1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee klopt.. maar het gaat wel snel!

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super die knaltest! En mooi buikje hoor, word idd lastig verbergen zo als hij nog iets doorgroeit voor de ong 12 weken haha.

3. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je een knaltest had! Ik heb morgen de afspraak met MvM ben dan precies 5 weken dus ben benieuwd.

4. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Iedereen een buikje van de darmen? Dan voeg ik me ff toe, en ze gaan tekeer. Ik krijg ongeveer met 9wk een echo, wil eigenlijk eerder, kanik mn ouders verrassen met sinterklaas haha

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die maken plaats, hier ook al een klein buikje, ze zeggen ook dat bij de 2e sneller gaat nou dat klopt inderdaad. Maar wij hebben volgende week echo en als hij in orde is dan gaan we het de opas en omas vertellen.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vk gebeld. mag over 3weken heen. moest buikpijn in de gaten houden! zolang ik niet verder bloedde (verlies nu bruin) en geen stolsels had kon het 50-50 zijn. nu 3 weken in panning zitten @#&*!!
    ik heb zelf een heel slecht voorgevoel.

zensation jij ook sterkte...ik duim super hard voor ons beide

7. Melief

Melief Niet meer actief

War slecht zeg dat je niet bijv over een weekje langs mag komen. 3 weken spanning is toch niet te doen!

8. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Jeetje 3 weken in spanning! Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze je niet eerder laten komen? Maar iig fijn dat je nu geen rood verlies meer hebt en geen stolsels. Ik duim voor je meid dat het toch allemaal goed zit!

9. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Rica dat is wel heel lang in spanning!

10. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Rica, wat spannend en 3 weken is wel erg lang ja!
    Toen ik vorige week week de gyn belde dat ik wat bloed verloor en het weer een beetje gestopt was mocht ik al met 2 weken komen. Maar dit omdat ze dan met 6 weken wat zien. Dus jammer dat jij dan niet als je 6 weken bent langs mag snap ik niet, 3 weken in spanning, ik vond deze week al lang en moet nog een week..

11. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Sasjuh: Wat goed om te horen dat je een knaltest had!! Super hoor!!
    Vanmorgen zijn ze ook bij mij langs geweest. Ik had ook een goede test en mag t/m 16 januari de flessen volgieten!
    Hihihi Wat grappig om jouw buikje te zien! Mooi hoor! Hier ook al een opgezette buik, ben normaliter super plat, dus het valt snel op!

Schaapje05: Ik zou het niet meer durven hoor, in een achtbaan. Straks gebeurd er toch iets……

Rica: Nog 3 weken wachten? Dat duurt nog lang meis…. Best raar, zo lang! Pfoee, niet te doen hoor!

Ik moet 19 november naar de gyn, ik ben dan 7w1d, hopelijk is er dan al iets te zien! Ben zooo benieuwd.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Liefsd ik mag maar liefst tot 21 januari hahaha.

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ja ik las het inderdaad! Jij mag nog een weekje langer. :D

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Rica, ik zou er echt op staan dat je eerder mag komen! Sommige meiden krijgen vanaf 6 weken al een echo, waarom moet jij dan zo lang wachten..? Al die spanning zal ook niet bevordelijk zijn voor jou en je kindje! (als het er nog zit..) Dus ik zou nog een x bellen en desnoods maar flink overdrijven..

15. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik ben het helemaal met kiraa eens!

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik ook! Dit is onverantwoord!

17. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Ik ook hoor Rica ! Ik zou echt nooit in zo situatie willen zitten wachten!

Moeders voor moeders is net weg! Een mooie knaltest! Als je 10 weken mee doet krijg je een mooie wikkel doek voor je baby'tje.. Heeel lief. Ik moet tot 17 januari.. Daarna ben ik er vanaf.

Zijn jullie ook zo mega zenuwachtig voor de echo?
    Denk nergens anders meer aan.. Dikke knaltest en me hele lichaam schreeuwt dat ik zwanger ben, misselijk en nog eens misselijk!
    En toch bang de er niks te zien is of geen kloppend hartje.

Dinsdag ben ik aan de beurt, aller eerste echo!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Diet het is en blijft gewoon spannend. Of je nou wel of geen kwaaltjes hebt..
    Ja leuk he die wikkeldeken! Vorig jaar kreeg ik een tas toen ik 10 wkn mee had gedaan. Ga (als het goed blijft gaan natuurlijk) het ook zeker 10 wkn doen.

19. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Jaaaa, mooie wikkeldoek he! Ik ga ook zeker door, zolang het kan!

Diet: spannend hoor, je eerste echo! Is gelukkig niet zo heel lang meer! Ik snap je onzekerheid, die heb ik ook! Nog even meis, dan weet je meer!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik xit ook te denken om ha te belle verrek van de buikpijn

Deel Deze Pagina