Uk en Melief wat super dat jullie al een mooi kloppend hartje gezien hebben!! Verder nieuwe mama's: welkom en van harte gefeliciteerd!
Jbm85: ja we gaan samen zenuwachtig zijn! Hopelijk allebei een mooi kloppend hartje! Ja heb vandaag een slechte dag! Bahh,, kan niet positief denken vandaag, erg lastig!
Meiden...van harte met jullie zwangerschap!! T is het mooiste dat er is!!! Ik kan me hier ook voorzichtig aanmelden! Vandaag of morgen NOD ( denk eigenlijk morgen) En gister licht positief p KV Vandaag nog steeds licht maar duidelijker als gister en een CB met Zwanger 1-2..dus ja.... Twijfel alleen omdat ik verwacht had dat de KV iets donkerder moest zijn rond je nod..omdat iedereen zo vroeg al positief ermee test..dus ja..beetje onzeker nog hoor! Meer meiden hier die licht posiief hadden op of 1 dag voor nod met de Kv testen?! xx
Ja ikke!!! Het is heel normaal om licht positief te testen dan. Ik had gisteren pas echt een knaltest...
Gefeliciteerd en welkom. Ik had ook licht positief 1 dag na nod. Wel duidelijk een streepje maar licht. Wordt met de dagen als je Hcg stijgt wel duidelijker. Die van mij kunnen op het moment niet duidelijker! Had ook getest met kruitvat 2 voor 5! Streepje is een streepje dus gefeliciteerd en hopelijk wordt hij de komende dagen duidelijker!
Meiden dank voor jullie reacties!!! Had verwacht dat ik bij een tweede zwangerschap wel iets nuchterder zou zou zijn..maarre..nee hoor! haha net zo onzeker als bij de eerste keer!
Kv testen zijn rot dingen. Ik was zaterdag 3 dagen overtijd, geen treep. Afgelopen woensdag licht streepje. normaal heb ik altijd vd apotheek, die kun je 10 dg na de bevruchting testen. Die knalt meteen! Hoef je ook geen 5 min te waxhten. Trouwebs dames waarom doen jullie iedere dag een test? Als je een mk hebt, heb je nog steeds dat hormoon in je lichaam die een test meet..... Aankomende week 2 zwangere een echo? Spannend, hoop dat alles goed is voor jullie. Ik ga lekker slapen, heb het nog steeds koud!
Gefeliciteerd Anna! Hier ook niet meer kunnen slapen, pff moe zeg Zou iemand voor mij het lijstje aan willen passen (zit op mijn telefoon) 26 nov heb ik de 2e echo.
Hèhè ik stond om 6 uur naast m'n bed.. Vriendlief had gister gezegd te willen gaan werken deze ochtend, dit heb ik toen uit zijn hoofd kunnen praten.. Vanmorgen om even voor 6en hoorde ik dat hij zijn tanden aan het poetsen was.. Ik kwam dus uit bed met de zin, je denkt toch niet dat ik gek ben?! Heb nogal een ochtendhumeur hahaha.. Ik m'n bed weer in en toen kwam die nog een kus op m'n hoofd planten met de mededeling ik ben om 11 uur weer thuis schat.. Zucht.. Nadeel is dat ik niet meer kon slapen daarna.. Agh ja heb ik ook wat aan m'n vrije weekend!
Goedemorgen dames.... Had deze topic nooit gezien nog... Maare k meld mij ook voor de Juli mama's! Ben nu dik 6 weken zwanger...
Heh heb een boel gemist hier... @conceptie calender, de andere die ik had gevonden klopten en dan zou ik nog een meid moeten krijgen maar deze zegt jongetjes... En dat is Mel echt niet.
Goedemorgen... Idd niet meer kunnen slapen. En voelde dat ik echt wat moest gaan eten. Anders wordt ik wel misselijk. @testen gisteren had ik MvM langs en heb daarom nog een test gedaan. Verder had ik nog wat testen liggen en ik was benieuwd of het streepje duidelijker zou zijn, En dat was zo.