Ik word nu net wakker. Ga me maar eens douchen en naar m'n werk. Zal maar niets eten, anders komt dat er straks tijdens die besprekingen misschien wel uit.
Even snel tussen de bedrijven door.. Mijn zusje is vannacht bevallen van een prachtige dochter.. Moeder en kind maken het goed, en zijn ondertussen al weer thuis.. Nu ga ik snel naar de huisarts, en dan richting mijn kleine nichtje..
@Supernurse proficiat! Niks boven een mooie tekening en een kus @Judith Beterschap! @Starling Gefeliciteerd!
@Judith beterschap @ Starling gefeliciteerd met je nichtje Vanmorgen controle geweest bij vk, bloeddruk 110/72, weeg nu 76,5kg, ben dus 8,5kg aangekomen, en mn baarmoeder is smal en lang, en veel last van brandend maagzuur. Bah bah bah.... Gaat wel weer over....
Starling, Gefeliciteerd!! Hier voel ik me iets beter dan vanochtend. Alleen nog maar een appel gegeten, maar die iig nog binnen gehouden. M'n broer is even gekomen om de hond voor me uit te laten, dan kan ik m'n bed weer in gaan.
@ Starling: gefeliciteerd met je nichtje! @ Supernurse: nog gefeliciteerd met je B-day. @ Judith: bah, vervelend die nachtelijke capriolen. Gelukkig nu je bed weer in, buikgriepje ofzo? Goed idee om op een ander adres nog een kaartje aan te vragen, ga ik ook doen. Vanmiddag door mn collega's naar huis gestuurd. Ben kapot terwijl ik vannacht genoeg geslapen heb. Wordt echt gebroken wakker, geen energie en uitgeblust, meer last van eczeem. Ben heel blij met mn collega's, anders was ik echt niet gegaan. Harde buiken komen en gaan maar kindje beweegt super dus dat is fijn. Las ook dat je harde buiken kan krijgen als het veel draait. Vanaaf wel yoga met man, ga dat wel doen ben benieuwd.
Hoi meiden, Heb het ontzettend druk gehad vanwege mijn werk. Elk vrij uurtje, tijdens mijn vrijde dagen, waarin mijn kleine man lag te slapen ging op in werk. Maar het is nu afgerond! Dus heb weer meer tijd om hier te komen lezen en kletsen. Alles terug lezen wordt erg veel... Haak weer in vanaf hier! Hopelijk gaat het met iedereen goed.
Heej meiden! Even bijlezen... @ Cyn, wat balen dat je zo'n rotzwangerschap hebt! Maar gelukkig met de baby alles goed!Hoe voel je je vandaag?! @ Kleintje, fijn dat je tips tegen de pijn hebt gekeken en dat het je bekken niet zijn! @ Judith, wat een naar verhaal van die scooter.... Grrrr kan je echt wel furieus van worden he?! Wat balen dat je je vannacht zo ziek voelde... Hoe is het vandaag gegaan? @ Starling, gecondoleerd meis.... Wat vreselijk... Hoe ging je gesprek vandaag met je baas? En gefeliciteerd met je nichtje! Fijn dat ze alweer thuis is! @ Mira, leuk dat jullie toch naar de Efteling zijn gegaan! Misschien gewoon een hele mooie buikband dragen, zodat mensen zien dat je écht zwanger bent! @ Uk, plezier met je man en yoga vanavond! @ Harde buiken, hier nog geen last van... @ Supernurse, gefeliciteerd nog meis! @ Janneke, ja die bevalling was bizar he?! Vond vooral die vent met die camera eromheen heel raar! Ik zou toch wel mijn vriend dicht bij me willen hebben op het moment dat ons meisje geboren wordt. Dan maar niet op film... Hier vanmorgen bij de VK geweest en we zijn weer helemaal goed gekeurd! Wel hele lage bloeddruk (merk ook dat ik soms wat duizelig ben) en ben geprikt ivm Rhesus C. VK schat dat ons meisje met 40 weken zo'n 3200 gram zal wegen Buikje begint nu ook echt heel erg te komen. Vind het zo heerlijk om zwanger te zijn! Ben zo blij en voel me dolgelukkig! Hihi
Ik heb wel bijgelezen, maar mijn hoofd is als een zeef op het moment.. sorry.. zal vanaf morgen weer trouw reageren.. De beeb van mijn zusje is echt prachtig, ze heet L.una-L.ynn 2700 gram, 47 cm.. alles er op en eraan. Bevalling was ook vlot gegaan.. ze is gisteren rond 2200 gestript, en vannacht om half vier was de kleine er. Vanmiddag natuurlijk op visite geweest, als het een goede tante betaamt.. heerlijk, zo'n beeb.. ik kan echt niet wachten tot die van ons er is. De dienst gisteren was heel mooi.. ook vol humor, net als ze zelf was. wel heel emotioneel natuurlijk, maar het is goed zo, haar strijd is gestreden, geen pijn meer. En verder ben ik nu met verlof.. hopelijk wordt de pijn daar beter van.
Noorus, schrijf je alles op of zo? Ik kan dat echt niet onthouden haha Starling, snelle bevalling, was t haar 1e eigenlijk? Fijn dat alles goed gegaan is en heerlijk he zo kleintje in je handeb. Fijn dat je nu ook verlof hebt, dor lekker rustig doen, dan voel je je miss over een paar weken weer wat beter!
Haha, heb een supergoed geheugen (ondanks mijn zwangerschap!) Nee hoor, lees gewoon het topic door en dan heb ik een worddocument daarnaast open. Daarin reageer ik dan en dat knip en plak ik hierin. Kind kan de was doen!
Jeetje, je maakt er echt werk van. Ik tik altijd op mijn tel, vandaag ooka ltijd mijn rare woorden en zinnen. Ik zou vorige week een buik foto plaatsen, nog steeds niet gedaan. Gewoon te lui om de laptop te pakken!
Haha, ik ben juist te lui om via m'n telefoon te doen. Laptop ligt hier standaard op de bank, dus vind ik veel makkelijker! Nou, kom op met die buikfoto dan!
Ik ga zo een buikfotoshoot laten doen, ben benieuwd Hopelijk werkt mn kleine meisje mee, want wil graag buikfotoos met haar erbij.