1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dank jullie wel:) hij is nu op een leeftijd dat hij het echt beseft maar het was wel vermoeiend voor hem
    Ik heb ook een knip gehad bij mn zoontje en vacuüm en nog geholpen door de gyn door te duwen op mn buik dat was nog het pijnlijkste dus dit keer een plan gemaakt over hoe we het willen enz

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie, wat voor plan heb je gemaakt dan? Ik denk altijd als t moet dan moet t, hoe heb je daar invloed op?
    Trinity op dat moment wil je alleen maar je kindje eruit hebben. Korte pijn! Niks vergelen met 9 mnd helse zwangerschap. Nou er zijn natuurlihk wel helse bevallingen, ik denk dat hier ook dames zijn met die ervaring, (mamsie,judith)
    ik hou op h aha iedereen beleeft t ook weer anders. Ik ben gewoon heel slecht in zwanger zijn. Ik beval liever 3x dan 1x 9mnd zwanger

3. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie daar ook wel tegenop Starling. Als onze kleine nu ook zo groot wordt geschat dan mag ik niet gewoon bevallen. Al schatte de gyn 1 dag voordat ik werd ingeleid dat Jesse zo'n 3750 gram zou wegen. Maar dat was dus precies 1 pond meer.

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Mn bevalling duurde erg lang ik ben donderdags ingeleid en met tussenpozen zijn de weeën gestopt zonder dat ze iets gaven om het weer op gang te krijgen. e dachten dat mn vliezen waren gebroken terwijl dat niet zo was. Ik heb 2 uur geperst zonder vooruitgang en zonder dat ze de gyn inschakelde dus nu op papier laten zetten dat ik en ml mocht het weer niet vlotten dat ze eerder hulp moeten halen en dat ze weeënstimulatie moeten geven en als het echt niet anders kan een keizersnee maar liever niet natuurlijk

5. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    triniti ik gebruik nu ook insuline voor mn zwangerschapssuiker,
    gebruik het 3x per dag en nog niet goed ingesteld

groetjes diana

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pijn in mn bil nog niet over. Ik kan exht niet lopen, verga van de pijn. Niet goed voor mn bekken. Hoe ga ik vandaag de dag weer doorkomen? Manlief is pas na t eten weer thus:(

7. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ik heb ook geen makkelijke bevalling gehad van Keano! Bij mij was het zo'n 3 dagen eerder al begonnen, maar bleek een valse start, weeen stopte en ik liep rond met 3cm ontsluiting, toen hebben ze besloten me in te leiden en omdat ik al zoveel ontsluiting had kon ik gelijk aan het infuus, maar er gebeurde 2 uren niks tot alle alarmbellen afgingen, we wisten niet wat er aan de hand was dus toen de Gyn ging kijken wat er was bleek het kraantje gewoon nog dicht te staan ( maar had wel al 2 uren gelopen ) dus gevolg daarvan, een weeenstorm! en zat zomaar op die 10cm! Maar ik kreeg de kleine man er niet uit en hij was nog geen 2700 gram!! Dus ben ingeknipt (zonder verdoving!) Dus voor mij ook een hel bevalling, heb nu een hel zwangerschap dus een soepele bevalling? Want dan teken ik er ook voor!!

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Vandaag controle gehad.. We worden overgenomen door Gynaecoloog. Dit wegens de insuline. Ik zou toch worden overgenomen met 36 weken, alleen nu dus eerder.

Heb vandaag weer enorm veel pijn in mn rechterlies. Kan niet lopen van de pijn. Trekt door naar mn onderrug. 's nachts slaap ik nu zo slecht, kan nauwelijks omdraaien, want dan krijg ik kramp in mn bilspier dat door trekt naar mn boven been.

De ene dag gaat het beter, dan de andere dag.

2 vriendinnen van mij waren gister en 2 dagen geleden uitgerekend. Dus spannend voor ze! De een houd het een verassing en de ander krijgt een meisje :) Hun derde meid. :) Dus spannend! Ik zag de een vanochtend bij de controle in de wachtkamer. Ze is vanochtend haar prop verloren. Dus nu maar afwachten.

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trinity, fijn dat je nu bij gyn loopt, ben je ook van die vk af dat je veel belt. Mag je daar ook om de 2 week heen? Balen van t spuiten, lijkt moj best eng. En dan ook nog je lirs phff houdt niet over sterkte

10. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Nou, net terug van de 3/4D echo.. Maareh, deze tante heeft er geen zin in.. ze zit in stuit met dr gezicht vlak onder mijn navel strak tegen mijn vleesboom aan.. Springen en lopen hielp niet om dr te laten draaien.. Dus je kon helaas niets zien.. alleen een foto van dr profiel.. flinke lippen heeft ze en 1000% een meisje.. nou, dat wort dus nog 12 weken wachten op deze tante voordat ik dr kan zien.. helaas pindakaas.. :)

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat vervelend van de lies en de bil trinity en janneke! Rustig aan doen maar.

Evian, mag je niet een keertje terugkomen om te kijken of het dan wel lukt om goede foto's te maken?

Hier net de drie geboortekaartjes die ik had besteld binnen gekregen. Ik ben er al uit, wat mij betreft hoeven we niet verder te kijken. Benieuwd wat vl. er van vindt...

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evian wat jammer zeg. Moest je de volle mep betalen of alleen voor de 2d?

Ik heb zo juist eff mijn kraamfeest geregeld op 25 aug van 15 tot 17 boj t theehuis. Koffie/thee/gebak 10 euro per persoon. Zit nu alleen te denken, als er 60 man komt, ben ik 600 euro kwijt! Daar ben ik niet blij mee..... Misschien toch maar thuis organiseren alleen ik heb er zn hekrl aan dat ik dan alles zelf noet regelen, ben net bevallen, ik wil op me gat zittrn. Ik ga ook niet vriendinnen vragen.... Nog eff over nadenken

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Janneke, is het dan een id om te vragen of je ouders of schoonouders je willen helpen met regelen? Ik snap dat dat behoorlijk veel geld is! Het is niet een bedrag dat je even uit je achterzak haalt!!

Ik ben als de dood voor naalden, en daarom doet mn man het ook bij mij. Ik verkramp echt als ik het zelf moet doen, niet echt fijn.

Ik vroeg het me ook af Evian, moest je het allemaal zelf betalen?? Balen zeg van die echo, je leeft er zo lang naar uit, en dan is het moeilijk te zien.

14. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Wat zonde van je echo evian maar mag je niet nog een keer terugkomen dan.

Janneke en als je self service doe maar dan wel thuis als het goed is is het mooi weer dan en misschien kan familie helpen

Mijn dagcurve vandaag begon al slecht een flink baalmoment dus :( snap er ook niks van express niks gepland vandaag en rustig aan gedaan en dan is tie nog zo hoog

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Trinity: mooie echo's zeg! Leuk dat ie op zn broer lijkt. Balen van het spuiten. Leuk hoor die woonkamer-nesteldrang haha
    @ Mamsie: gefeliciteerd met je zoontje.
    @ Meiden met pijnlijke kwaaltjes: sterkte en rustig aan doen.

@ Bevallingsverhalen: brrr krijg het er een beetje koud van...gister naar de info-avond van het zkh geweest. Dus in mn hoofd zit de bevalling al, niet al teveel over nadenken meer ;)

Vandaag naar de Efteling geweest met teamuitje op mn werk. Lekker in het zonnetje gezeten als anderen de achtbanen ingingen, was heerlijk! Wel veel harde buiken tussendoor dus nu relaxt op de bank.
    Morgen 4d echo, spannend! Hoop zo dat de kleine niet in mn placenta gedrukt zit haha.
    @ Evian: hopelijk mag je nog een keer terug. Wij gaan in Barendrecht en daar mag je wel terugkomen maar hoop niet dat dat nodig is!

16. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ik hoefde niets te betalen. Heb en profielfoto en 10 minuten dvd. Maar je ziet gewoon niets.. ze ligt echt tegen die vleesboom aan en dan nog dr vuist tegen dr neus.. die kleine had echt geen zin. Die dame gaf aan dat je tot 28 weken een echo kan maken en het dus geen zin heeft om terug te komen.(?).. Maar ik zit erover na te denken om morgen dr Papa te bellen om het volgende week nog een x te proberen als hij wel plek heeft..

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Evian, had je wel een 4d echo dan? Of alleen zwart/wit?
    Het was dus een gratis echo, dan snap ik dat je niet terug kan komen. Maarre vreemd dat zij zei dat je maar tot 28 weken terecht kan. Waar wij gaan kan het zelfs tot een week of 35 ofzo. Ligt er maar helemaal aan hoe het kindje ligt.

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bij ons zei ze dat de beste tijd voor een 3D/4D echo is tussen de 26 en 30 weken.
    Ik zou afgelopen maandag gaan maar ons dochtertje was ziek en hadden geen oppas dus helaas af moeten zeggen. Nu kon t pas volgende week zaterdag weer, ik ben dan 29+5 en was volgens de echoscopiste geen enkel probleem.

Nare bevallingsverhalen; heb ik niet. Ik vond bevallen nog net niet 1 groot feest haha maar nee, heb t echt niet als iets hels ervaren. Kijk er ook echt weer naar uit, hopelijk weer thuis met mn favoriete vk.

19. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ik ging voor een 3/4D. Maar omdat het niets is geworden en ze het wel 10 minuten heeft geprobeerd heb ik dat op de dvd mee gekregen.. Maar dr gezicht zie je dus niet.. Ik vond het ook raar dat ze dat zei.. Mijn vriendin vertelde vanmiddag dat ze met 33 weken nog een 3D echo heeft gemaakt.. Daarom dat ik morgen toch ff dr Papa ga bellen.. In de hoop dat ik bij hem kan komen en de kleine dan is gedraaid..

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t dan gratis was. Hoop dat kleine de volgende x wil meewerken.

Kraamfeest: zit nu ook te kijken voor service thuis, maar alleen beschuit koffie/thee is al 500 euro. Tenzij iemand hier een goedkoper buro gevonden heeft. Qua ruimte kan t wel, we hebben grote tuin. Miss ga ik een dealfje maken met vriendin. Dat zij t organiseerd, geef ik haar mooi kado voor de moeite maar dan kan ik tenmiste doen wat io zelf wil, prosecco bij binnenkomst, mooie taart laten maken enz. als ik dat bij t theehuis wil ben ik helemaal 1000 kwijt. Doe ik t liever uitgebreid thuis met hulp van vriendin.
    Mijn moeder is zo goed ter been, is geen optie. Mijn schoonmoeder heb ik uit mijn leven verbannen nadat ze 2x onze kraamweek verpest heeft door negatieve aandacht te vragen/op te eisen. Toen was ik er klaar mee. Mij. Man gaat 2x per jaar naar hun toe met de kids en dat vind hij verschrikkelijj!

Wij hebben een zwangere vriendin en die heeft nu ook b.i. Zij gaat er maar vanuit dat iedereen boodschappen voor haar doet, eten kookt, haar kind in bad doet en naar bed brengt enz. dat vind ik zo raar. Ik ga dus zejer niet hulp vragen op minn feestje. Ik wil dit feestje dus moet ook zelf zorgen dat t geregelt is.

Deel Deze Pagina