@Sillekes, gefeliciteerd!! We lopen precies gelijk qua data. Leuk! Ik heb eerste week (week 4) ook lichte bloedingen gehad, wel altijd donker, dus oud bloed. Nu gelukkig geen last meer van vanaf zondag (hetb werd steeds minder, zondag alleen nog omdat ik er ENORM op lette omdat ik er erg gestresst over was.) Jij nog last van??? Aftellen naar de 22ste! Banner kun je maken door helemaal bovenaan de site op derde item van rechts te klikken, banners. Daar kun je eentje maken en dan de code plakken in je handtekening (gebruiksinstellingen). Staat ook wel beschreven bij veelgestelde vragen
Jee wat een nieuwe zwangere dames allemaal, welkom! Janneke leuk, ook weinig leeftijdsverschil dus straks tussen je kids! Hier weer een kwaaltjes loze dag.. Af en toe een tikkeltje onzeker wel. Nog 2 wkn tot de echo, pfff wat duurt dat lang!
Ja sasje ik ben gelukkig niet de enige die ze snel op elkaar heeft. De vk was helemmal in shock haha 27 nov echo. Ik heb niet alles gelezen maar ik las dat er heel veel kindjes lang op zich lieten wachten. Dus iedereen gefeliciteerd en dat ze allemaal maar mogen blijven plakken. Ik las ool nog wat over miskraam verhalen en bang makererij. Mijn ervaring is: vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, blijft dat gevoel. Errst om de echo daarna om de 20 wk echo daarna om de bevalling daarna om wiegendood. Dat hoort bij het moeder zijn. Probeer t een plekje op de achtrrgrond te geven anders word je gek! Ik tik altijd op mijn telefoon en zie niet altijd mijn tikfouten. Ik hoop dat jullie het snappen
Hoi meiden, Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Weet sinds afg zondag dat ik zwanger ben. Vandaag 4.2 wk. Nog erg onzeker en spannend, eind augustus een MA gehad met bijna 10 wk (hartje gestopt met 7.1 wk). Ik ben 21 jaar en ons eerste kindje. Ik heb 4 december de eerste echo met precies 8 wk. Liefs Manouk P.s. ben 16 juli uitgerekend.
Tja, die onzekerheid zal er wel bijhoren... Thnx voor relativeren Janneke! Hier nieuwe kwaaltjes: net onder mn ribben soort spierpijn/spanning en soms ongeveer 2 cm onder mn navel prikken alsof iemand aan de binnenkant met een pen in mn buik prikt... Herkenbaar?? @Sillekes, 1e kindje idd. Voor jou? Banner is gelukt zie ik!? Mooi @Liefsd: leuk, kunnen we lekker vergelijken... Wanneer heb jij echo? hoeveelste kindje?
Manouk, wat ben jij snel! Ik ben 5+1 en ben er vandaag pas achter gekomen haha. Gefeliciteerd trouwens! Duimen dat het dit x goed gaat
Had sinds een paar dagen na de eisprong al buikkrampjes en felle steken.. ook kreeg ik ineens heel veel puistjes. Ik 'voelde' gwn dat het raak was en kon me dus niet inhouden met testen Ga komend weekend nog 1x testen om te kijken of de test mooi donkerder is geworden. Idd duimen dat het deze keer helemaal goed gaat.
Hallo meiden! Ik wil me graag aansluiten! Ik heb eergisteren positief getest en ben nu 4,5 week zwanger!! Toch nog erg onverwacht want gelijk in de eerste maand raak! Zoals ik het nu bereken ben ik 13 juli uitgerekend. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik heb wel al geprobeerd een echo van mezelf te maken, want ik werk op de gynaecologie, maar dat was nog best lastig Ik ga t morgen nog maar eens proberen!
Hallo meiden, Haak hier weer even in. Welkom nieuwe meiden! Mooie test Maud!! Manouk, ik had je vroege testjes al gezien in een ander topic, mooi rijtje heb je. Janneke, super leuk zo dicht bij elkaar! Zensation: had ik nu gelezen dat je morgen echo hebt? Succes, spannend. Sorry, weet je naam even niet meer. Veel sterke met het verwerken van de miskraam, gelukkig heb je aangedrongen op een echo. hi, jettos! Ook hier! Sorry voor wie ik vergeten ben. Heb niet alles gelezen. En ben nu zo moe dat ik lekker ga slapen. Welterusten allemaal!
Hallo meiden en de nieuwe meiden welkom bij de juli mama's! Gezellig ! Ik ben ook mega zenuwachtig voor dinsdag eerste echo ! Ooooh zo bang dat er niks te zien is! Brrrrr ! Verder heb ik vanmiddag gembertabletjes en polsbandjes van seaband gehaald ! Hopelijk helpt dit tegen de misselijkheid ! Dat zal ik morgenvroeg hopelijk merken om 06:00 uur haha! Op naar het werk!
Proficiat meid.. Hoe voel jij je?? Symtomen al? Ik steekjes onderin als ik loop in me liezen borsten doen pijn..misselijk smorgens en savonds als ik in bed lig..darmen borrele heletijd.. Minder eetlust..helder dromen..slecht in slaapvallen..hahah ga zo door valt eigenlijk allemaal reuze mee.. Groetjes bambe