Ik wilde eerst alleen de hangende dingen in de inbouwkast en de leg dingen en sokjes enzo in die andere. Maar vond dit toch makkelijker! Maar we hadden deze kast al in de schuur staan... straks makkelijk voor al het speelgoed en kamertje is groot genoeg!
@kruidnootje: wat een mooie foto's zeg! Mag je zeker trots op zijn! Hoe is het vandaag gegaan bij jullie?! @Melief: wat een leuk kamertje! Hier vandaag weer lekker geshopt. Korte spijkerbroek en korte geruite broek met een aquablauwe polo. Verder twee dezelfde rompers in twee verschillende maten. Uit de opruiming. Ook nog een ledikantlakentje uit de opruiming, 2 euro haha. Helemaal blij dus! Ik had nog geen vestje voor de kleine, dus net op de webshop van vd besteld. Kon niet kiezen uit drie, dus alle drie gepakt, maatje 56, 62 en 68. Ook nog twee spijkerbroekjes in 68 en 74. Ooooh dames, ik ben dol op koopjes hahaha!
vanavond ook lekker lopen strunen. t shirt 2 en 3 euro bij v&d zo met aantal tassen vol thuis gekomen man vind het 10x niks het gesnor om koopjes maar ze groeien er zo weer uit groetjes diana
Nou, drama... Ik ben vanmiddag voor 6 uurtjes opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik update jullie morgen het hele verhaal, alles nu in orde. En ik zou mezelf niet zijn als ik niet zou zeggen dat er nu een kleine maansverduistering aan de gang is, dus kijk even die hemel in
Wat schrikken zeg Kruidnootje! Wel fijn dat je niet langer dan 6 uurtjes moest blijven. Vandaag is de 'grote' dag. De hartoperatie van mijn man. Onze wekker gaat pas over ruim een half uur, maar ik lig al wakker. M'n schoonmoeder is hier om 7.00 en dan vertrekken we naar het zh in Nieuwegein. Jesse hebben we gisteravond naar mijn ouders gebracht. Mijn moeder brengt hem dan vanochtend voor haar werk naar het kdv en mijn broertje laat vanmiddag nog een keer onze hond uit. Morgenochtend passen m'n ouders ook weer op Jesse, want als er geen complicaties zijn mag mijn man morgen al naar huis. Gelukkig kan ik bloedverdunners spuiten en de wond enzo in de gaten houden, dan hoeft hij ook geen thuiszorg. Heb van de week ook al een rolstoel gehaald, zodat we er op koninginnedag wel even uit kunnen. Dan loop ik gezellig met m'n dikke buik achter de rolstoel. Als we dit dan weer gehad hebben, dan leven we maar naar de oplevering van het huis toe. Moet daarvoor ook nog best een hoop regelen. Heb laten pendelen op bevallingsdatum en heb al 1 antwoord terug: 1 juli. Dat is 1,5 week voor mijn uitgerekende datum en dat zou ivm de verhuizing niet echt handig uitkomen, maar ja we zien het wel. Was ff ego bericht, maar ben er niet bij met m'n hoofd. Kan allemaal ff niet onthouden waar ik hier op wou reageren.
terkte vandaag Judith. Vamdaag is mijn kleine Joep jarig. Vorig jaar werd ik om 9.00 uu r aan de weeeen opwekkers gelegd. Om 11.05 is bij geboren. Altijd wel een emo momentje zn eerste verjaardag. We vieren het morgen. Man moet werken vandaag dus de jongens gaan gewoon naar mijn moeder. Kan ik eff de hele dag mijn krachten sparen voor morgen. Nu ik krukken heb, kan ik wat beter lopen.
Gefeliciteerd met je zoontje! Een jaar is zo voorbij hé maar je heb binnenkort weer een kleintje Wat had jij een snelle bevalling trouwens 2 uurtjes
- Kruidnootje, Woow dat is even schrikken!! - Judith, Sterkte vandaag met je man! - Janneke, Gefeliciteerd met je kleine man!! Ik heb ook weer eens een buikfoto geplaatst!! Nog minder dan 90 berichten en we zitten op de 5000 zag ik net!! Wat gaat dat snel!!
- Judith, Bij wie heb jij allemaal een pendel laten doen dan? Zou er zelf ook nog wel één willen laten doen!
Heel veel succes vandaag Judith.. Spannende dag. En van harte Janneke. @ kruidnootje, phoeh.. schrikken.. Hopelijk is het snel weer allemaal oke..
Dames. Wat vinden jullie ervan om dan dit groepje een club te maken. Dan kan de rest van de wereld niet lezen wat wij schrijven. Idee??
Zien jullie al een uitnodiging? Noorus wil jij kijken op de lijst of ik iemand vergeten ben. Ik heb ong 10 paginas terug gekeken met berichtjes
Kruidnootje, dat is schrikken zeg!!! Doe maar rustig aan!! Janneke, gefeliciteerd met je zoontje!! Ja de tijd gaat hard he? Te hard af en toe. 2 vriendinnen van mij zijn gister en afgelopen vrijdag bevallen van een meid en een jongen. Ze scheelden een dag met de uitgerekende datum. Maar ze zijn allebei gezond ter wereld gekomen, dus hartstikke mooi nieuws. Gister en vandaag de kleine gewoon heerlijk de hele dag door voelen schoppen.. Dat heb ik echt gemist. En begon me dan ook echte zorgen te maken eergister. Maar hij heeft me laten weten dat het allemaal goed zit, door me heerlijk te schoppen Nu mag het nog, en graag zelfs!!!