1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Zeker doen Rica! Kom voor jezelf op! Good luck...

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Heb je ook weer last van bloedverlies Rica? Ik zou zeker bellen! Voor hetzelfde geld zit er iets niet goed en dan laten ze je nog even3 welen wachten.. Ongelooflijk eigenlijk..

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Rica: wat een ellende als je zolang moet wachten! Hoop ook echt dat je eerder terecht kan, ze zullen iig toch wel moeten zien of het goed gegroeid is. De ha zal helaas niet zoveel kunnen doen denk ik, dus de vk bellen hoor (als je dat wil natuurlijk)! Heel veel sterkte!

@ Schaapje: ik zou zelf de achtbaan lekker zonder mij laten gaan, maar als jij je er prima bij voelt en het mag waarom niet?

@ Diet: ja het blijft spannend allemaal. En kwaaltjes zeggen ook niet alles maar vertrouwen houden dat het vaker goed gaat dan niet goed. Maar ik ben ook zenuwachtig hoor voor vrijdag, 2e echo. Nu nog niet zo maar komt wel :).

@ Liefsd: ik heb idd ook PCO, en idd ook al hele geschiedenis. Gelukkig was clomid50 genoeg voor mn lichaam :D. Heb jij ook 50 geslikt?

Vanaaf lekker rustig avondje 'alleen' op de bank, heerlijk! Morgenochtend naar de ha voor eczeem. Heb echt zwaardere hormoonzalf nodig die je een week zonder gevaar mag gebruiken. Niet fijn want heb toch het idee dat het wat met het kindje kan doen maar dit is ook geen doen.

Ik had vorig jaar een mooi boek van MvM omdat ze 80 jaar bestonden, echt mooi! Ga me van het weekend aanmelden als we een goeie echo hebben gehad.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rica: Voor jezelf opkomen meid!!! Knuffel!

MvM: Morgen komt de informatrice al bij mij. Super vroeg voor mijn gevoel en kreeg daarom ook de tip om ochtendurine te bewaren. Maar of dat nu wel of niet in de koelkast moet is niet te vinden op internet... Ik zet het morgen gewoon op het toilet beneden neer, daar is het koel maar niet zo koud als de koelkast ;) Hopelijk een mooie test en kan ik ook gaan meedoen en natuurlijk 10 weken volhouden!!!

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mira hoeft niet in de koelkast hoor!

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Uk: Ja, ik had gelukkig ook genoeg aan 50mg. *gezegend, als je bedenkt welke trajecten je anders allemaal in moet*

Mira: Hoeft inderdaad niet in de koelkast! ;)

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb ook pcos en ook zwanger na clomid 50!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Super trouwens dat zo ongeveer iedereen hier mee doet met mvm!

9. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Uk1983: 2de echo al ja, ook spannend zeg! Ik moet ook denken dat het vaker goed gaat dan verkeerd, maar toch.. Hihi! Piekerkont.

En Rica: gewoon bellen, ik zeg doen! Is toch niet vol te houden 3weken! Echt ook heel erg raar van hun!

Ja die wikkel doek is echt super cute! Die wil ik wel graag hebben Hihi.
    Ik ben officieel begonnen Hihi.. Maar wat een lucht die blauwe flessen, ruikt naar alcohol en ga bijna over me nek bij vergieten! Brr kan momenteel niks qua geur hebben!

Iemand nog tips tegen misselijkheid ? Hoor ik het graag! Nu 4de dag maar phuuuuuuh wAt misselijk de hele dag door!

10. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik hoor altijd dat je vaak moet eten en dan kleine beetjes. Smorgens voor het opstaan een crackertje op bed eten enz. Zelf gelukkig niet gehad bij Lana, en nu soms vlagen misselijkheid maar niet zo erg gelukkig!

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Rica, hoe is het nu met je? Ik zou echt bellen hoor en erop staan dat je eerder moet komen! Wat nu als het een bbz is? Daar kan je toch geen 3weken mee rondlopen?

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben alleen misselijk 's avonds, na het avondeten. Maar het is nog prima te doen.
    Ik eet 's ochtends in bed 2 biscuitjes voor ik op sta. Verder helpt bij mij cola altijd goed, en mentos!
    Ook werken de seabands bij mij vaak wel, zijn oorspronkelijk tegen wagenziekte maar worden ook vaak bij zwangerschapsmisselijkheid gebruikt.
    Ook kan je bij de reformwinkel gemberpillen halen, helpen ook tegen de misselijkheid!

Blauwe flessen; voor gebruik ze even buiten zetten een half uur, met de dop eraf!

13. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Sasjuh83 : bedankt voor je reactie.. Ga ik proberen.. Hihi alles nieuw voor me, moet nog lekker overal achterkomen.. Maar die misselijkheid spant de kroon momenteel. Maar afgelopen dagen wordt ik snachts wakker van de misselijkheid en moet ik absoluut niet denken aan crackers ofso! Mentos misschien wel! Ga ik proberen..

Thnx!

14. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij de eerste niet gedaan, weet eigenlijk niet waarom niet.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb vanavond vk nogmaals gebeld omdat mn buikpijn weer heviger werdt. Ik kon gelijk komen maar helaas er was een miniscuul streepje te zien. Er zat dus wel iets maar het is ook vroeg weer beeindigd. Op het einde zei ze dat het een klein eitje kon zijn maar dat was dan afwachten. Buikpijn kan komen doordat mn lichaam het eruit stoot ook gezien de bloedingen.
    Ergens ben ik opgelucht, klinkt heel gek maar had dit echt al voorzien en nu kan ik verder.
    Nou ik trek mij dus terug! Ik wil jullie een hele fijne zwangerschap wensen en zensation, mijn duimen draaien nog voor je!

16. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Diet: bah zeg misselijkheid! Moet je ook echt overgeven? Ben ook niet lekker op mn maag maar hang (nog) niet boven de pot hihi. Heb ik vooral eind van de dag/avond last van.
    Idd hele dag kleine beetjes blijven eten als dat lukt. Ik eet de hele dag grote beetjes haha!

@ Mira: op naar een KNALtest morgen. Is het al een beetje meer ingedaald :D?

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Oh Rica wat ontzettend naar voor je! Goed dat je nogmaals gebeld hebt, niet met leuk nieuws maar nu weet je wel hoe het zit.

Veel sterkte meid!

18. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Gatver Rica! Wat een rotnieuws. Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

Dat van die flessen open zetten had ik ook al ergens gelezen.

Ik heb me nog niet opgegeven voor MvM, ik vraag me af of ze bij ons die dingen wel weer op komen halen. Ik woon echt heel erg buiten de bewoonde wereld :D
    Weet iemand hoe dat dan gaat?

Ergens naar toe brengen is voor mij niet echt een optie gezien mijn werktijden en het feit dat ik 10 km van het dichtstbijzijnde dorp woon.
    Ik wil echt wel mee doen maar ik heb nog niet echt een idee hoe het zal moeten. Misschien moet ik ze maar gewoon eens bellen om het na te vragen. Tenslotte kunnen zijn mij het beste antwoord geven..

Hebben jullie ook zo'n drukkend gevoel in je buik? Dat is eigenlijk het enige wat ik op het moment voel. Gelukkig nog niet misselijk.

19. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0

20. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Uk1983: ooooh hang constant boven de pot! Heb de hele dagen een bak bij me onder de arm, en op werk rennen naar de w.c! Maar als ik eenmaal bij de wc ben dan zakt het heel iets af! Half uur later komt het weer. Tot nu toe 2x over gegeven,, voor de rest wel hele dag misselijk!

Rica: heel veel sterkte meid. Mooi dat je bent heen gegaan, je zal nu nog maar onzeker 3 weken moeten wachten. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid. Hopelijk krijg je snel een goede zwangerschap met een beebje die blijft zitten. Succes voor de toekomst. Wie weet komen we elkaar ooit nog een x tegen op zwangerschapspagina!

Cd28 ja dat was bij mij ook eerst afwachten of ze konden halen, anders moest ik ook een 15 min rijden om ze weg te brengen, gelukkig sinds kort komen ze ook in mijn plaats ophalen.

Het drukkende gevoel ken ik niet echt. Ben zelf veel misselijk, borsten doen nauwelijks pijn. En buik steeds steekjes links en dan weer rechts. En af en toe opgeblazen gevoel.

Deel Deze Pagina