1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit ik een heel verhaal te type HOP weg. Lekker is dat....

nou nog een keer. Vandaag laatste werkdag gehad. Mijn baas heeft niet eens de moeite genomen om gedag te zeggen. Hij had op zijn minst even kunnen bellen. Hoop dat ik het een beetje los kan laten nu....

Dit weekend maar beginnen aan de babaykamer. Het is nu toch nog koud en zometeen wordt het mooi weer en dan sta ik binnen te verven. Ik hoef niet zo heel veel te doen, een meur wordt rood. Miss nog met glitsers maar daar twijfel ik nog over. Verder alleen wat gaten dichtsmeren en een koofje gronden en lakken.

Deze week mama mazzeldagen. Ik ga vrijdag nog eff met vriendin of ml een nijntje pakje halen. Ik vind ze zooooo leuk!

Morgen komt de kapper. Lekker even mijzelf verwennen.

suikertest: ik hoef pas over 3 weken. Dan prikken ze gelijk voor mijn resusfactor. Nu al geen zin in...

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @mira: nou heb ik je niet meer gezien. Was netjes om 11 uur op het zkh, alleen 10 minuten rondjes gereden op de parkeerplaats.

@janneke: wat vervelend zeg. Maar probeer het inderdaad los te laten en aan jezelf te denken.

Hier alweer aan het werk, ga morgen even de stad in denk ik. Wil eigenlijk een korte zwangerschapslegging hebben, tot net over de knoe. Benieuwd of ik die kan vinden.

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo moeten jullie 2 weken wachten tot de uitslag, das lang.
    Waarom krijgen jullie ze eigenlijk, ik heb het niet gehad en hoef nu ook niet.
    Moet volgende keer wel even bloed prikken weer.

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet omdat mijn moeder suikerpatient is

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Mira en Noid: goed gedaan met die vieze drankjes! 2 weken is idd wel lang...

@ Lovely: heb jij de hele zwangerschap overgegeven? Wel erg lang dat je daar last van hebt, vervelend!

@ Janneke: zit je nu helemaal in de ziektewet dan? Jammer van je baas.

@ Starling: veel plezier met de levering van het kamertje, welke hebben jullie gekozen?

@ Babykamer: muren zijn geverfd en de groene kleur is echt gaaf geworden! Moet nog 1 keer om goed te dekken. Denk dat we een leuke aankleding erbij kunnen maken. En ik wil in mn verlof de naam in mdf oid beplakken met behang in groentinten. Moet wel 2 namen maken maar vooralsnog zijn ze lekker kort dus leuk projectje voor als ik meer tijd heb!

@ Baby voelen/draaien: zo leuk, sinds gister zie ik mn buik niet meer alleen snel heen en weer bewegen maar ook langzamer. Dus alsof het kindje nu echt draait, snappen jullie?
    Hoe voelt het als hij/zij draait? Ik heb nl wel het idee dat ik dat voel sinds kort, anders dan de schopjes.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me nu 50% ziek gemeld en 50% vakantie. Ik denk dat de bedrijfsarys volgende week gaat zeggen dat ik 100% ziek ben. Uwv vind t belagelijk dat ik vakantie opneem.

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Was inderdaad rustig hier. Ik ook niet zoveel op ZP geweest...

@ Suikertestmeiden, leuk dat jullie elkaar gezien hebben! :) En nu wachten op de uitslag!

@ Mira, verder lekker rustig aan gedaan meis? Wat heb je voor een broek nog extra gekocht?

@ Lovely, wat balen dat je zo misselijk bent... :( Heb je er dan echt de hele dag last van incl spugen?!

@ Janneke, lekker van je baas dan! Stank voor dank! Lekker van je afzetten nu meis en genieten van je vrije tijd hoor! Hier over 3 weken prikken op Rhesus C...

@ Kamertjes, leuk dat iedereen al bezig is! Hier ook! Plaatsen jullie ook even leuke fototjes, vind ik altijd zo leuk om te kijken! :)

@ Kleding wasssen, dat doe ik echt pas de laatste weken hier...

@ Grote spullen, wij hebben hier nu ook matrasje (op maat laten maken), kinderwagen, maxicosi en easyfix, grote dingen in de kamer gepimpt. Dus het is nu puur nog accesoirres. Voelt wel fijn! Hoeven we straks niet meer te klussen als het weer mooier weer wordt! :D

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik heb trouwens echt aardig wat van Marktplaats. Wat zijn sommige dingen nog supermooi zeg! We hebben nu al zo'n 1000 euro bespaard :D

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Bewegingen, ons meisje is echt superdruk! Zo heerlijk! Ik wil juist nog helemaal niet bevallen, zou het echt onwijs missen om gezellig samen te zijn! :D

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus wat goed dat je al zoveel geld bespaart hebt. Ik heb mijn kinderkamer toen de tijd ook van mp voor 250 euro en zo ligt de 3e erin. Echt leuk. Ik heb nu niet meer zo veel nodig. Hoewel ik nog steeds de newborn set van tripp trap wil en een duo opzet stuk voor mijn kinderwagen, maar die staan niet zoveel op mp. Alleen ver weg en ik wacht tot er een hier in de buurt staat. Ik heb nog even. Doe de babay de eerste weken toch in de draagzak, dan kan joep gewoon in de kinderwagemn.

En ik heb natuurlijk meisjes kleding nodig. Laatst een grote doos gekregen van vriendin van vriendin maat 62/68. Dus ik ga verder met mt 74 em dam is t alweer winter! Dus kn ik nu nog niks voor kopen, j wel op mp.
    Maat 56 heb ik nu 5 pakjes. Maat 50 2 pakjes. Dus dan maar wat meer wassen, ze hebben t zo kort aan.

Aankomend weekend een kortingknaller met pampers bij etos. Grote pakken voor 10 euro (vanaf nr 3) normaal 15,25
    Met een volle babyzegelkaart nig 5 euro korting. Ik ga even inslaan. Ik heb ook nog een lekker leven bon van pampers 2 pakken 10 euro korting dus ik ga helemaal los haha

11. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Echt super knap dat je zoveel geld hebt kunnen besparen noorus.
    Ik moet eerlijk bekennen.. wij hebben bijna alles gekregen, dus heel veel mazzel.

Alles is geleverd.. Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben de bopita gibson kamer .. http://cdn.webshopapp.com/f/zzgvu9/bopita-commode-gibson-combi-wood-met-3-laden.jpg
    We hebben ook de kinderwagen en de box binnen, en nog wat losse spullen.
    Moet nu alleen nog een kinderstoel, matrasje voor de wieg en een babyfoon en dan zijn we kompleet.

@ bewegingen.. Hier is het ook erg druk binnen.. word er soms snachts wakker van..

Zo.. nu met de voeten omhoog op de bank.. heb morgen een lesdag, ben benieuwd..

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is t met je zus starling?

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie kamer zeg wn handig de comode dat t kindje recht ligt

14. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Handig he.. vond ik dus ook.. en mocht het niet handig blijken, je haalt dat stuk er gewoon heel makkelijk af.

Met mijn zusje gaat het wonderbaarlijk goed.. het is eindelijk tot haar doorgedrongen dat ze nu echt rust moet houden, en ondanks de aanhoudende weeen zit de kleine nog steeds waar ze moet zitten.
    Wel is ze echt heel erg moe, ze heeft al weken weeen, niet allemaal even voelbaar, maar toch.. heel zwaar..
    Geloof dat ze eind van de week weer een echo heeft. Ben heel benieuwd..

Ben echt heel blij dat het kindje er nog in zit.. na het eerste gesprek met de VK maakte ik me echt heel veel zorgen.

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ze al zo lang met weeen loopt. Heel gek, ik dacht e ch t die babu is er over 2 dgen. Maar blijft gelukkig bog even plakken. Heel spannend.

Ik ben op zoek naar een zin voor t geboorte kaartje. Bij b hadden we: samen is leuk, met zn drieeen is nog leuker.

Bij j hadden we: zo lief zo klein waar wij zo blij mee zijn.

Ik vind t altijd zo moeilijk

16. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames. Vandaag weer dagje werken. Vinden de meiden in de zorg het nu ook echt zwaarder worden?
    Ik zit nu op t werk vooral veel achter de computer, doe tot juni de EVV cursus dus ben veel druk met opdrachten maken.
    Moet het van de gyn echt rustig aan gaan doen ook al doe ik veel administratie. Ik merk dat ik t heel moeilijk vind om ook echt rustig aan te gaan doen, ook al geeft mijn lichaam het aan door vaak harde buiken.
    Vanmiddag huis poetsen want morgenochtend komt een kijker om ons huis te gaan huren. Ben benieuwd...
    Fijne dag iedereen!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Suikertest: Als het goed is krijg ik de uitslag morgen tijdens de controle te horen. Dus bij mij duurt het 2 dagen. Mss dat Noid pas over 2 weken weer controle heeft en daarom dan pas wat hoort. Maar van vriendinnen hoor ik dat, mocht het fout zijn, je toch wel eerder gebeld gaat worden.

Noorus: Ik heb gewoon een zwangerschapsspijkerbroek erbij gekocht. Dan heb ik nu 3 broeken en kan ik wat meer afwisselen, donker- en lichterblauw en een grijze.

Starling: Wat fijn dat het met je zus en de kleine nog goed gaat. Het lijkt me idd vermoeiend om zo veel en zo lang weeen te hebben, hopelijk blijft de kleine nog even zitten met wat minder ongemakken voor je zus!

Morgen gesprek over ons huis. We huren nu, maar hebben vorig jaar afgesproken dit huis te willen kopen. Dat gaat nu dus niet lukken, ik geen werk en helaas hier geen huis onder de 100.000 euro, dus moeten er nieuwe afspraken gemaakt worden of we moeten gaan verhuizen. Dat laatste liever niet, want huurcontract loopt 2 dagen voor mijn uitgerekende datum af... Manlief heeft voor morgen dan ook vrij gevraagd, kan hij meteen mee voor de controle bij de GYN ;) Hopelijk kan mijn bloeddruk die spannende ochtend aan...

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mira dat is ook wat! Heel veel succes morgen!

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Goedemorgen
    even snel een berichtje vanaf mijn telefoon. Net op controle geweest bij de vk. Ze vermoed dat ik een blaasontsteking en obstipatie heb. En dat ik daarom zoveel harde buiken heb (wel 20 per dag). Moet zo naar de huisarts om het te laten testen. Spannend dus. Verder moet ik het rustiger aan gaan doen.
    Groetjes

20. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Werken: ik vind het soms ook wel zwaar om volledig in de zorg te staan gelukkig ben ik voor een deel praktijkbegeleider dat scheelt weer.

Starling Wat goed dat de baby er nog in zit maar hoop voor je zusje dat ze wat minder last heeft van de weeën wist niet dat ze iemand zolang ermee lieten lopen

Wat is het verschil tussen een suikertest en de vinger prikjes?

Mira wat een vervelende situatie hopen dat het tot een oplossing komt

Ik heb ook veel last van harde buiken en nu koorts erbij Ik heb gelezen dat het geen kwaad kon dus dat hoop ik dan

6 april heb ik 3d echo en volgende week een groeiecho Ik ben benieuwd of het kindje echt zo groot is als ze denken

Deel Deze Pagina