Kelly ! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap ! Vandaag even mijn fertiliteitsarts Arts gesproken, die wou weten hoe het ging! Voor degene die het fijn vindt om te weten! Buikpijn rn krampen horen er bij! Is het voorbereiden en oprekken van de banden! Zodat als het kindje groter groeit niet alles in 1x opgerekt wordt! Verder is het ook dood normaal dat de symtomen gaan en komen, hier maakte ik me nog al druk om! Vandaag voel ik niks en morgen weer wel! Compleet normaal ! Allen maar gewoon afwachten tot eerste echo dus hah! Spannend!!!
@ Diet: fijn om te horen dat t allemaal normaal is Ik had vanmorgen geen last,nu echt niet lekker op mn maag maar wel steeds honger! @Aklina: en hoe was t om te vertellen na al die jaren?? @ll: heb vanmorgen de gyn gebeld,moet woensdag al voor de 1e echo&bloedprikken om voor nu te bepalen of t niet weer n mola is.Pff nu wel weer even spannend! Hebben jullie nu ook meer dat je soms twijfelt of je wel gezond genoeg eet?Ik weet dat ik dat wel doe maar let er nu meer op dat ik ook regelmatig eet.Gister lekker stoofvlees met pompoen gemaakt&nog maar n pompoensoepje,lekker!
Welkom Kelly en van harte gefeliciteerd! Spannend uk, ik hoop op een uitslag! Mijn duimen draaien voor je! Diet fijn om te horen dat kwaaltjes komen en gaan. Heb ik hier ook ast van. Hebben jullie s avonds ook al zon opgezette buik? Wil nu soms al m'n knoop los doen.
Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis. Ik was in juli 2012 uitgerekend, ruim 3 maanden geleden dus. Toen ik dit topic zag verbaasde ik me erover hoe snel alles is gegaan en dat er nu gewoon alweer een juli 2013 topic is. Ik wil jullie heel veel succes wensen!!! Geniet er lekker van want het is zo'n bijzondere tijd! Juli (en de maand ervoor/maanden erna) is een hele leuke periode om verlof te hebben. Lekker (lange) wandelingetjes maken met je kindje. Het is mij supergoed bevallen!
Hallo meiden... ik kom ook meekletsen. Als alles goed gaat verwachten wij 3 juli ons derde kindje. Eind November mogen wij voor een echo en intake... eerder kon niet omdat ik met mijn vriend een aantal weken naar China ga Gelukkig nog helemaal geen kwaaldjes... had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet dus hopenlijk nu oko niet.
Hi allemaal, Ook ik wil me graag aansluiten bij de juli 2013 mama's Vanmorgen positief getest, dikke vette streep, helemaal blij. Volgens mijn eigen berekening ben ik 9 juli uitgerekend. 10 december heb ik mijn eerste afspraak bij vk + echo. Ik heb nog nergens last van, geen kwaaltjes oid. Ik heb al een dochter van bijna 2 jaar (5 nov.) en wat is het geweldig om nog een kindje te verwachten. Groetjes!
de laatste die erbij zijn gekomen,, gefeliciteerd!. Lezen jullie ook dingen over miskraam enz. of ligt dit aan mij!. Ben zo ontzettend bang voor een miskraam, maak mezelf helemaal de kop gek!. kan mezelf niet uitstaan!. wat duurt wachten lang zeg, kan de uren op de klok wel vooruit kijken tot 13 nov 1ste echo. hoor je weer verhalen dat er een leeg vruchtzakje zat of iets! ben er zo bang voor. ! kans is toch veel groter dat het wel goed gaat dan niet? ik ben zelf nu 24! even een oppeppertje nodig haha!,, wie o wie kan mij ietsssss gerust stellen haha!. liefs Dionne
Hoi hoi, ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen, zeker omdat het niet zo gemakkelijk ging. Ik was er bij de eerste zwangerschap ook heel bang voor, ben ben er nu wel iets nuchterder in. En idd je leest nu veel op zwangerschaps sites en dan kom je idd ook de nare berichten tegen. Misschien die topics even over slaan? Meid, het komt echt wel goed met je kleine uk, je hebt een positieve test en geen bloed, daar gewoon op vertrouwen meid!
Ik ga niet eens kijken in de topics over miskramen... En ik ga er gewoon vanuit dat het goed blijft gaan... Hoewel ik er wel bij stil sta dat het ook eens mis zou kunnen gaan.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!! @Diet heel herkenbaar, bij mijn zoontje zat ik ook al die enge verhalen te lezen, maar meid alsjeblieft: NIET DOEN. Niet telkens als je je zorgen maakt het opzoeken op internet, want helaas kan je echt letterlijk over alles een eng verhaal vinden, en de positieve verhalen lees je niet. Bij mijn zoontje gingen mijn symptomen (de weinige die ik had) vanaf 7 weken weg, ik helemaal in de rats; miskraam! Nou en nee hoor, met 9 weken gewoon een mooie echo, en nu rent hij hier rond Ik merk wel gister toen ik me zo normaal voelde zonder symptomen dat ik automatisch weer in die bezorgdheidsmodus sprong, maar tegelijkertijd kan ik mezelf ietsje meer bij de les houden nu. Bovendien kan je er niks mee, je kan niks oplossen door je zorgen te maken. Gewoon lekker genieten. Zo, goed hart onder de riem?
Ik merk overigens dat het hier met hele korte vlaagjes gaat nu, dan opeens voel ik me heel licht misselijk en binnen 5 minuutjes is het weer weg. Maar nog heel weinig gelukkig. Ik hoop dat ik weer een symptoomloze zwangerschap heb zodat ik er deze keer echt van kan genieten zonder teveel zorgen te maken En ben ik de enige met een maag die af en toe knaagt? Dit komt en gaat ook met vlagen
Super bedankt voor jullie reacties ! Ik heb mij voorgenomen om ook niet meer te kijken! Maar voel al 2 dagen bijna niks meer behalve lichte steekjes in borst! Maakt me erg onzeker! Bloempje en miniej bedankt voor het oppeppertje, zat er vandaag even flink doorheen ondat ik Niks voel! Zoek naar bevestigingen constant , voel liever iets dan niets haha! Fijn om te lezen dat je ook gewoon goed zwanger kunt blijven zonder kwaaltjes! Geeft mij iets meer hoop! Wanneer hebben jullie je eerste echo? Liefs
Bij mijn 1e zwangerschap was ik ook doodsbang voor een miskraam. Ben nu veel nuchterder idd, ben er ook veel minder mee bezig. Toen maakte ik me om alles druk, had ik kwaaltjes dan maakte ik me zorgen, had ik geen kwaaltjes dan maakte ik me ook zorgen haha. Hier pas 5 dec 1e echo. 7 november komt MvM langs.
Diet ik voel ook niets! En ik kan daar nu makkelijker mee omgaan omdat ik bij mn 1e zwangerschap ook niets voelde en toch echt zwanger was en alles ging gewoon goed! En het is nog vroeg he.. de meeste kwaaltjes komen pas vanaf 6 wkn.
@ Diet, wij hebben 27 Nov een echo. Ik ben dan nog maar 10 weken maar dan kunnen we het met Sinterklaar teminste vertellen En nogmaals ik heb 2 zwangerschappen niks gevoeld en 2 keer een gezond kindje gekregen