1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Oh ja ik ga nu mn banner aanpassen haha :D!

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    @uk: wat een heerlijk nieuws zeg!!! Een kloppend hartje, dat lijkt me zo indrukwekkend. Gefeliciteerd en heel veel plezier bij het vertellen vh goede nieuws!!
    Haha, raar hè, dat er een levend mormeltje in je zit... Echo helpt wel om het reëler te maken, lijkt me. Ik kan me er namelijk nu nog niets bij voorstellen...

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Dank Jettos! Klopt hoor met de echo wordt het allemaal echter, ook al zie je nog niet zoveel van het kindje. T was een en al hartje haha. Maar nog even dan mogen jullie er ook van genieten!

Zoek nog ff een mooie banner, die van mijnticker is uit de lucht gehaald en die waren zo leuk!

4. Melief

Melief Niet meer actief

Kom alleen heel even snel melden dat wij vandaag ook een kloppend hartje gezien hebben!

5. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Wauw uk en melief! Super goed nieuws! Het is jullie gegunt!!!

6. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Oe uk en melief. Mooi hoor,, gefeliciteerd.. Toch een bevestiging. Ik ben dinsdag 7 weken en ben zoooooo bang dat ik geen kloppend hartje zal zien.. Voel me vandaag kut en zit alleen daar maar over in! Bah wou dat ik me gedachten wat positiever kon omzetten. Tot dinsdag wachten lijkt nog een eeuwigheid.. Heb er best lang over gedaan voordat ik eindelijk zwanger wordt en nu spookt er constant door mijn hoofd. Het is mij vast niet gegund en het is vast niet goed. Negatief hè,, pfff..

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Diet: vind het helemaal niet gek hoor dat je er onzeker over bent en bang dat er geen hartje klopt. Ook al heb ik er deze zwangerschap veel vertrouwen in, moeilijk blijft het omdat je veel hebt meegemaakt op dit gebied! Dat zet je niet zomaar van je af.

Hoop dat je genoeg afleiding hebt dit weekend. Veel succes en op naar een mooie echo voor jou!

@ Melief: gefeliciteerd!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Uk en melief gefeliciteerd!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Uk en Melief wat een fijn nieuws!
    Diet probeer te ontspannen.. de kans dat het goed blijft gaan is groter dan de kans dat het misgaat. Snap je wel hoor, ik had het bij mn vorige zwangerschap ook heel erg. Gelukkig mag je al vroeg voor een echo komen.

10. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Ooh lief van jullie. Maar ben bang is dat niet te vroeg 7 weken? Als er een hartje is klopt deze dan al? Bahh ik moet werken dus heb wel afleiding maar zit toch met mijn hoofd bij dinsdag! Zenuw slopend ! Gun jullie het ook v harte daar niet van hoor! Helemaal geweldig,, maar om kinderachtig te zeggen : ik wil dat ook haha !

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Met 7 wkn zou je wel een kloppend hartje moeten zien hoor!
    Mijn 1e echo was vorig jaar met 6 wkn 3 dgn en toen ook een duidelijk kloppend hartje!

12. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ja, in de 6e week begint het te kloppen dus je zal zeker wel een hartje kunnen zien dinsdag! En zoals Sasjuh idd zegt; het gaat vaker goed dan niet goed he dus heb vertrouwen dat het jou ook gegund is!

13. Melief

Melief Niet meer actief

Heel logisch hoor dat je zo bang bent, de afgelopen 2 weken waren voor mij ook verschrikkelijk. Wat mij hielp was steeds te zeggen; 90% gaat goed. En dan alsnog was ik regelmatig radeloos en aan het huilen, maar je kan alleen vooruit, en je moet proberen voorzichtig te genieten. Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet straks halverwege de zwangerschap terug wilde kijken op de eerste weken met een zwarte rand. Je bent zwanger, en hopelijk nog heeel veel maanden!

Mijn echo was trouwens met 6.3 maar de vlos zei dat ik zeer waars eind 5 weken zit en het hartje was duidelijk te zien!

14. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Idd diet, kop op, heb vertrouwen, het gaat vaker goed dan mis. Zoals de anderen ook al zeiden, dinsdag kunnen ze idd het hartje van jou beebje zien kloppen. Meid, laat je niet gek maken door de angst. Makkelijk gezegd dan gedaan, maar probeer ervan te genieten.

15. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top meis helemaal leuk! Heerlijk een kloppend hartje! Lekker genieten, ik zou ook alsmaar naar de echo kijken. Fijn dat je volgende week weer mag :D

16. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt voor de oppepper dames! Geeft me een iets beter gevoel! Lijkt mij heerlijk om een kloppend hartje te zien! Toch een soort v bevestiging. Kan niet wachten tot dinsdag... Mega spannend zeg! Nog nooit gezien!

17. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Goedenavond. Wat fijn om te lezen dat (bijna) iedereen dezelfde verwarde emotionele gevoelens heeft als ik. Haha.
    Zal me even voorstellen, Chanan, sinds vorige week zaterdag weet ik dat ik zwanger ben. Als ik mijn berekening op FF mag geloven ben ik uitgerekend op 15 juli 2013.
    Ondanks dat ik PCOS heb was ik in mijn tweede (lange cyclus) ZWANGER. Tot onze verrassing dus. Ik had zelfs al een afspraak staan bij een vruchtbaarheidskliniek.
    Die kon ik mooi afzeggen!
    30 november heb ik mijn eerste echo en een afspraak bij de verloskundige.
    Zo benieuwd en spannend. Het is mijn eerste kindje.

Groetjes,

Chanan

18. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hello!
    Ik heb hier laatst ook al even gekletst maar was toen nog geen 4 wkn waardoor ik wat terughoudend was. Inmiddels had ik afgelopen maandag een dikke positieve test op 12 dpo en 15 dpo had ik een digitale 3+! (damn na 24 uur is de tekst al weg...wat een geldverspilling eigenlijk haha)
    Ik weet nu zeker dat ik zwanger ben, maar ben zo bang dat het fout gaat! Pas va 6 wkn ga ik het geloven denk ik...gelukkig zijn er al een aantal met een echo met hartje! Super!!

Ik heb mij ook aangemeld bij de club juli 2013, maar heb het idee dat daar niet zoveel wordt gekletst.

Fijn weekend allemaal!

19. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Bernou; Geloof dat iedereen ook hier zit

Wat leuk dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien. Ik denk dat ik volgende week de vk ook maar eens ga bellen.

20. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig! Welkom nieuwe meiden, en gefeliciteerd natuurlijk!

Melief ook fijn dat jullie een mooi hartje hebben gezien.

Diet, jammer dat je zo'n rotdag hebt gehad vandaag. Herken het helemaal. We gaan lekker aftellen. Misschien gaat het weekend wel heel hard en is het gauw dinsdag en voor mij woensdag. Bij D hadden we een echo op 6.2 en toen zagen wij ook al een heel mooi hartje. Hopelijk volgende week weer! Ik hoor dat je je niet meer zo druk maakt en indd 90% gaat goed. Laten we ons daar aan vast houden!?

Deel Deze Pagina