1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ganzje: Gefeliciteerd meid! Helemaal super. Geniet er lekker van!

Mira: Wat een ontzettend leuke cadeautjes joh! Echt lief.
    En spannend MvM.. Hopelijk valt het niet op ;) Normaal gesproken zou het iig niet opvallen, maar een doodlopend straatje...... hihi !

2. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Mijn ouders , wat vriendinnen en paar collega's weten het! Maar die wisten dat ik in de Mmm zat! Dus die vragen toch constant hoe het ermee gaat! Ben elke ochtend gewoon bang om op te staan! Wordt wakker met misselijkheid en ga naar bed met misselijkheid echt geen pretje! Kleine beetjes eten helpt niet helaas! Vanmiddag voor ik naar werk ga even naar tabletjes kijken, die zag ik laatst liggen speciaal voor zwangerschap! Dit is ook niks zo! Maar ik weet waar ik het voor doe! En moeders voor moeders is gister geweest bij mij, ze zei dat ze met een onbekend busje kwamen, maar als er mensen in je buurt wonen die mvm hebben gedaan en die zien elke donderdag in mijn geval dat busje staan en die man lopen met die krat dat ze het wel direct herkennen! Ik heb afgesproken om er een tas omheen te doen! En welkom nieuwe dames! Clubje wordt mooi groot zo!

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diet, je kunt het ook even met de huisarts bespreken, ik weet van een bekende dat die via de HA dus pilletjes kreeg voor de misselijkheid, anders ben je straks nog weken ziek en wie weet of het nog erger word nu je in principe "pas" 6 weken bent zeg maar. Hoop voor je dat je wat vind, lijkt me niks zo erg misselijk, succes.

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hier weet nog helemaal niemand het! Manlief wil het gewoon nog niet hebben dat ik het vertel voor ik een week of 10 ben en eerste echo heb gehad. In principe wil ik dat zelf ook aangezien ik het heel graag met een echo wil vertellen hihi.. Maar vind het zoooo moeilijk om het nog niet aan mijn moeder te vertellen! Haha mijn moeder word de oppasser, en heeft zelf jarenlang ivf gedaan, dus een kleinkind zou ze helemaal geweldig vinden! En ik vind het ook super voor haar en ben zoooo benieuwd naar haar reactie! ;) Maargoed.. Nog 5/6 weken geduld dus.

Ik doe (nog) niet mee aan mvm.. Waarom? Tja geen idee eigenlijk! Vind het ook doodeng om vk te bellen hahaha! Schijterd ben ik af en toe :D Verder voel ik me redelijk goed maar kan flink beroerd zijn op sommige momenten zoals nu. Me hele lijf voelt dan gewoon anders!

Voor alle nieuwe meiden; welkom en gefeliciteerd!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Liefsd: Idd, doodlopende straat... We zullen het wel zien!

Diet: Een tas er omheen is mss een goed idee... Ik zal eens overleggen vanmiddag!
    Wat vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Hopelijk helpen de pilletjes... Hier nog niks qua misselijkheid, maar ik vermoed dat dat niet zo lang meer zal gaan duren. Sommige geurtjes beginnen me al te irriteren!

6. Zensation

Zensation Lid

3 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica wat een vervelend nieuws :( Wel fijn dat je zekerheid hebt, maar toch vervelend dat het mis is.

Hier is alles redelijk, geen krampen meer gehad, oud bloedverlies en soms wat roze slijm, maar verder niks. Morgen hebben we meer duidelijkheid hoop ik. Ik denk dat het niet goed is, maar je weet het nooit, misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Verder zag ik al wat buikjes langs komen en veel mvm. Verbergen is hier geen probleem, er is een babyboom in de straat dus ze komen sowieso langs. Als het goed is dan maakt het me ook niet zoveel uit dat anderen dat zien.

7. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Welkom nieuwelingen :D en gefeliciteerd!!

Wij vertellen het met Kerst aan onze ouders en zussen. Misschien de ouders een weekje eerder... Tenminste dat zou ik wel graag willen bij mijn ouders dus dat moet ik even met ml gaan overleggen.

Een kennis van me was ook zo misselijk, die heeft uiteindelijk wel medicijnen daartegen gehad want ze kon niet meer functioneren. Maar dat heeft wel even geduurd voor ze die kreeg...

@Zensation; mijn duimen draaien voor je!

8. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Zensation : ik hoop zo voor je dat je morgen toch nog een wonder gaat zien! Spannend zeg! We horen het wel dan! Succes alvast! Jbm85: daar had ik nog geen eens aan gedacht haha! Waar zo topic allemaal wel niet goed voor is! Ja 2 dagen voor de 6 weken begon de misselijkheid en idd als ik hier nog anderhalf maand mee door moet lopen is zwaar! Even een belletje plegen straks! Ik zie nog niet echt een buikje bij mij ! Af en toe een beetje hard maar voor de rest! Komt later wel hoop ik hihi !

9. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier wil ik ook graag meedoen met mvm maaarr woon in een straat met erg oplettende buren :cool:.. heb al even per mail gevraagd waar hier de dichtstbijzijnde brengpunt is.

de buurvrouw stopte de flessen in een ton met deksel.... viel niet op ahum :p

dus wacht dat even af en anders begin ik wat later ... want we willen het na 12 weken echo toch wel bekend maken aan iedereen.
    ouders en broerss gaan we het waarschijnlijk rond sinterklaas vertellen.

@diet ben met de eerste ook heel misselijk geweest van 6 tot 12 weken ongeveer .. sochtens beschuitje voor het uitbed gaan hielp ietsie en heb later ook tabletjes gekregen.

10. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Spannend sensation! Ik hoop voor je dat alles goed is! Ben heel benieuwd!
    Welkom nieuwe dames, wordt idd een lekker druk clubje!
    Hie gaan we zondag mijn ouders het vertellen,
    Beide zussen weten het al en schoonouders en zwager ook. Dus alleen mijn ouders nog in eerste instantie.mijn vriendin weet het ook, maar had ik al verteld zij s ong. Tegelijk met mijzwanger! Vanavond personeelsfeest van mijn werk. Ik hoop dat het verbergen lukt. Ze vermoedden al van alles omdat ik gestopt ben met roken. Nu een goede smoes voor alcohol, dat is dat ik naar huis moet rijden. Nu maar hoppen dat we niet iets van doen waar ik niet an mee kan doen, zoals karten bijv. En dat er niet alleen maar biefstuk is haha.

11. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Welkom alle nieuwe mama's, en gefeliciteerd!

Vanmorgen nog even gebeld met vk voor de zekerheid ivm Disneyland en achtbanen. De vk zei dat het echt geen enkel kwaad kan met deze termijn (ben dan rond de 7 weken zwanger). Beebje zit nog heel ruim in het water en helemaal verstopt achter schaambeen, dus ook een beugel in je buik kan nog geen schade aanrichten.

Blij dus! Kan nog even lekker genieten van ritjes in space mountain, Finding Nemo en Tower of Terror!

12. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik sluit me graag bij jullie aan. Heb al e.e.a. gelezen en ga zo nog even verder om te lezen wat er allemaal speelt hier :).

Ik weet sinds een bloedonderzoek afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben, na een cryo tp. Ik weet nog niet exact de uitgerekende datum, met zo'n cryo moet je volgens mij datum tp - aantal dagen embryo - 2 weken doen. Dan zou ik afgelopen dinsdag 4 weken zwanger zijn. Anyways, de exacte datum komt nog wel bij de echo denk ik. Geen onbelangrijk detail in dit geval want mijn zoontje is van 15 juli.....Arm kind als hij nu al niet meer in het middelpunt zou staan op zijn verjaardag! Zou ook wel erg bijzonder zijn want zoonlief is van eerste IVF en deze cryo is van dezelfde punctie. Als ze dan ook nog op dezelfde dag geboren zouden zijn, met twee jaar ertussen, dat is toch wel apart!

Morgen opnieuw een bloedtest om te zien of de waarden goed gestegen zijn. Is standaard in ons ziekenhuis. Ik ben vooralsnog gewoon positief want alle signalen zijn aanwezig.

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd alle nieuwe !!!!!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    MvM is hier net weg. Zo blij met mijn donkere test (de informatrice zei al dat ze dacht dat hij bij mij niet zo donker zou worden omdat ik nog niet zo lang zwanger ben...). Heb voor de armband gekozen (draag bijna nooit een ketting) en mag aanstaande dinsdag beginnen tot eind januari ergens!

Bijgevoegde bestanden:

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Afspraak gemaakt bij de vk, 30 november! Daarna afspraak maken voor een echo! Zooo spannend! :)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Leuk leuk leuk meid!

17. Melief

Melief Niet meer actief

Wat een bijzonder verhaal! En gefeliciteerd!
    Alle andere nieuwe zwangere ook gefeliciteerd!

Zensation; veel sterkte met afwachten!

Ik heb morgen de eerste echo, zoooo zenuwachtig!

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Lekker druk hier..!

Jettos: 1e kindje, 7 juli 2013, 22 nov 1e echo.

Heb me ook aangemeld bij MvM, komen de 22ste na de echo (als alles goed blijkt).

@Melief: jij ook hier? Succes morgen bij je echo, spannend!!! Wel fijn, al zo snel...

19. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Hallo toekomstige juli 2013 mamma's.

Ik zou me graag bij jullie willen voegen.
    Ik ben 28 jaar, heb een zoontje van 16 maanden en ben van de eerste iui zwanger geworden, omdat het voor onze eerste zoon heel lang duurde moet ik zeggen dat we nogal verrast zijn dat het bij de eerste poging raak is.
    Ik ben 7 juli ip uitgerekend en 22 november volgt onze eerste echo.
    Ik heb wel een bloeding gehad, dus ben erg onzeker.
    Mochten jullie meer willen weten, vraag maar raak!

Lieve groet

20. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    hoe krijgen jullie zo'n mooie banner?

Deel Deze Pagina