1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook een darmenbuikje!

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik heb 19 november 1e echo, dit wordt ons eerste wondertje!

3. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hier ook, maar heb mij ook misdragen met eten, maar het is niet erg want zit zelfs onder mijn startgewicht van mijn zoontje:D

4. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Hier ook last van een darmenbuikje! Normaal gesproken helemaal plat, dus nu zie je duidelijk een opgezette buik.. :)

MaudvanL: Mooie knaltest van MvM !!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Diet: Als je eerst op 'plaats reactie' klikt krijg je een ander venster waar je tekst in kan zetten. Daarboven staan allemaal tekens, waaronder een paperclip. Als je daar op klikt kun je een foto uploaden. Staat hij daar aangegeven dan kun je op venster sluiten klikken en je bericht plaatsen. Succes!

MarlousAnne: Welkom! We lopen gelijk, hier ook 13 juli uitgerekend omdat ik weet wanneer mijn eisprong was vanwege de IUI die wij gehad hebben :D

Buikje: Ik heb van mezelf al een buik, dus ik merk nog amper iets aan mijn lichaam... Waarschijnlijk zal het ook een hele tijd duren voordat ze kunnen zien dat ik zwanger ben en niet alleen dikker geworden ben. Maar uiteindelijk zullen mijn 2 buiken wel 1 worden ;):p

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe.

Maud mooie test!

Hier nu weer beetje misselijk en ow wat doen mijn tepels soms zeer zeg.
    Nu lekker weekend vieren en nog minder daagjes tot woensdag aftellen. Ik word steeds zenuwachtiger of er een mooi hartje klopt!

7. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Welkom nieuwe meiden! Ik zag weer een paar mooie testen van MvM voorbij komen!
    Hier gister personeelsfeest gehad. Hadden we een wijnproeverij en je raad het al, ik kreeg natuurlijk als eerst een glas in mijn handen gedrukt! Heb uiteindelijk 2hele kleine slokjes genomen, want ik heb echt het gevoel dat iedereen op me let omdat ik niet meer rook haha.
    Verder heb ik best last van mijn maag. Ik kan het niet goed omschrijven niet echt misselijk of zo, maar wel een vol gevoel en een beetje pijnlijk. Gisteravond ook laat eten gehad en volgens mij had ik daar last van dat ik niet kon slapen, zon rot gevoel in mijn maag. Toch echt weer heel anders als bij de eerste! Apart!

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi dus ze hebben niks gemerkt denk je!?
    Meestal met laat eten en dus volle buik kan ik ook slecht slapen hoor.
    Raar he, ik vin dhet nu ook zo anders als bij de eerste, nu heb ik veel meer trek, dus mag wel uitkijken want het is lekker trek. Verder zo'n weeig gevoel licht misselijk zeg maar. Moet zeggen dat ik niet meer zoveel last heb van mijn buik.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier idd ook anders als bij de 1e! Hele dag ook lekkere trek haha en idd zo'n licht misselijk, weeïg gevoel.

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het de hele dag koud. Verder heb ik nergrns last van. Ja day de kat de hele dag op schoot wilt. Daarom daxht ik: ik zal toch niet zwanger zijn:)

Strerktiedereen met de kwaaltjes. Laat even wten of de bandjes helpen. De misselijk zal heus wel komen. Haha

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ha dames,

kom even binnen vallen!
    Net de verloskundige gebeld, ik mag vrijdag 30 november voor een intake komen! :)
    en dan bij 10 weken krijg ik mn eerste echo.. dus nog even geduld..

12. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Buikje : ik had al een klein buikje van mezelf,, dus kan het erg moeilijk zien bij mezelf.! MIRA 85 : haha van 2 buikjes 1 maken! is bij mij ook een klein beetje van toepassing! ben verder niet te zwaar maar het valt me nog niet op!.

Bloempie1983: haha,, ja dat is wat. met dat probleem zit ik dus vanavond. heb feest van de buurvrouw die is 40! omeunige zoeperds zijn dat!. kan moeilijk zeggen ik drink niet want moet rijden haha!.. zit al druk te denken wat ik eens van smoes ga gebruiken!

jbm85 : ik kan je de hand schudden. hier ook niet meer uit te houden, wordt ook steeds zenuwachtiger, me maag knort van de zenuwen! ik moet dinsdag een echo om 11.45 uur! zo bang he! wil zo graag een kloppend hartje zien! ..

de polsbandjes van seaband helpen wel iets tegen de misselijkheid, vanacht de hele nacht omgehad en vanochtend maar heel iets misselijk!. af gedaan want ben nu op het werk, bang dat ze die bandjes herkennen en nu begint de misselijkheid weer iets. die gember zuigtabletten van seaband zijn echt te ranzig! brrrr

13. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, die bandjes en pilletjes tegen misselijkheid. Waar haal je die dingen? Drogist?

Hier, vandaag helemaal geen kwaaltjes... Aan de ene kant fijn, aan de andere kant word ik er meteen onzeker door, zo irritant!
    Merk wel dat ik 's avonds meer kwaaltjes heb dan overdag. Bovendien zie je overdag niets aan mijn buik, maar 's avonds weer wel...

14. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    die bandjes heb ik gehaald bij de DA! buurmeisje van me is ook zwanger en die heeft ze de hele zwangerschap omgehad. ik heb ze vanacht dus gebruikt, en was de eerste ochtend dat ik minder misselijk was!. ze helpen je er dus niet compleet vanaf maar wel iets!. Ook zijn daar gembertabletten van te verkrijgen maar die zijn te ranzig voor woorden vindt ik zelf.! er is ook nog een soort olie van die kun je dan opsmeren en door die lucht wordt je ook minder misselijk ( die haal ik mij vanmiddag even op) want van die tabletten wordt je ook niet vrolijk.!

merk : seaband! bandjes helpen ook voor wagenziekte ect..

15. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ok, thnx!
    Zodra ik missleijk word, ren ik meteen naar de DA.
    (voel me nu weeig, maar kan ook komen doordat mijn broek te strak zit... --> ff knoop los gedaan, haha)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De gemberpillen had ik vorig jaar van de Reformwinkel, waren niet vies en hielpen wel. Ik ben vandaag ook misselijk, heb de seabands weer tevoorschijn gehaald :)
    O die olie ken ik niet!

17. Roan1982

Roan1982 Nieuw lid

9 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    9 juli uitgerekend :)

18. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    sasjuh 83 : jij bent dus ook wel bekent met die seaband!. maar gember tabletten zijn niet vies om door te slikken maar ik heb zuigtabletten duurt dus eeuwen voordat die is weg gesmolten haha.. te vies.! die olie is ook van seaband. moet ook helpen. proberen waard in ieder geval!. hopelijk haal ik dit allemaal niet voor niets en heb ik dinsdag mooie echo.

Roan1982 : gefelicteerd meid. 1ste kindje ?

Jettos : eigenlijk als je het een beetje voelt aankomen moet je ze al om doen!,, dan voorkom je een beetje dat het erger wordt.. het gaat nooit helemaal weg maar helpt wel wat te verminderen.

19. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Diet; je kunt toch zeggen dat je een antibioticakuurtje hebt, bv voor een blaasontsteking? en dat je daarom geen alcohol mag.

Hier gaat het op zich wel prima. Ik heb alleen onder mijn ribben een drukkend gevoel.

Ben onwijs druk op mijn werk dus ml maakt zich zorgen dat ik niet genoeg rust krijgt. Het ziet er ook niet naar uit dat dit voor het eind van het jaar gaat veranderen dus ik hoop dat ik het allemaal vol ga houden. Mijn humeur is in ieder geval niet zo goed, ik merk dat ik veel minder kan hebben dan normaal. Je hebt toch niet zo snel last van hormonen??

Ik heb nog 1 testje thuis liggen, denk dat ik die vanavond ga doen, eens kijken of er een knaltest uit komt. En dan volgende week de vk maar eens bellen. Eigenlijk wil ik die 5w4d voorbij zijn...

20. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Alle nieuwe meiden welkom!

Ben nu dus al echt een zeef, op mn werk ben ik dus al een aantal dingen vergeten! Gelukkig weten mn twee collega's ervan dus lachen we erom ;) dus onthou ook niet zoveel wat er geschreven wordt hoor.

@ Diet: fijn dat die bandjes helpen, had er nog nooit van gehoord. Zijn ze niet een beetje stylish zodat je ze om kan houden naar een feestje :)?

@ cd: kan heel goed van de hormonen zijn hoor, die spelen nu ook al op!

@ Buikje: ben van mezelf plat maar 's avonds wel een bolletje van het eten de hele dag. Tieten worden voller en pijnlijker en steeds wat meer misselijk dus ren ook naar de DA als het erger wordt..

En ik heb vandaag de 2e echo gehad...:D we hebben het hartje gezien!!! Zooo bijzonder en mooi! Zagen het meteen flikkeren, zo gek omdat onze vorige echo's met de mola altijd vaag waren. Ook heeft de gyn het geluid aangezet en door de ruis heen konden we heel zachtjes het hartje al horen. Ik heb dus gewoon een levend wezentje in me groeien van 3mm, AAAHHHH!! Zit de hele tijd naar de echo te staren haha.
    Volgende week vrijdag 3e echo, ben vandaag 5.6weken, dagje minder dan ik dacht maar is een ruwe schatting, tis nog zoo klein.

Morgen aan de opa's en oma's vertellen, kunnen we ook meteen vertellen dat het hartje klopt :D!

Deel Deze Pagina