Ik heb gewerkt dit weekend maar merk nu toch wel dat ik eerder last heb van mn heupen en daarna lekker uiteten geweest. Hier heeft het erg veel gesneeuwd Bij jullie niet dan?
Ik woon in friesland en hier heeft het niet gesneeuwd. Is hier alleen maar koud en het waait hard waardoor het erg koud aanvoelt
Hier heeft het gistermorgen gesneeuwd, maar is gelukkig niet blijven liggen. Ik heb dit weekend gewoon mogen werken, dus niet veel online geweest. Nog 4 daagjes, heerlijk!
Nee, geen sneeuw gezien hier. PFIEW! Wel ongelofelijke harde wind. We wonen 9 hoog op de hoek, nu staat de wind eens een keer de andere kant op, normaal fluit het dan dehele nacht langs ons raam. Brrrr wat een kou! Las trouwens dames die klagen over maagzuur. Nou, hier dus ook! Steeds meer! Ik moet 's nachts ook meer rechtop slapen, anders kan ik echt rennen naar de wc haha! Hier verder in de babykamer aan de slag geweest, combibed staat eindelijk. Vandaag matrasje gekocht. Later deze week komt het hemeltje binnen en ga ik op jacht naar jaloezieen. We hebben nu al een siergordijn hangen. Vloerkleed ook op het oog, maar geld blijft vliegen uit onze portemonnee haha. Fijne avond ladies!
ik woon in noord holland en ook geen sneeuw. alleen een zeer gure wind en koud. 1e paasdag heerlijk richting den bosch voor een week heerlijk effe genieten. iemad nog ideetjes voor de omgeving we gaan een dagje efteling verder staat nog open groetjes diana
Diaantje ik weet niet of jullie van wandelen houden maar loonse en drunese duinen zijn mooi, winkelen, ik geloof dat je een museum heb over het ziekenhuis hoe die vroeger was Ik hoorde net dat het alleen in Brabant en belgië had gesneeuwd helaas hopelijk is het snel weg
ik woon in brabant maar geen sneew gehad hier hoor hoeft van mij ook niet ben helemaal klaar met het weer van mij mag de lente nu echt gaan komen
Hier ook een rustig weekend, merk het gelijk voel me veel beter en minder harde buiken. Jullie zijn allemaal druk met de babykamer, leuk hoor en dat shoppen haha. Wij hebben gister het bedje weer op de helft gezet en heb ff de babykamer gesopt. Echt heel stom die nesteldrang het moet nu schoon maar het duurt nog weken eer de kleine komt! Smerig koud weer vind ik het maar, ben blij als het wat warmer begint te worden, straks happy witte pasen, bah!
Mijn ontbijt van een half flesje zoete hoestsiroop voor de suikertest weer op. Nu wachten tot 11 uur en de tweede keer prikken. Pfff...
@Babydump Wij hadden eerst ook een kamer gereserveerd bij babydump, later geannuleerd. Maar die belden vorige week ook al wanneer de kamer geleverd kon worden.. Terwijl dat eind april zou.. Ons baby kamertje is al bijna 2 maanden lang af! we hadden er zoon zin in dat we in 3 dagen hebben geverfd, gestoffeerd en de meubeltjes erin. Ook hebben we vorige maand een mooie combiwagen van mutsy gekocht incl. maxi-cosi. dus het grootste dure spul hebben we! nog 15 weken wachten!! hopelijk gaan die laatste weken wat vlot voorbij! Kan iedereen wat genieten van de zwangerschap? Ik vind het zo raar voelen dat je buik zo opgerekt word. Zijn er meer die dat zo ervaren? navelpiercing komt ook wat in de knoei.. en ik ben nog steeds misselijk en overgeven!
Hier ook een heerlijk rustig weekend achter de rug.. Weinig tot niks uitgevoerd.. heerlijk. Wel flink wat sneeuw gevallen .. pff.. ben er helemaal klaar mee. Wat vervelend lovely dat je nog steeds zo misselijk bent.. hopelijk zakt het snel af.. Vanavond komen ze ons kamertje leveren.. nou ja, dat hoop ik toch, want ik zou een email krijgen, maar heb nog niks ontvangen.. zal zo maar eens gaan bellen naar de babydump. Fijne dag allemaal.
@mira: had jij een spijkerbroek en zwarte al stars aan? Hihi. Ook hier het drankje op, blegh.. Riep na de eerste beker dat het me wel meeviel, die had ik zo achterover geslagen, maar beker 2 en 3 vielen toch tegen... Nu weer thuis, even snel een boodschap gedaan en over een uur maar weer terug. Heerlijk zo'n ochtend.
Ik stond naast jullie haha. Spijkerbroek en beige laarsjes. Ik was degene die eerder naar binnen mocht...
Hahaha, ook niet zeker van je zaak dus. Zal je direct nog wel zien! Toch vreemd dat ik eerder mocht, misschien omdat ik ook nog op bloedplaatjes moest laten prikken..
Mira en Noid, vandaag voor de suikertest? Succes meiden! Lovely, gadver nog steeds misselijk, hopelijk is het gauw een keertje over. Ik hoop ook dat de laatste 15 weken snel gaan, van mij mag de kleine al komen maarja. Hier lag hij/zij volgens mij dwars gister had druk in me zijkanten haha zo schattig, was gister een echte draaikont, vind dat je dat steeds beter gaat voelen nu. Ik geniet ervan. Starling, ooh heb je geen bevestiging gehad, spannend, wel leuk als alles binnen komt. Ik had mijn klamboe natuurlijk opgeruimd maar nu is die ring niet mooi rond meer. Heb hem nu alweer opgehangen misschien trekt het iets bij. Moet hem ook nog even voorzichtig wassen en nat ophangen om hem uit de kreukels te halen. Verder jeukt het bij mij nu ik thuis zit zo erg om de babykleertjes te pakken en ze al te wassen maarja moeten nog 15 weken of zelfs 17. Nesteldrang haha. Maar het is wel errug vroeg nog denk.
Suikertest: Hier 3 witte plastic bekertjes leeg moeten drinken. En idd, het was net zoete hoestsiroop. Zei het ook al tegen de vrouw van bloedafname. Helaas zonder lekker smaakje Bij mij stond alleen HB/HT/??? extra aangekruisd, is 1 vakje, maar mss wel standaard erbij... Ik ben ook weer thuis. Met mijn zusje nog even door de stad geweest om een extra zwangerschapsbroek te halen, dan hoef ik niet zo vaak de wasmachine aan te zetten voor weinig was Nu een middagje lekker relaxen