jeetje wat een vervelend nieuws allemaal. hopelijk valt het mee maar klinkt idd niet echt positief. rica ik denk niet dat ze een echo gaan doen als je helderrrood bloed verliest. dat betekend idd niet veel goeds en zullen ze je toch vragen af te wachten. hier heel raar gevoel in mijnn buik. net alsof ie heel hard groeit en er echt iets aan het drukken is tegen mijn schaambeen. ik ga slapen ben moe dikke kus
Ik heb dinsdag 13 nov al eerste echo! Dan ben ik 7 weken! Dit ondat ik met hormonen slikken en bij de fertiliteitskliniek loop! Denk als alles goed verklaard is dat ik doorgestuurd wordt! Mega spannend! Moeders voor moeders heeft mij net gebeld! Ze komt morgen langs! Laat het wel ophalen want er breng punt is ver weg voor mij! Verder ben ik heel veel misselijk Nu! Pfff en op werk de ochtend vooral! Erg moeilijk om dat verborgen te houden! Verder licht zere borsten en af en toe krampjes ! Vandaag 6 week!
Tx Diet, moeilijk he verborgen houden met alle kwaaltjes. Ik ben vooral moeeeeeeeeeeeeeeeeee. Vandaag niet zo misselijk dus net maar even volgepropt met chips. Moet namelijk wel de hele dag aan eten denken ondanks de misselijkheid.
Wat een naar bericht Rica . Veel sterkte, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Welkom en gefeliciteerd McSusan! Sasjuh: Veel succes en plezier met mvm, ben benieuwd hoe het is geweest. Ik moet nog een weekje wachten voor ze komt. Hier gaat het redelijk. Ik heb vorige week enkele dagen wat kwaaltjes gehad zoals geen eetlust en hoofdpijn maar dat is helemaal weg en ik voel nu dus niets. Maakt me een beetje angstig ook al weet ik wel dat het niets zegt. Het duurt gewoon ook nog zó lang voor het 10 dec. is en ik mijn eerste afspraak met vk+echo heb. Verder heb ik wel nog een kleine vakantie op de planning staan vrijdag over een week. We gaan naar Frankrijk met wat vrienden. Lekker met z'n 8-en in een luxe huis, relaxen, spelletjes doen, zwemmen met L. En we zitten vlak bij Disneyland waarvan we een jaarkaart hebben dus daar gaan we zeker ook nog langs! Nou vroeg ik me alleen af, zou ik nog overal in mogen? Achtbanen etc. Ik kan geen reden bedenken waarom niet aangezien ik dan ongeveer 7 weken zwanger ben en beeb nog veilig ver weg zit achter schaambeen maar ben er toch een beetje onzeker over ineens. Iemand een idee? Ik zit nu overigens voor de 2e nacht in de nachtdienst en het is héél vervelend dat ik steeds moet letten op collega's of ze niet te goed meekijken met wat ik schrijf en op welke site's ik zit
Hier ook steeds geen kwaaltjes en nu al hele nacht en nu misselijk. Het wisselt dus echt.. Achtbaan; ik zou t niet doen, ook omdat bij die achtbanen altijd staat,dat t niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Mja 7 wkn kan misschien nog wel. Misschien de vk even bellen om te checken?
Pff wat een nare berichten, sterkte meiden met afwachten! Achtbanen; zou ik zelf niet doen. Ik was met 4,5 week in slagharen en heb toen al erg opgelet. Respect voor de meiden die zolang op een echo moeten wachten. Ik krijg vrijdag de eerste echo (6.3) en dat wachten vond ik al verschrikkelijk!
hier volgende week vrijdag een echo dan ben ik 6wh5dg. dit is omdat ik onder behandeling liep bij de gyn toen ik zwanger werd
Ik ben ook onder behandeling bij de gyn, maar krijg pas echt de eerste echo bij 7wk 5d. Moet tot 29 november wachten...
Mijn gyn zei dat je gerust in de achtbaan kunt als het zo klein is. Omdat alles goed beschermd is kan er niks gebeuren. Pas als het het voorbij het schaambot komt is het gevaarlijk.
Ik zit er een beetje wisselend in vanwege die miskraam. Echo met kloppend hartje is namelijk geen zekerheid. Vanag 9 wkn gaf mijn vk aan dat er nog maa een kleine kans is als het hartje dan klopt, dat het nog mis kan gaan. En ik probeer mezelf dus te beschermen door "pas" met 8 wk 5 dgn voor de echo te gaan op 29 nov. Ik durf gewoon niet eerder. Bang dat ik de blijdschap teveel toelaat.
Ik heb met 7,4 wkn mn 1e echo bij de gyn. En dan 1,5 week later nogmaals een echo en dan bij de verloskundige. Ik wilde ook niet voor de 7 weken, dan is het allemaal nog zo onzeker. Er kan al een hartje te zien zijn maar het hoeft niet. Rica en Zensation hoe is het bij jullie?
Na lang twijfelen laat ik de echo met 6+2 toch staan, wie weet zien we niks, maar als we wel iets kunnen zien al misschien zelfs een kloppend hartje is dat wel heel leuk.
Jeetje ff 2 dagen gewerkt en een hoop gemist weer hier. Allereerst moest ik schrikken van de berichten van Rica en Zenzation, ik hoop dat jullie gauw zekerheid hebben want wachten is niet leuk, Sterkte! Alle nieuwe meiden en dat zijn er nogal een hoop, gezellig! Welkom en gefeliciteerd! Word gezellige boel hier. Hier weinig nieuws, gister was ik erg misselijk en duizelig en vandaag weer bijna niks. Ik moet nog precies een week wachten op de echo en de dagen gaan echt langzaam voorbij!
MvM geweest en ik had echt een KNAL test! Had ze niet verwacht zei ze, aangezien ik nog maar 5 wkn zwanger was. HCG wordt dus goed aangemaakt De flessen staan klaar... ik mag weer opvangen tot 21 januari haha. Wat klinkt dat nog ver weg he.
ja die darmen doen goed hun werk he? hier ook al een buik van die opgezette darmen. want baarmoeder zit nog heel laag dus die kan het niet zijn