1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    En twee laatste fotos... Het combibed. Eerste foto is commode gedeelte 'ingeklapt' en tweede foto is hij open. Uiteraard verschonen we als hij open is. Ben echt heel blij met het bed. We hebben nu nog zoveel inloop ruimte. Heerlijk. Kunnen we samen in de kamer zijn.

foto(1).jpg babykamer11.jpg

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Leuk Kruidnootje, ziet er goed uit!

Koffers zijn ingeleverd, net gegeten. Over ruim een uur vliegen we en ga ik eindelijk slapen! Onze kleine man ligt heerlijk op mn blaas te duwen, dus dolle pret hier.

3. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Noid, Fijne vakantie!! Ben wel jaloers hoor! Heerlijk de zon opzoeken. Hoe lang is het vliegen?

Mooi kamertje Kruidnootje! Ziet er handig uit dat bed!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

@ Noid, hele fijne vakantie meis, geniet ervan!

@ Kruidnootje, wordt al superleuk! Zal zelf ook even wat fotos maken binnenkort...

@ Slapen, hier ook beduidend minder goed. Omdraaien is pijnlijk, veel moeten plassen en dan niet meer in kunnen slapen, maar ik vind zo'n kleintje in mijn buik zo bijzonder! Nee, ik heb nu niet zoiets van laat de bevalling maar komen. Van mij mogen de komende 3 maanden nog wel even duren ;)

5. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kruidnootje, wat wordt het leuk! Knap die schilderijtjes, ziet er heel netjes uit

@Janneke, ik zit er een beetje gemengd in. De groei van die buik mag nu wel stoppen en de lichamelijke ongemakken ook. Dus kom maar op beeb. Alleen de kamer is nog niet klaar, huis nog niet op orde en ik wil eerst nog even uitrusten tijdens verlof voordat de kleine komt en ik alleen nog maar aan het voeden, wassen en slapen ben ;)

Vreselijk beroerde nacht gehad. Maagzuur, misselijk, buikkrampen. Pffff was geen pretje. Gelukkig laat onze kleine man ons uitslapen. Hij slaapt nog en wij vermaken ons op de ipad en iphone :D

Vandaag weer een verjaardag. Net heel lief aan man gevraagd of hij alleen wil gaan met peuter. Hij begreep het wel. Heb zo weinig energie dat ik maar de helft van de dingen doe, die ik normaal in een dag red. Om dan het halve paasweekend aan verjaardagen kwijt te zijn. En dit is de familie die we volgende week weer zien voor een andere verjaardag. Dus ff niet. Vanmiddag dus een heerlijke vrije middag, heb er zin in!

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ MCSusan, lekker even een vrije middag! Heb je wel verdiend ook!

7. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    dames even een vraagje weet iemand of de kinderbijslag vandaag gewoon gestoord woord of woord dat morgen pas ?

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Juli Mama's 2013

1 juli 2013
    Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje
    McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv
    Starling - 1e kindje - jongen - bv

2 juli 2013
    Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv
    Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv
    Void - 1e kindje - jongen - bv

4 juli 2013
    Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje
    Melief - 23 - 1e kindje - meisje
    Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Zanita - 1e kindje - jongen
    Mamsie2010 - 2e kindje - jongen

5 juli 2013
    xCynx - 21 - 2e kindje - meisje
    Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv
    Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv
    Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv

6 juli 2013
    Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje
    JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv

7 juli 2013
    Cil - 31 - 2e kindje - jongen
    Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing
    L0vely - 19 - 1e kindje - meisje
    Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje
    Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv

8 juli 2013
    Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv
    Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen
    Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv

11 juli 2013
    Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv
    Pinda83 - 2e kindje - verrassing

12 juli 2013
    Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv
    Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv

13 juli 2013
    Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv
    Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv

14 juli 2013
    Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv
    kleintje1985 - 27 - jongen

15 juli 2013
    mammievan5 - 6e kindje - meisje - zh - bv

17 juli 2013
    Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje

14 x meisje
    11 x jongen
    5 x verassing

Afspraken

April
    05.04 : Janneke 1982 - pretecho 3d/4d
    06.04 : Mamsie2010 - 3d echo
    12.04 : Trinity - pretecho 3d/4d
    12.04 : Noorus - pretecho
    14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d
    15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d
    18.04 : evian1804 - pretecho
    19.04 : Ukkie1983 - pretecho 3d/4d
    24.04 : Kruidnootje - 3d/4d echo

Mei
    01.05 : Noid - echo + gyn
    01.05 : Mira85 - groeiecho
    17.05 : Noid - echo + gyn

9. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tx Noorus

Mamsie, ik heb net onze rekening gecheckt en ik zie geen kinderbijslag gestort

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rond 5 april wordt de kinderbijslag gestort!

11. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Waarschijnlijk staat het er morgen eind van de middag op..

Zaterdag avond erachter gekomen dat mn man het tegen nog een vriendin heeft gezegd dat we een zoon krijgen, was behoorlijk kwaad op hem geworden.. Zn beste vriend weet het, en dat begrijp ik. Alleen nu weet zij het ook, en daar baal ik zo van.. Mn man is zo blij en trots, en dan kan hij zn mond niet houden. Maar we hadden afgesproken dat we het niet zouden voorbij praten.. En nu heeft hij dat bij een vriendin gedaan die we eigenlijk 1x in de zoveel tijd zien..

Gister de 26 weken gehaald. Voel me zo down de laatste tijd. Ook op mn verjaardag. Gister ochtend om 06:15 wakker en ik was zo down, ik kon wel door de grond zakken. Had gewoon zin om een potje te gaan huilen.

Maar goed.. morgen word mn verstandskies eruit getrokken. Donderdag naar het ziekenhuis voor de suikertest. Nog 11 dagen voordat we onze kleine vent weer gaan zien bij de pret echo.

We krijgen met 30 weken trouwens nog een echo om te kijken naar de groei van de kleine. 29 april als ik het goed heb. Het gaat allemaal zo snel eigenlijk.. Voordat je het weet zijn we in juli en hebben we allemaal onze kleine vast.

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Trinity, wat rot dat je man zijn mond voorbij heeft gepraat... :( Ik vind dat toch wel lastig hoor als je het tegen een aantal wel verteld en de rest niet. Misschien gewoon helemaal voor jullie zelf moeten houden?! (maar goed dat is achteraf natuurlijk...) Waarom voel je je zo down als ik vragen mag? Iets specifieks of onduidelijk? Hoop dat je snel weer blij bent!

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Bij de volgende gaan we dat toch ook echt doen.. Niemand komt het te weten.. Ik vind het zo jammer.. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw id waarom ik me zo voel. Heb gewoon zin om een potje te huilen, zal wel weer weg waaien met een paar dagen. Maar op het moment is het niet zo fijn

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Trinity, mja goed idee voor de volgende ;) Hoop dat het inderdaad wegwaait met een paar dagen. Stomme hormonen ook! ;)

15. Melief

Melief Niet meer actief

Kruidnootje; wat een lief kamertje!! En handig bedje zeg!
    Trinity; wat vervelend dat je man zich versproken hebt en je je niet zo super voelt :(

Ik mag woensdag de suikertest doen. Net nog even de prenatal leeggeshopt; maxi cosi, kinderstoel+ verkleiner, vogelhuisje, shirtreclame en vest voor mezelf :)

16. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk genoten van mijn vrije middag.@Trinity, hier ook van die moodswings, bij de 1e zwangerschap was het nog erger, tegen het depressieve aan. Als het erger wordt kan je het met de vk bespreken. Sterkte! En dan ook je man nog overenthousiast jullie geheimpje verklapt, hmmm niet zo leuk.@Melief, lekker geshopt, altijd fijn die korting. Zag in een ander topic dat je online ook al lekker had geshopt hahahaIk hoop dat die mama mazzel dagen korting ook vanavond nog geldt in de webshop. Moeten nog een autostoel hebben voor onze peuter. Zag alleen door de bomen het bos niet meer met alle keuzes en ook de nieuwe regelgeving. Wat is nu handig zodat we niet over 2 jaar weer een ander stoeltje moeten hebben door de regelgeving. Manlief gaat vanavond even helpen. Overigens hoop ik dat we nog net in de goede regelgeving zitten voor nr 2 voor het achteruit vervoeren. Anders kunnen we ons stoeltje niet hergebruiken. Is elke keer van die enorme bedragen qua aanschaf omdat we 2 auto's hebben

17. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Dat dacht ik ook. Is toch altijd op de 5e?!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zijn er hier trouwens meiden die haken voor de baby?! Ik zou wel graag een mutsje of een dekentje willen haken, maar weet totaal niet hoe het moet, haha. Ben benieuwd of ik wat tips van hier kan krijgen! :)

19. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik heb de kb altijd de eerste uiterst de 2e op de rekening

20. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik heb de Tripp Trapp Newborn Set gewonnen van Stokke via een retweet actie op twitter. WOW. Leuke dag zo :)

Deel Deze Pagina