1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    cd en Uk ik haal jullie steeds door elkaar door die dezelfde avatars haha!

Rica wat een rotnieuws.. maar idd, je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk snel zwanger van een plakbeeb!

2. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @UK; in de polder.. daar waar het land vlak is en je buren op een kilometer afstand wonen... :D

@Sasjuh; ik zelf ook! Zal even op zoek gaan naar een ander avatar.

@Diet; wat vervelend joh! Hoop dat die periode snel voorbij gaat.

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ cd28: ooh daar! haha (geen idee maar leuk)
    Zoek jij een nieuwe? Hou ik de vrolijke kuikentjes..

@ Diet: das echt balen, helemaal op je werk. Hebben ze nog niets door?

4. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ja hou jij je kuikentjes maar haha, ik heb het ei genomen.. hoop dat die nog niet bij iemand hier zit maar anders hoor ik het wel weer.

5. Melief

Melief Niet meer actief

Rica; heel veel sterkte! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt maar je had liever iets anders gehoord natuurlijk...

Mvm; ik wil denk ik mee gaan doen na een 2e goede echo. Vorige keer zo veel gedoe gehad met het weg brengen van de flessen terwijl ik mijn mk had.

Misselijkheid is hier echt begonnen bij 6 weken; daarvoor had ik meer een weeïg gevoel in mijn maag. Of laat ik het zo zeggen; toen dacht ik dat ik misselijk was, nu weet ik wat misselijkheid is :p

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Rica, wat een naar bericht. Ik wens je veel sterkte en hopelijk mag je snel opnieuw zwanger raken van een mooie plakbeeb.

7. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Sterkte ermee....... Snik

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat een rotnieuws rica, dikke knuffel.

Ik ga 30 november naar de vk, ietwat laat maar ml en ik zijn dan een weekje vrij en ik wilde graag bij de vk waar ik mijn na controle gehad heb. Denk de week erna echo. Ze werken hier met een echocentrum, alle praktijken sturen daar hun dames heen. Ik wil alleen naar het zh omdat dat bij mij om de hoek zit en dat centrum niet.

9. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Rica: Wat een verschrikkelijk nieuws. Wel goed dat je niet meer 3 weken in spanning hoeft te zitten, maar dit is echt klote! Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Hopelijk mag je gauw weer meeschrijven over een mooie zwangerschap. *knuf*

Sasjuh: Wat toevallig dat jij ook PCOS hebt en zwanger na 50mg!! En dat iedereen meedoet aan MvM vind ik echt geweldig om te lezen!!

Diet: Wat jammer dat je zo misselijk bent! Het is voor een goed doel, maar bah!!

Melief: Ojee! Dus je kan ook pas met 6 weken echt misselijk worden? Ik dacht: Mooi ik ben lekker niet misselijk, dus dat komt ook niet meer!

Natas: Knap dat je nog zolang kan wachten J Wel goed dat jullie saampjes in de vakantie kunnen gaan!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Liefsd: Hier nog iemand met PCOS en zwanger na Clomid (met IUI in dit geval ;)).
    Wij deden met een onderzoek mee, na 6 rondes Clomid was er nog geen zwangerschap, dus daarna HSG gehad en in de groep Clomid met IUI terechtgekomen (werd door een computer gekozen, hadden ook alleen Clomid, Spuiten of Spuiten met IUI kunnen krijgen...).
    Wat fijn om te lezen dat er hier toch een aantal vrouwen met PCOS en laagste dosis Clomid zwanger zijn geraakt!!!

Hier vanmorgen niet echt helemaal lekker... Enorm veel last van mijn keel en iets van misselijkheid. Net even dropje genomen voor mijn keel en wat gegeten. Nu gaat het wel weer, opstartproblemen ;):p

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halo meiden,

Ik heb vandaag ook positieve test. Beetje onverwachts. Ik heb 1 zoon van 3 jaar en 1 zoon van 6 maanden. Een 3e was wel een wens en dus zeer welkom. Ook 2 miskramen gehad in het verleden, dus eerst zien en dan geloven.
    Ik ga zo even jullie verhalen lezen

12. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ook maar even hier ;) Janneke: Wat spannend meid! Wel helemaal leuk toch, zo onverwachts? Of niet? Ben benieuwd wanneer je voor de echo mag! GEFELICITEERD! :D

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ook leuk :)!

14. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke gefeliciteerd!

Jeetje nu al boven de pot hangen, hier gelukkig nog niet en bij D ook niet gehoeven, Maar elke zw is anders zeggen ze dus ik laat me verassen. Nu wel misselijk maar als ik dan iets eet trekt het nu nog gewoon weg.

Rico wat ontzettend vervelend meis! Sterkte. En goed dat je gebeld hebt en langs geweest bent hoor. Nu weet je iets.

Mvm; Sorry meiden maar ik doe helaas niet mee ondanks dat ik weet hoe goed het is en het een hoop van jullie echt geholpen heeft. Mijn reden ervoor is dat ik die flessen niet voor de deur kan zetten. Ik woon in een appartement met bel, dus dan zou ik ze beneden neer moeten zetten. En mijn schoon(l)moeder loopt dus een paar keer per dag de hond uit te laten hier voor in ons park. Verder hebben ze bij een bekende hier een keer niet zo netjes gedaan qua anoniem blijven. En ik wil gewoon niet dat iedereen het weet. Aangezien ik werk kan ik ook niet thuis blijven om de flessen af te geven.

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Idd goed te lezen dat er meer meiden met PCO zwanger zijn van clomid50! En dat de meesten meedoen met MvM!

Net terug van de ha. Moet eerst naar de dermatoloog voordat ik zwaardere hormoonzalf mag grbuiken. Bel ik net naar verschillende zkh kan ik pas eind nov/half dec terecht. Dus de ha weer gebeld, nu gaat zij bellen voor eerder. Moet echt volgende week zijn anders trek ik het slecht!

Verder met de kwaaltjes ok, ga wel elke dag om half10 naar bed, ben dan zooo moeee..jullie ook?

16. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ JBM: elke keus die je daarin maakt is toch goed, je moet je er wel goed bij voelen en snap dat je niet wil dat iedereen het weet.
    Tuurlijk is het fijn dat zoveel meiden meedoen (en zelfs dat is helaas nog te weinig) maar ieder haar keus hoor :)

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    JBM: Ik begrijp je keuze helemaal hoor. Ik kampte met hetzelfde probleem. Maar je kan de kratjes ook wegbrengen (worden ze niet opgehaald en hoef je niet thuis te blijven). Toen ik van die optie hoorde, dacht ik, nu kan ik wel mee doen.

18. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de dermatoloog heeft hier ook onwijze wachttijden niet normaal altijd. Hopelijk kun je eerder terrecht Uk. Dat is inderdaad niks en nu de kwaaltjes van de zwangerschap er nog bij.

19. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    hallo, kom ook even om de hoek kijken ..Gefeliciteerd allemaaal!!
    ben dus zwanger van ons 2e kindje en waarschijnlijk 14 juli uitgerekend

heb zondag kruidvat testje gedaan die van 2 voor 5 nogwat .. 2 strepen en maandag nog ff een digitale clear bleu uitslag : ZWANGER

maar heel onwerkelijk nog! liefs ganzje

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Welkom welkom nieuwe dames! Dat jullie maar een mooie, goede en gezonde zwangerschap mogen hebben :D

Hier gisteren aan schoonzus gevraagd (die heeft al meerdere keren meegedaan aan MvM) of ze in een opvallende of onopvallende bus komen. Is een onopvallende, in haar geval witte, bus. Nu wonen wij aan een doodlopende straat, dus komt hier sowieso weinig verkeer en zijn er nieuwsgierige buren in de buurt dus ik ga mijn hart vasthouden... Vanmiddag komt de informatrice :D

Gisteren van opa en oma (manliefs ouders) boxpakje met voetjes en beertje gekregen :D Zo lief! Maatje 50, dus echt heel klein. Vind het zo schattig!!!
    Van mijn moeder en zusje (oma en tante dus ;)) al eerder een knuffeltje en 2 slabbetjes gekregen met daarop "mijn papa/mama is de allerliefste!". Super lief :D

Wij hebben het trouwens onze ouder(s) al verteld en ook de zussen en zwagers ingelicht aangezien ze ook wisten over ons avontuur in de MMM en de behandelingen en omdat we hun steun goed kunnen gebruiken als het mis mocht gaan.
    Voor de rest willen we het stil houden tot midden/eind december omdat dan manlief en schoonzus jarig zijn (geen tweeling schelen 2 jaar-4 dagen, maar vieren het altijd samen...) zodat manlief tijdens dat feestje een shirt kan dragen met daarop "iDad", kijken wie het allemaal door heeft ;):p Dat shirt bestellen we pas als we zeker weten dat het goed zit, dus na de echo op 29 november.

Weten jullie al hoe en wanneer jullie het algemeen bekend gaan maken???

Deel Deze Pagina