Hier ons kametje, fotos van 2 jaar teug dan maar er is niets veranderd, staat nu meer in, wipstoel, maxi cosi en bak vd kindewagen, en meer knuffels op de kast sorry me r doet het niet goed meer
@JBM85: leuk kamertje zeg.. ik houd van dit soort kleuren.. Ik kan echt niet meer wachten tot onze kamertje klaar is.. We zijn druk bezig en kan niet wachten om jullie te laten zien.. Kaartjes: Ik weet niet wat het met mij is. Ik ben ook pas sinds kort begonnen met het kopen van spulletjes.. Niemand begrijpt waarom ik zo lang wacht, ik zelf ook niet.. Nu met die kaartjes denk ik te weten wat mijn probleem is. Ik raak in een soort van paniek/stress. Ik denk dat het komt omdat ik niet weet wat voor keuzes ik moet maken.. Bij die kaartjes werd het mij echt duidelijk Het is te veel.. teveel aan keuze en dan weet ik niet meer waar ik het zoeken moet. Dus dan laat ik het maar voor de volgende keer, en zo verschuif ik het steeds.. Net als een kleur kiezen voor de kamer of kleertjes.. Daarbij komt dat je al zooooo veel moet doen en regelen voor de kleine.. Denk dat het toch een soort angst is. Anyhow.. Mijn vriendinnen en mijn vriend helpen mij daar gelukkig nu bij.. en ik heb nu wat meer overzicht over wat ikmoet doen en hoe of wat.. er komt toch wel veel bij kijken hoor.. En het helpt natuurlijk ook om jullie verhalen te lezen.. Gisteren bij de VK geweest.. Alles ziet er goed uit.. Slapen doe ik nu ook heeeerlijk sinds ik mijn extra dekbed als kussen heb opgevouwen.. En volgende week mijn pretecho.. ik kan echt niet wachten..
JBM: Mooi meid! Vind dat altijd wel een leuke stijl, niet te uitbundig, leuk die teksten aan de muur... Geweldig! Evian: Fijn dat je beter slaapt, maar wat vervelend dat je 'door de bomen het bos niet meer ziet'. Ik bekijk vaak wel alle kaartjes, maar kan gelukkig goed een keuze maken over wat ik wel of niet mooi vind en geef dan toch vaak een eigen draai aan een kaartje of gebruik het meer als voorbeeld voor een eigen idee Gelukkig heb je nu de hulp om die keuzes te maken en kan je het hopelijk wat meer loslaten!
JBM wat een leuk kamertje zeg!!! Ik heb een rot nacht gehad.. Om de haver klap wakker met maagzuur en misselijkheid. Dan ook nog dat ik me zorgen maak om dit zwangerschapsdiabetes gedoe.. Gister 9.3 na het eten, en ik eet normaal.. het is zo wisselend. Ik eet in de ochtend en in de middag praktisch hetzelfde elke dag, en dan is het zo wisselend de glucose. Weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.
Trinity: Mss tussendoor contact opnemen met VK/GYN of dietiste hierover?Beter een keer te veel vragen dan een keer te weinig! En het is beter om stress bij jezelf te voorkomen, dus niet bezwaard voelen om te bellen: Je wilt gewoon het beste voor de kleine!!!
Ik bedoelde de zwangerschapsdiabetes, niet de zwangerschap! Morgen word ik gebeld door de verpleegkundige van de diabetes kliniek. Dan zal ik er met haar over praten. Want ik heb ook gewoon maaltijden dat ik 1.5 erna 5.0 heb of 6.3. Dus dat is dan hartstikke goed. Nuchter is ook altijd goed. Het is gewoon dat ik me zorgen maak, wat heeft dit voor gevolgen? Doe ik het wel goed? Wat moet ik nog meer doen? Een dieet heb ik niet, maar ik eet gewoon fruit als tussendoortje geen zoetigheid of iets dergelijks. Want ze wou eerst kijken waar het vandaan kwam, het enige waar we achter zijn gekomen is dat ik heel erg op appelmoes reageer. Dus dat eet ik niet meer tot na de zwangerschap. Ik gebruikte het gister avond om te dippen bij de avondmaal, maar blijkbaar was dat voldoende om mn suiker omhoog te laten schieten.
Evian, maakt toch niet uit dat je later begonnen bent. Verder vond ik de lijstje op internet altijd erg handig, en heb natuurlijk ook niet alles daarvan gekocht. Maar ik vond het altijd wel prettig dat ik wist wannneer ik iets moest regelen en wat ik zo'n beetje moest kopen. En kaartjes met zoveel keus, ik denk als je het zo erg vind je misschien minder moet zoeken. Lijkt me ook wel moeilijk. Wij doen het gewoon ouderwets en gaan boeken halen en kiezen daar uit. Ik zoek niet eens op het internet, mij te veel keus. En met zo'n boek zie ik gelijk of ik het wat vind of niet en hoef ik geen proefdruk, het enige wat ik dan verander is het geciht wat wij willen en de tekst van de kleine en ons natuurlijk. Trinity wat jammer zeg dat je ook zo slecht heb geslapen! vervelend hoor! Maar zeker wisselend zeg, en ja als je het niet vertrouwd altijd even bellen ja toch!
Waarschuwing: Enorm ego-bericht!!! Net goed nieuws gehad van de woningstichting: We hebben een "huur met uitzicht op koop"-contract omdat we een jaartje proefwonen in dit huis omdat de bedoeling was dat ik nu een fulltime baan zou hebben en we samen het huis zouden kunnen kopen. Aangezien we het huis niet kunnen kopen op dit moment (huizen/hypotheekmarkt, ik geen vaste baan enz...) zou het contract 12 juli aflopen (1 dag voor de uitgerekende datum). Nu waren we dus in onderhandeling en wilde ze vanuit de woningstichting gelukkig al meewerken. Krijg ik net mail: Huidig contract willen ze stopzetten en naar "regulier" huurcontract voor onbepaalde tijd overgaan. Moest het even 3x lezen, even nadenken, want dat gaat heel erg langzaam vandaag, en toen viel het kwartje: WE MOGEN BLIJVEN ZITTEN!!! Ben helemaal blij door dit nieuws Valt een hele last van de schouders en nu kunnen we ook echt dit huis ons huis maken binnen de grenzen van een huurwoning, JOEPIE!!!
Wat fijn mira.. dat geeft vast een hele hoop rust.. Gefeliciteerd. Ik snap het hoor evian.. ons kamertje is ook nog niet klaar. Heb ook nog geen kaartjes.. kan niet kiezen. Heb er wel een gezien, maar die vind ik te duur.. volgens mij moeten we meer dan 100 kaarten hebben. Ik heb als doel gesteld dat ik wil dat alles met 30 weken klaar is, dus we hebben nog even. Als het goed is gaan we zaterdag behangen, en zondag zetten we de boel in elkaar. Beeb van zusje zit er nog steeds in, wonderbaarlijk genoeg.. en ze is komende zaterdag 37 weken geloof ik, dus dat is echt super.
Starling wat goed van je zus. Echt fijn dat de baby zo lang bog blijft plakken. Wij hebben ook nog geen kaartje. Ik vind alle kaartjes stom. Dus maak er altijd een zelf, nou mijn zus eigenlijk. Deze keer een met rood en roze, hetzelfde kaartje alleen andere kleuren en een foto op de viorkant, bunnenkant en achterkant. Kamer vandaag laatste verf dingen gedaan. Nu schoonmaken en inrichten. Ik wil voor 3 mei klaar zijn want dan gaan we op vakantie en daarna wil ik biks meer doen!
vandaag controle gyno was zeer tevreden blijf nu wel onder controle in ziekenhuis ivm het insuline spuiten, gelukkig geen hoge doseringen en reageer ik er goed op. vanavond rondleiding op de kraamafdeling, wel leuk krijg wel elke keer een echo dus spruitje zien we ook, vlg de arts was het een spookje hij wilde het hartje laten horen en weg was spruitje. groetjes diana
Mira en Starling: geweldig nieuws!!! Maak er wat moois van Mira.. Starling, dat betekent dat ze vanaf volgende week mogen komen toch?? Leuk hoor!!!
Even snel berichtje, wie kan mij op de lijst zetten bij afspraken? Komen weer 2 echo's aan, de eerste a.s. maandag de 15e al en die andere op 13.5 krijg een dubbele groeiecho omdat ik al zoveel ben afgevallen & Keano was echt een heel kleintje bij de geboorte.. Hoevaak moeten jullie nu naar de vk? Ik moet nu al om de 2 weken komen!
Ik moet nu om de 3 weken naar de gyn. Al moet zitten er nu maar 2 weken tussen omdat het niet anders uitkwam ivm de operatie van mijn man.
@ Mira, wat een goed nieuws meis! Fijn! @ Starling, wat heerlijk dat het met je zus en haar kleintje zo goed gaat! Toch een hele geruststelling! Hier hebben we vanmiddag een echo. Ben zo benieuwd hoe ons meisje er nu uitziet! Verder heb ik afgelopen week lekker een paar dagen weg geboekt. Begin mei ga ik met mijn beste vriendin naar Lissabon! Echt superzin in!
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv Starling - 1e kindje - jongen - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv Void - 1e kindje - jongen - bv 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing L0vely - 19 - 1e kindje - meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv kleintje1985 - 27 - jongen Luna1978 - 1e kindje - jongen 15 juli 2013 mammievan5 - 6e kindje - meisje - zh - bv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje 14 x meisje 12 x jongen 5 x verassing Afspraken April 12.04 : Trinity - pretecho 3d/4d 12.04 : Noorus - pretecho 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d 18.04 : evian1804 - pretecho 19.04 : Ukkie1983 - pretecho 3d/4d 24.04 : Kruidnootje - 3d/4d echo Mei 01.05 : Noid - echo + gyn 01.05 : Mira85 - groeiecho 06.05 : Luna1978 - groeiecho 17.05 : Noid - echo + gyn