1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #4761 Noorus, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
    Spannend Sasjuh! Ben benieuwd! Hoop dat je meisje idd een beetje meewerkt ;)

Hier van de week weer even fototje gemaakt van buik. Staat ook in buikjestopic, maar misschien ook leuk om hier even te plaatsen :) Begint nu echt te komen hier... :D

Bijgevoegde bestanden:

2. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Aan alle zieke mama's, heel veel beterschap! Hier is het ook elke dag anders.. baal ervan om steeds zo ziek te zijn, maar nog een goeie 10weken te gaan!

- Starling, Gefeliciteerd!

Hehe eindelijk weer internet, nou de eerste dagen vind je dat nog geen ramp, maar daarna word dat toch moeilijker & via mobiel wil ook niet altijd alles, meerdere malen een verhaal getypt maar dan drukte ik per ongeluk weer op een verkeerd knopje en daar ging mn verhaal!

Moet er echt aan wennen dat onze kleine meid geschat word op 3200 gram!! dat is dan gewoon 500gram zwaarder als haar grote broer, en wat heb ik een moeite gehad om hem eruit te krijgen!!
    Maar ben allang blij dat ze het zo goed doet! Ze heeft echt enorm lange benen want die lopen zo'n 4 dagen voor op groei en de rest 4 dagen achter..

Nou dit weekend gaan wij dan ook beginnen met de babykamer! hadden al een poging gedaan maar o.m.g. wat een rotkleur hebben we uitgezocht, maar de kleur komt totaal niet overeen met de kleurenkaart! het moest donker oud roze worden maar in plaats daarvan is het knal roze uitgevallen.. je word gewoon verblind als je de deur open doet, dus het word nu licht grijs met lichtroze accessoires!

3. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Noorus, Wauw mooie buikfoto!! ik zal er ook snel één plaatsen :)

& voor de lijst : xCynx 13 mei Groeiecho

4. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    27weken&4dagen! Dus moet alweer een nieuwe maken hihi!!
    IMAG0843-1-1.jpg

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    xcync zou me niet te veel zorgen maken over het gewicht. Lange benen heb je zo uit gepoept. Als het hoofd maar niet heel groot is. Mijn oudste was 4110 en had een groot hoofd, met een knip is hij er ook uit gekomen. De jongste had ik er zo uit 3690 gr en de weg was al vrij dus 2e gaat altijd makkelijker.

Nou hier eff een foto van week 25.

Bijgevoegde bestanden:

6. Melief

Melief Niet meer actief

Starling; wat een mooie naam zeg!
    Cyn & noorus; mooie buikjes!!
    Wat vervelend dat de kleur niet zo uitviel als op het kaartje! Hopelijk is de nieuwe kleur mooier!
    Wij zijn echt biiijna klaar met jet kamertje, mijn vader komt zo nog wat dingen ophangen, dan moeten er nog 3 kleine dingetjes geverfd worden en dan kan ik foto's plaatsen, het is echt zooo mooi geworden!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mooie buikjes Janneken en Cyn! :)

@ Melief, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

8. Melief

Melief Niet meer actief

Janneke; jij plaatste net voor mij ;) Ook een mooie buik!!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    3200 gram is toch een heel normaal gemiddeld gewicht?? Ik hoop dat mijn meisje ook zo iets gaat zijn..
    Elin was klein en toch wel een hoop gedoe in t begin gehad met teveel afvallen, zich niet op temperatuur kunnen houden enz.

Mooie buikfotoos dames!

10. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen laatste x naar de verloskundige.
    omdat ik nu in ziekenhuis loop
    was wel erg vreemd hoor dat ik weg ging

groetjes diana

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik mag 1 mei, ben benieuwd of ik dan ook een schatting krijg.
    Deze week weinig hier, druk weekje, moet 6 dagen werken. En dan ook mijn vakantiewas nog wegstrijken, lunchen met mijn ex-schoonzusje, mijn huis aan kant maken en naar Derek Ogilvie. Ook wel leuke dingen dus haha!

Wilde net de vakantiefoto's op de laptop zetten, batterij van de camera leeg. Dus zal vrijdag worden!

12. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Keano is ook met een knip geboren want ik kreeg hem er gewoonweg niet uit, dus hoop dat nu de doorgang wat soepeler is, dan mag ze van mij wel 3200gram wegen! en vind dat indd ook een mooi gewicht! ze loopt 4dagen voor op groei als het om de beentjes gaat en 4 dagen achter met buikje en 6 dagen achter met haar hoofdje dus ze heeft iig geen groot hoofd! Over 4 weken hebben we nog een keer deze echo dus ben benieuwd of het dan nog steeds zo is!

& idd erg jammer van het kamertje, daarom gaan we nu voor grijs met roze spulletjes! Om het toch rustig te houden, een te drukke kamer zal ook niet super mooi zijn!

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames, sorry dat ik de laatste tijd niet veel te melden heb. Het is hier behoorlijk druk!! manlief en ik zijn een beetje aan het renoveren hier in huis. Babykamer is af, dus ik zei dan moeten we aan wat anders beginnen, haha :D:D

Dus een muur in de woonkamer is al geschilderd. Inbouwkast bij de eettafel is eruit gesloopt, nu hebben we tenminste een normale eet ruimte. Ik heb gister een kastje blauw geschilderd. Vind hem erg leuk geworden!! Vrijdag gaan we de andere muur in de kamer schilderen. We hebben ook een posterbehang en die willen we daar gaan plakken.

We willen de woonkamer ook even gaan omdraaien, kwa meubels. Hihi!

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
  15. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Trinity, Wat lief die foto's! Begin toch wel te twijfelen of we niet toch een 4D hd echo moeten laten maken....

Als ons meisje 3200 gram is dan teken ik ervoor! Jesse was 4250 gram en die kreeg ik er zelf echt niet uit!

16. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Werd er toen i geknipt Judith?

Had trouwens eergisteren te horen gekregen dat ik insuline mag gaan spuiten 2 x per dag. Vanmiddag m'n eerste hypo gehad. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, zweten, trillen en het gevoel hebben dat ik van m'n stok kon gaan.

Hebben er meerdere meiden met zw diabetes die insuline moeten spuiten?

17. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dat zijn mooie foto's Ik hoor maandag of ik insuline moet spuiten Ik heb morgen weer een dagcurve

Vandaag de verjaardag van mn kleine mannetje alweer 3 jaar het gaat zo snel. Zondag vieren we het voor vrienden en familie

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mamsie met je zoontje!

19. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Mamsie, gefeliciteerd met je zoontje.

Trinity, nee het werd toen ik 10cm ontsluiting had alsnog een keizersnee.

20. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Gefeliciteerd mamsie..

Wat een mooie foto trinity.. Bij ons zijn de 3d foto's lang niet zo goed gelukt.

Brrr..moet echt niet denken aan knippen en scheuren.. dat zien we wel als het zo ver is..

Deel Deze Pagina