Zo, ik kom ook weer eens langs. Bewust de afgelopen dagen was rust gepakt, want ik was doodop van een paar slechte nachten. Ik heb niks onthouden, dus even geen reactie op berichten, maar die foto's van Kruidnootje kon ik niet omheen: MOOI!!! Fijne zondag!
Meiden, eindelijk ga ik eens ons kamertje spammen! Het is nog niet helemaal af, maar zeker al een heel end! Moet nog een lamp, misschien een kleedje en bedje nog opmaken (maar moet eerst nog alles wassen, maar daar wacht ik nog even mee).
En nog 2 fototjes Wij zijn er echt helemaal blij mee! En het leuke is dat niks in het kamertje nieuw is!
Noorus: Mooi zeg! *zwijmel, zwijmel!* We zijn net even naar de koopzondag in de stad geweest. Wilde kijken voor beddengoed voor de kinderkamer, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Ook qua kleding blijk ik een enorme zeur *HORMONEN!!!* en kan ik niks leuks vinden tot en met maartje 62. Pfff, heb even een beetje genoeg van mezelf! Net maar de was laatste 2 wassen die ik gedraaid had buiten opgehangen en daarna een waterijsje gegeten, heerlijk in de zon
@Noorus idd heel erg mooi! Onze smaak! Potverdorrie hadden we maar een grotere kamer hihi! @Mira Over beddengoed, ik snap het allemaal niet eens, wat hebben we nou wel en niet nodig? Ook hier zie ik door de bomen het bos niet meer. En over positiekleding maatje meer, ik word er gek van. Ik heb nu maat 48, normaal 44/46, en alles wat groter is dan 46 vind ik te tuttig worden of echt te duur. Dus ik houd het steeds bij basic stretch shirts met buikband. Maar nu komt het, ik heb een lente/zomer jas nodig, en die vind ik al helemaal niet bij positiekleding dus ik moet steeds bij normale dames maten kijken. Ik heb voor mijn winterjas maat 54/56 en HEEL toevallig vandaag bij bonprix deze gezien en gelijk besteld: Lange jas zalmroze - bpc selection koop online - bonprix.nl Maar truitjes/blouse/tunieken maat groter? Nee hoor, ik slaag echt niet. Broeken zit ik tussen in. Maat 46 met stretchstof pas ik prima, alleen zakken ze 9 vd 10 keer af omdat ze bij mijn heupen te groot zijn. Koop ik 44 (heb er 1 van) zit deze best strak, maarja, ik moet wat. Gekkehuis! Haha en hier ook alleen maar wasjes aan het draaien vandaag, nesteldrang is echt begonnen lijkt het
Kruidnootje: Gelukkig, dan ben ik niet meer de enige! Manlief zei al dat ik mss eens met schoonzus op pad moest gaan. Die heeft al 3 kinderen, is kraamverzorgende geweest en weet vast wel wat we nodig hebben Hihi, ik bedoelde vandaag meer kleertjes voor de kleine meid Ze kunnen alles maar zo kort aan, in die kleine maatjes waar ik nu voor aan het kijken was, en ik ga dan echt geen fortuin besteden aan een shirtje, broekje of jurkje! Kleren voor mezelf zijn idd ook niet te vinden nu in zwanger ben, stretch is mijn beste vriend nu, dus dat herken ik wel. Ik koop maar bij de Miss Etam, maar het meeste daarvan vind ik ook niks. Helaas zijn de reguliere merken niet voor mij bestemd en pas ik daar net niet in. Zo ben ik al een tijdje aan het zoeken naar een zwangerschapsbadpak in grote maat, maar alles stopt bij 46 of 48 en met mijn grote buik kan ik daar toch echt niet in... Nu kan ik natuurlijk 2 maten groter in het regulier gaan zoeken, maar dan kom ik uit bij omabadpakken... Zou zo graag gaan zwangerschapszwemmen omdat ik tijdens het weekendje weg zo kon ontspannen tijdens het dobberen in het water, maar toen was mijn huidige 'normale' badpak al bijna niet meer aan te krijgen :S Kan, ondanks het super weer vandaag, daar best een beetje depressief van raken... Kleding en een maatje meer, zwanger of niet, is echt niet leuk om te moeten kopen!!!
Aah, had mijn bijlagen verwijderd omdat het vol zat, maar blijkbaar is alles dan weg, duh. Nog een keer dan...
@ Janneke, volgens mij zag ik bij jou fotos van pretecho voorbij komen, superleuk!!! Zal even de lijst opzoeken weer...
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv Starling - 1e kindje - jongen - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv Void - 1e kindje - jongen - bv 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing L0vely - 19 - 1e kindje - meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv kleintje1985 - 27 - jongen 15 juli 2013 mammievan5 - 6e kindje - meisje - zh - bv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje 14 x meisje 11 x jongen 5 x verassing Afspraken April 12.04 : Trinity - pretecho 3d/4d 12.04 : Noorus - pretecho 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d 18.04 : evian1804 - pretecho 19.04 : Ukkie1983 - pretecho 3d/4d 24.04 : Kruidnootje - 3d/4d echo Mei 01.05 : Noid - echo + gyn 01.05 : Mira85 - groeiecho 17.05 : Noid - echo + gyn
Ja ik zie ze nu. Mooie kamer. Ik ben jaloers dat jullie al zo ver zijn.... M ooie standaard voor de tummytub!
noorus wat een leuk kamertje, geweldig. En wat een heerlijke schommelstoel, had ik ook wel willen hebben. Helaas hebben wij ook een erg klein kamertje dus dat zit er ook niet in.
Grrrrr. Ik organiseer mijn babyshower zelf he, aangezien ik een hele uiteenlopende vrienden en familie kring heb, alles heeft met elkaar ruzie, dus heb em lekker zelf gepland in 2 dagen. Avond 1 vriendinnen en middag 2 familie. Ik heb 3 weken geleden de uitnodigingen verstuurd, want net als met mijn verjaardag (2e kerstdag) moet ik altijd heel ver van te voren al mensen uitnodigen, anders komen ze niet op t laatste moment, aangezien er altijd wel wat is. Had ik van een aantal vriendinnen nog steeds niets gehoord, dus ik er vandaag achteraan, krijg ik serieus alleen maar afmeldingen, want ze hebben al andere dingen gepland. Ik doe verdomme die krengen 3 weken geleden al versturen!! Ik kan dat zo niet hebben. Familiemiddag wordt gelukkig wel leuk, tot nu toe komt iedereen. Zo. Moest er even uit.
Leuk kamertje noorus.. vind die schommelstoel echt helemaal te gek.. mooie kleur rose ook. WIj gaan deze week behangen, en dan hoop ik dat we volgend weekend een heel eind zijn. Morgenochtend pretecho.. heb er zin in. Ben zo benieuwd of de kleine man zich goed laat zien. Hebben jullie ook allemaal zo van het zonnetje genoten..Heb lekker met vrienden buiten gezeten, uit de wind en in de zon. Heerlijk.. Knapt een mens van op. Morgen ga ik ook met mijn baas praten, werk nu 4x3 uur, steeds 2 dagen, maar dat is echt te veel aan het worden, merk dat ik op mijn vrije dagen alleen maar aan het bijkomen ben, ga dus kijken of ik 3x3 kan werken, dag op, dag af. Kijken of het dan wat beter gaat.
@ Janneke, jaa ben wel blij dat het allemaal grotendeels klaar is, geeft toch wel rust en nu met de mooiere dagen hebben we meer tijd om buiten te zijn! En ja, ben superblij met m'n tummytub + standaard! @ Supernurse, ja bij iets minder ruimte is een schommelstoel al gauw een sta-in-de-weg... Misschien een andere lekkere stoel (die wat minder ruimte inneemt?) @ Starling, schommelstoel hebben we dus 2ehands gekocht en ik heb hem zelf geschilderd. Echt blij met het eindresultaat! Zoet kleurtje he?! Goed dat je met je baas gaat praten! Belangrijk om je grenzen te blijven aangeven! Veel plezier morgen bij je echo!
Noorus & kruidnootje; wat een superzoete en lieve kamertjes zeg! Wbt kleertjes en beddengoed, ik heb en vind juist teveel leuke dingen nu houd ik erg van stipjes en bloemetjes dus kon bij de hema prima slagen! Hier een kleine sneak van ons kamertje; grijze muur wordt nog zachtroze en de plankjes boven het bedje gaan weg en daar komt een muursticker. Let niet op de rommel hoor, wilde alvast een beetje kijken hoe het stond Hart boven de commode wordt nog vervangen door een plank, hart komt dan ergens anders te hangen. Hier ook alle meubels tweedehands! Bekijk bijlage 317216 Bekijk bijlage 317217
Leuk Noorus! Ziet er heel gaaf uit. Wij gaan volgende week beginnen, eindelijk haha. Dames, jullie geloven het niet., gisteravond en vanochtend regen gehad! Vanmiddag bewolkt dus naar de mall geweest. Weer wat leuke dingen voor onze kleine man gekocht bij de babysupershop, leuke winkel!! En gave fotos gemaakt bij burj khalifa. Plaats er zo een in de buikentopic!