagzuur-aanval! Pff dat doet pijn zeg. Moest er van hoesten en ook bijna overgeven. Vandaag valt het mee dus ff aankijken of ik er wat voor moet halen. Wie weet wat je mag gebruiken? Eet smakelijk voor straks! @ Noid: lekker dan dat ze het niet goed geregeld hebben. Zit je daar zo vroeg voor in het zkh. Succes maandag. Net afspraak gemaakt dat Babydump 11 april het kamertje en de wagen komt leveren, jeeh! Helemaal zin in! Dit weekend gaan man en s-moeder verven.
wat leuk dat jullie bezig zijn met de kamertjes. Zo leuk al die voorpret. Wat slecht dat het ziekenhuis die drankjes niet op voorraad heeft. hopelijk zijn ze er maandag wel en krijgen jullie allemaal goede uitslagen. maagzuur: hier gelukkig geen last van. Bepaalde producten versterken het wel heel erg, misschien kunnen jullie die mijden. Hier gaat het niet zo. Al een paar nachten erg slecht geslapen en nu is mijn zoontje ook nog eens ziek geworden, wordt dus weer een kort nachtje. Merkte vandaag tijdens het werken gewoon dat ik mij niet kon concentreren. Zei steeds de verkeerde dingen en kon mijn leerling dingen niet eens meer uitleggen. Weekend maar even goed rust nemen en dan maandag hopelijk weer helemaal fit. sorry voor mijn geklaag. Zal het weekend weer proberen om alles goed terug te lezen en te reageren. groetjes
Zo HA heeft mij even laten schrikken vandaag, gister bij VK geweest voor controle. Maar omdat ik ziek was geweest met alle nodige ellende pijn en bloedverlies van dien moest ik voor de zekerheid nog even urine bij HA inleveren. Daar kwam uit dat ik eiwitten erin had zitten dat dus duidt op zwangerschapsvergiftiging, gelukkig kon ik al snel bij VK weer te recht en bleek het daar niet om te gaan, kleine doet het goed en moet woensdag extra naar het ziekenhuis om te kijken waar toch elke keer die bloedingen vandaan komen. Heb het namelijk al vaker gehad deze zwangerschap en ze willen het toch even zeker weten. Maar wat een stress eventjes, HA is blijkbaar gauw in paniek als het om zwangere gaat. Op zich goed maar in je (sorry) afscheiding schijnt ook eiwit te zitten wat dus dan vaak vals gezien word. Nou ondanks nu de vele harde buiken die ik heb moet ik het toch rustiger aan doen, dus dat gaan we dan maar even blijven doen. Zo dat was me het dagje wel weer, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar daar stond mijn hoofd eventjes niet naar. Nu een rustig weekend voor de boeg, heeeerlijk!
Balen JNM! Maar doe maar rustig aan. Babydump belde vandaag ook, wilden 9 april komen leveren, maa dan zijn we nog op vakantie. Dus nu belt ze volgende week terug. Net nog bij de babydump geweest, bijna 300 euro lichter maar een tas vol spullen haha. Ook de babyfoon meteen gekocht. Nu nog in dubio over de kinderstoel en box. We willen een zilveren stoel, sm blijft maar bezig over dat we dan ook een zilveren box moeten pakken. Die wil zij dan cadeau geven, maar we hebben al een box op zolder staan. Wel een donker houten terwijl alle meubels whitewash zijn, maar voor mij niet zo storend...
@uk1983, vanavond rennies gehaald, ook gaviscon mag je hebben, allebei erg vies. Die rennies pepermunt waren vorige zwangerschap geen succes, pepermunt lokt bij mij maagzuur uit evenals, citrusfruit en sappen, koolzuur en tomaten. Ook 3 uur voordat je gaat liggen, slapen dus of op de bank hangen, niks meer eten of drinken helpt normaal goed. Alleen gisternacht had dat alles niet geholpen @babydump, die is toch aan het opruimen, hoor van zoveel mensen dat ze bellen en snel willen leveren, ze schijnen het magazijn te gaan verbouwen ofzo @supernurse, sterkte met die korte nachtjes, echt balen @jbm85, gelukkig viel het mee, pffff die ha moet ook een beetje rekening houden met je hormonen @noid, ben ik erg materialistisch als ik zeg dat ik die box gewoon in ontvangst zou nemen van sm , klinkt mooi, allebei zilver. Net gegeten bij leuk restaurant waar ze direct een alcoholvrije wijn aanboden toen ze die toeter van mij zagen. Ff geproefd en het was prima te drinken. Dus zat ik daar met een glas wijn voor mijn neus. Nou k heb wat verwijtende blikken gekregen vanavond, echt hilarisch.
Maagzuur: heb ik ook last van Erg irritant maar als ik na het avondeten niks meer eet dan gaat het prima Suikerdrankje vergeten door het ziekenhuis das niet zo slim zeg nu heb je zitten wachten voor niks Veel succes maandag voor degene die moeten Ik moet alleen maar met zo apparaatje prikken Ik heb hier een peuterpuber die soms erg vervelend is Word er soms zo moe van en kan niet meer consequent blijven Hebben er meer dat met een peuter De mijne gaat gillen en krijsen als tie zn zin niet krijg en dan zeggen buitenstaanders laat hem toch waar bemoeien ze zich soms mee. Ik drink ook alcoholvrij bier vind het best lekker en het is ook wel leuk om gezichten van anderen te zien toch
Zo hèhè, ben er ook weer, sinds dinsdag nieuwe foon, en wist mn ww niet meer. Hier gelukkig alles goed, begin lekker te groeien, werkkleding pas ik bijna niet meer, wel met onderste knoop los, en als ik maat groter neem ziet t er niet uit zeg maar. Behang en vloerbedekking zijn klaar op de babykamer, ml vorige week naar babydump gebeld of ze eerder kunnen komen, en nu komen ze 2april,ipv 3wk later. Beld er iemand van hun om dus een afspraak te maken, best 2april, zegt ie dat de maxicosi niet leverbaar is, dat die later komt, oké prima, we ware al onderweg naar de babydump voor flessen, kinderstoel en lamp, dus heb t gelijk gevraagd of dat klopte, die meid in de computer kijken, zijn er nog 169 op voorraad, dus weer iemand anders gaat bellen waarom dat gezegd is tege mij, maar gelukkig niks aan de hand, alles wordt geleverd: babykamer, kinderwagen, kinderstoel, alles voor t badje, dus het staat lekker vol. Bij ml op het werk hadden nog iemand een maxicosi kinderstoel, 9mnd tot 3jr, voor in de auto over, en die hebben we voor een prikkie overgenomen. Zometeen shoppen met mn moeder en nichtje, ze is dinsdag 4 geworden en vanmiddag vieren we dr verjaardag (ouders gescheiden). Dus ff leuk setje zomerkleding voor dr kopen.... Nou dat was het wel weer, sorry voor lang verhaal....
Zoonlief heeft de waterpokken.. Is hij net beter van de buikgriep een week, heeft hij nu de waterpokken. Hij is niet ziek of iets dergelijks, hij eet en drinkt gewoon normaal. Straks even een zalfje halen in de stad voor hem voor de jeuk. Hij zit onderaan helemaal vol! Ik schrok me een hoedje vanochtend! Ik merkte het gister avond al op zn rug en op zn buik. Vanochtend zag ik 2 op zn hoofd hij heeft een paar op zn gezicht. Hij gedraagt zich in ieder geval niet ziek.
Het is wat met al die zieke kleintjes. Beterschap voor iedereen! @ JBM: idd rustig aan doen. @ Kleintje: babydump is vast blij dat jullie het eerder geleverd willen hebben. Wij krijgen het nu een week later dan gepland, ondanks hun verbouwing. Jammer dan, ik wil toch echt zelf thuis zijn als ze komen. @ Noid: welke babyfoon hebben jullie gekocht? Moeten wij ook nog. Kan je s-moeder geen ander kado geven? Toch zonde om iets wat je al hebt nog een keer aan te schaffen. En misschien een verfje erover zodat ie niet meer lelijk bruin is?? @ Maagzuur: vandaag geen last van. En na het eten niets meer nemen is lastig, heb een chocolaverslaving ontwikkeld die echt gestild moet worden haha. Hier vandaag de muren van het kamertje wit gemaakt (creme) en morgen de groene muur! Ben zo benieuwd hoe het staat. En daarna kan ik me lekker richten op de aankleding. Nu alvast curry'tje voorbereiden voor vanaaf, lekker maar vast niet goed voor maagzuur door de pittigheid .
We hebben de alecto DBX-88 gekocht. Het lijkt me een groot voordeel dat ik vanaf beneden een muziekje kan laten spelen op het moment dat de kleine begint te jengelen/huilen. Niet dat ik niet naar boven wil lopen hoor, maar denk dat ze ook daar aan wennen. En zoals ze eraan wennen da je ze uit bed haalt als ze huilen ipv ze even te laten huilen. Tja, die box, zij willen dan de bruine voor in huis, en daar hebben we maar 50 euro voor betaald, maar dan nog. Een zilveren kost toch weer 150 euro. Dus vl gaat kijken of hij hem gaat schilderen. Nu heb ik net een mooie aanbieding gezien, een whitewash box voor 99 euro. Onze meubels zijn ook whitewash, dus misschien is da een optie. Ik kan alleen het huis niet uit omdat ik visite krijg om half 5 (Hmmm ;-S) en vl wil niet vanuit het werk langs die winkel rijden omdat hij zijn overall nog aanheeft. Lekker boeiend denk ik dan, hij hoeft alleen maar te kijken of hij bij de meubels zou passen. Stoel is namelijk nog tot morgen in de aanbieding, dus moet ik voor morgen 12 uur bestellen... Pffff.
Ik ben vanmiddag met mijn man en zoontje naar Babypark geweest. Ik lekker shoppen en Jesse samen met papa lekker klimmen en klauteren in het speelparadijs. Ben heel erg blij met m'n aankopen. Voor Jesse heb ik een grijze Tripp trapp, maar die is nergens meer te krijgen. Zelfs op Marktplaats staan ze amper en dan nog voor veel geld. Toen we in Babypark even wat gingen drinken stond daar in het restaurant een grijze tussen alle blauwe en roze Tripp trapps. Ik naar de info balie gelopen en gevraagd of die niet verkocht mag worden. Ik was er van de week en had toen al gevraagd of er in het magazijn niet nog een grijze stond, maar nee, helemaal niets. Ze moest t even navragen en ik moest daarna nog even flink onderhandelen, maar ik heb m!! Zo blij mee. Nu 2 dezelfde kinderstoelen. Moet alleen de babyset nog ergens vinden, die hadden ze niet. Hoe blij kan een mens toch zijn met een kinderstoel?! Haha.
Een stille zondag.........Moe, lusteloos en gelukkig ook veel activiteit in de buik. Daar gaat het tenslotte om.
Is idd stil vandaag.. We zijn dit weekend langzaam aan begonnen met de babykamer.. Spannend gevoel.. Vandaag laminaat en verf gekocht en deze week beginnen met verven.. Gister lekker los gegaan in de stad met kleertjes en voor mijzelf, en natuurlijk straks voor haar, een voedingskussen gekocht.. Slaapt een stuk lekkerder.. Nou meiden fijne zondag verder...
het is hier vandaag inderdaad rustig. Iedereen aan het genieten van de zondag. Het zonnetje scheen hier heerlijk, was alleen behoorlijk koud, amper boven het vriespunt met een stevige wind erbij. Ik kwam in een ander topic een website tegen waarop allemaal leuke kleertjes staan. Misschien ook wat voor jullie, Buy Fashion, Children en dan naar newborn