En twee laatste fotos... Het combibed. Eerste foto is commode gedeelte 'ingeklapt' en tweede foto is hij open. Uiteraard verschonen we als hij open is. Ben echt heel blij met het bed. We hebben nu nog zoveel inloop ruimte. Heerlijk. Kunnen we samen in de kamer zijn.
Leuk Kruidnootje, ziet er goed uit! Koffers zijn ingeleverd, net gegeten. Over ruim een uur vliegen we en ga ik eindelijk slapen! Onze kleine man ligt heerlijk op mn blaas te duwen, dus dolle pret hier.
Noid, Fijne vakantie!! Ben wel jaloers hoor! Heerlijk de zon opzoeken. Hoe lang is het vliegen? Mooi kamertje Kruidnootje! Ziet er handig uit dat bed!
Goeiemorgen meiden! @ Noid, hele fijne vakantie meis, geniet ervan! @ Kruidnootje, wordt al superleuk! Zal zelf ook even wat fotos maken binnenkort... @ Slapen, hier ook beduidend minder goed. Omdraaien is pijnlijk, veel moeten plassen en dan niet meer in kunnen slapen, maar ik vind zo'n kleintje in mijn buik zo bijzonder! Nee, ik heb nu niet zoiets van laat de bevalling maar komen. Van mij mogen de komende 3 maanden nog wel even duren
@Kruidnootje, wat wordt het leuk! Knap die schilderijtjes, ziet er heel netjes uit @Janneke, ik zit er een beetje gemengd in. De groei van die buik mag nu wel stoppen en de lichamelijke ongemakken ook. Dus kom maar op beeb. Alleen de kamer is nog niet klaar, huis nog niet op orde en ik wil eerst nog even uitrusten tijdens verlof voordat de kleine komt en ik alleen nog maar aan het voeden, wassen en slapen ben Vreselijk beroerde nacht gehad. Maagzuur, misselijk, buikkrampen. Pffff was geen pretje. Gelukkig laat onze kleine man ons uitslapen. Hij slaapt nog en wij vermaken ons op de ipad en iphone Vandaag weer een verjaardag. Net heel lief aan man gevraagd of hij alleen wil gaan met peuter. Hij begreep het wel. Heb zo weinig energie dat ik maar de helft van de dingen doe, die ik normaal in een dag red. Om dan het halve paasweekend aan verjaardagen kwijt te zijn. En dit is de familie die we volgende week weer zien voor een andere verjaardag. Dus ff niet. Vanmiddag dus een heerlijke vrije middag, heb er zin in!
dames even een vraagje weet iemand of de kinderbijslag vandaag gewoon gestoord woord of woord dat morgen pas ?
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv Starling - 1e kindje - jongen - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv Void - 1e kindje - jongen - bv 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing L0vely - 19 - 1e kindje - meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv kleintje1985 - 27 - jongen 15 juli 2013 mammievan5 - 6e kindje - meisje - zh - bv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje 14 x meisje 11 x jongen 5 x verassing Afspraken April 05.04 : Janneke 1982 - pretecho 3d/4d 06.04 : Mamsie2010 - 3d echo 12.04 : Trinity - pretecho 3d/4d 12.04 : Noorus - pretecho 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d 18.04 : evian1804 - pretecho 19.04 : Ukkie1983 - pretecho 3d/4d 24.04 : Kruidnootje - 3d/4d echo Mei 01.05 : Noid - echo + gyn 01.05 : Mira85 - groeiecho 17.05 : Noid - echo + gyn
Waarschijnlijk staat het er morgen eind van de middag op.. Zaterdag avond erachter gekomen dat mn man het tegen nog een vriendin heeft gezegd dat we een zoon krijgen, was behoorlijk kwaad op hem geworden.. Zn beste vriend weet het, en dat begrijp ik. Alleen nu weet zij het ook, en daar baal ik zo van.. Mn man is zo blij en trots, en dan kan hij zn mond niet houden. Maar we hadden afgesproken dat we het niet zouden voorbij praten.. En nu heeft hij dat bij een vriendin gedaan die we eigenlijk 1x in de zoveel tijd zien.. Gister de 26 weken gehaald. Voel me zo down de laatste tijd. Ook op mn verjaardag. Gister ochtend om 06:15 wakker en ik was zo down, ik kon wel door de grond zakken. Had gewoon zin om een potje te gaan huilen. Maar goed.. morgen word mn verstandskies eruit getrokken. Donderdag naar het ziekenhuis voor de suikertest. Nog 11 dagen voordat we onze kleine vent weer gaan zien bij de pret echo. We krijgen met 30 weken trouwens nog een echo om te kijken naar de groei van de kleine. 29 april als ik het goed heb. Het gaat allemaal zo snel eigenlijk.. Voordat je het weet zijn we in juli en hebben we allemaal onze kleine vast.
@ Trinity, wat rot dat je man zijn mond voorbij heeft gepraat... Ik vind dat toch wel lastig hoor als je het tegen een aantal wel verteld en de rest niet. Misschien gewoon helemaal voor jullie zelf moeten houden?! (maar goed dat is achteraf natuurlijk...) Waarom voel je je zo down als ik vragen mag? Iets specifieks of onduidelijk? Hoop dat je snel weer blij bent!
Bij de volgende gaan we dat toch ook echt doen.. Niemand komt het te weten.. Ik vind het zo jammer.. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw id waarom ik me zo voel. Heb gewoon zin om een potje te huilen, zal wel weer weg waaien met een paar dagen. Maar op het moment is het niet zo fijn
@ Trinity, mja goed idee voor de volgende Hoop dat het inderdaad wegwaait met een paar dagen. Stomme hormonen ook!
Kruidnootje; wat een lief kamertje!! En handig bedje zeg! Trinity; wat vervelend dat je man zich versproken hebt en je je niet zo super voelt Ik mag woensdag de suikertest doen. Net nog even de prenatal leeggeshopt; maxi cosi, kinderstoel+ verkleiner, vogelhuisje, shirtreclame en vest voor mezelf
Heerlijk genoten van mijn vrije middag.@Trinity, hier ook van die moodswings, bij de 1e zwangerschap was het nog erger, tegen het depressieve aan. Als het erger wordt kan je het met de vk bespreken. Sterkte! En dan ook je man nog overenthousiast jullie geheimpje verklapt, hmmm niet zo leuk.@Melief, lekker geshopt, altijd fijn die korting. Zag in een ander topic dat je online ook al lekker had geshopt hahahaIk hoop dat die mama mazzel dagen korting ook vanavond nog geldt in de webshop. Moeten nog een autostoel hebben voor onze peuter. Zag alleen door de bomen het bos niet meer met alle keuzes en ook de nieuwe regelgeving. Wat is nu handig zodat we niet over 2 jaar weer een ander stoeltje moeten hebben door de regelgeving. Manlief gaat vanavond even helpen. Overigens hoop ik dat we nog net in de goede regelgeving zitten voor nr 2 voor het achteruit vervoeren. Anders kunnen we ons stoeltje niet hergebruiken. Is elke keer van die enorme bedragen qua aanschaf omdat we 2 auto's hebben
Zijn er hier trouwens meiden die haken voor de baby?! Ik zou wel graag een mutsje of een dekentje willen haken, maar weet totaal niet hoe het moet, haha. Ben benieuwd of ik wat tips van hier kan krijgen!
Ik heb de Tripp Trapp Newborn Set gewonnen van Stokke via een retweet actie op twitter. WOW. Leuke dag zo