1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Willen jullie het geslacht weten?? Wij willen het weten... Mijn man zij het gelijk! Bij Melody wist ik t niet en dat was ook leuk... Maar t is eigenlijk meer pratctisch

Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan?
    ronde twee was gelijk raak... Net als bij me eerste zwangerschap heeft mijn lichaam even nodig om zijn natuurlijke gang te vinden en bam! T is raak!

Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom?
    thuis!!! Ben van Mel ook gewoon thuis bevallen en dat wil ik nu ook! Heerlijk is dat....!

Willen jullie een combinatietest laten doen met 12 weken?
    absoluut niet.... Want hoe die test ook is het maakt me niet uit! Ieder leventje is welkom en is het waard! Alleen al de gedachte dat je een keuze zou moeten maken! Wat wij al niet mogen ivm ons geloof en daar staan wij 100% voor

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Had deze vragen nog gevonden en ingevuld voor geïnteresseerden.

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phfff nog niet over nagedacht. Eerst kijken of alles goed is.

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Die lijst stond ergens eerder in dit topic... Vandaar

5. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Goedemorgen!

Ik had nog 1 test liggen van de kv dus dacht gister daar moet nu toch een knaltest uit komen... niet dus. Onderaan het streepje is hij wel donker maar daarna heel licht. Gelukkig heeft de controlelijn dezelfde afwijking. Ik heb maar niets tegen ml gezegd anders gaat hij zich zorgen maken en dat wil ik niet. Denk dat de test op de een of andere manier fout is gegaan. Heb geen nieuwe meer gehaald want dan maak ik mezelf alleen maar zenuwachtig.
    Natuurlijk net ook meer bruinige afscheiding... gatver... hoop toch zo dat het dit keer wel goed gaat!

6. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    oh dat is niet fijn cd28, heb je een foto?

Als de cstreep ook niet goed is lijkt het mij een foute test

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Goeiemorgen alle zwangere meiden :D!

@ cd: bah meid das niet leuk! Soms kan doortesten je alleen maar onzeker maken. Hoop dat het bruinverlies snel stopt, maar kan nog van de innesteling zijn he.

Alle nieuwe meiden welkom!

@ll: Ik was me gister toch moe. Ben om 10u (op vrijdagaaf!!) naar bed gegaan. Nu weer opgestaan met dikke rode ogen..leve de eczeem in de zwangerschap! Nou ja nog wachten tot maandag en dan hopelijk een middeltje van de dermatoloog. Ga zo maar met lepels uit de vriezer en kamillethee aan de slag.

Straks luciferdoosjes kopen en daar doen we een rijstekorrel in met de tekst ik ben nu nog zo klein, maar elke week zal ik een beetje groter zijn. Hoi opa/oma!
    Had ik ergens gelezen, wel leuke manier. Heb dr zin in!

8. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Haha uk : wat een leuk idee met die rijst korrel! Nog nooit gehoord! Gaaf zeg. Laat even weten wat ze ervan vonden!

Ook ik kon mega slecht in slaap komen vanacht, dan nog wel geen kinderen maar het zal er allemaal bij horen. Hihi..

Oeeeee dinsdag komt steeds dichterbij. Bang! Hihi

9. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    En voor degene die vroegen of die sea bands een beetje modieus zijn!
    Nee haha,, lijken op sweetbandjes.. Ik had ze gister even op om het werk, en zegt collega, wat heb jij dn om? Sweetbandjes,, had gezegd dat haar elastiekjes waren Hihi..

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cb28 wat gun ik het jou rn alle anders moeder is spe dat alles goed gaat. Klinkt gek maar ik heb al 2 kidz. Als je zoveel jarrn bezig bent of een aantal mk gehad, zoals jij. Dan verdienen jullie het dubbel zo hard. Wannerr heb je echo? Ok zal voor je duimen

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

goed ligt het aan mij of ziet bijna niemand dat ik wat geschreven heb....

Denk meld me aan gezellig hier nog meer meiden dan de bevallingslijst... en jullie blijven gezellig over alles door kletsen.
    Voel me wel een beetje genegeerd...

En ik weet wat sommigen gaan zeggen... och hemel hoezo last van hormonen maar ook zonder die hormonen zou ik dit gezegd hebben.

Ik heb een beetje me best gedaan om even terug te lezen...

Anyway iedereen super gefeliciteerd... en hoop dat iedereen in julie een mooi kindje in de armen heeft.

12. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Wie doet er trouwens nog meer mee met moeders voor moeders. Ik begin als alles goed gaat 21 november.

O ja en de antwoorden op de vragen

Willen jullie het geslacht weten?? Ja wij willen het zeker weten. We denken allebei dat het een meid is,

ronde twee was gelijk raak... Tot mijn verbazing aangezien er PCOS was geconstateerd en ik hele lange ronden had van 53 dagen of meer.

Ik zou wel thuis willen maar manlief wilt dat absoluut niet hebben. En ik snap dat ergens ook wel. Hij is veel te bang dat er iets gebeurd en dat we alsnog naar het ziekenhuis moeten.

We hebben besloten om het niet te doen. Het blijft ook een verhoogd risico op een miskraam als je de test doet en dat gaf mij de doorslag om het niet te doen.

13. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Iedereen is hier zo druk aan het kletsen. Gefeliciteerd !! Ik reageer ook niet zo vaak en lees wat meer mee. Het is soms zo moeilijk om veel te reageren.

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Dat snap ik ook... maar dat iedereen er zo'n beetje over heen leest vind ik wel jammer.

Baal er dan gewoon van... vind t gezellig om echt contact te hebben... iedereen wil toch graag een reactie als ze wat plaatsen... anders plaats je t niet in een forum.

15. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Jeniya : gefeliciteerd meid! Had het wel gelezen hoor,! Het is vast niet zo bedoeld om niet op je te antwoorden want je bent meer dan welkom bij de juli club mama's.
    Zo te zien ben je mooi snel zwanger geworden! Lijkt me heerlijk. Je bent bijna even ver als mij! Ik 2 juli uitgerekend.
    Hoe gaat het met jou kwaaltjes? Misselijkheid steekt hier de kop uit. Ben nu nog steeds niet uit bed, ben bang als ik overeind ga dat ik moet rennen Hihi.

Zo te zien heb jij al een dochtertje,, hoe oud ben je? Ik 24 en dit wordt mijn eerste. Dinsdag 1ste echo en maak me er helemaal bang voor. Wanneer heb jij jou eerste cho?

P.s :weet iemand of je vruchten thee zoveel drinken als je wil? Ben namelijk echt een thee leut.

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Dankje Diet!
    Ja ik gun t iedereen... Heb wel momenten dat ik me er rottig over voel dat ik zo snel zwanger ben en sommige er zo lang over moeten doen.

Ja ik ben volgens me vk ook 2 juli uitgerekend maar doordat mijn cyclus 1 dag langer is kom ik zelf uit op 3 juli... We gaan t uiteindelijk zien toch.

Ik heb/had niet veel kwaaltjes, maar begin steeds meer last te krijgen van een zware maag, dus weinig trek en lichte vlagen misselijk.
    T zijn vooral me borsten (kom dus niet graag buiten) vooral met de kou!! En moeheid....

Ik heb een dochter van bijna 6, ik was 21 toen ik haar kreeg!
    Ben nu 27, maar deze zwangerschap is absoluut niet te vergelijken.
    Had toen voor NOD al last van me blaas en bekken en nu gewoon helemaal niet.

Thee en koffie mag je niet teveel drinken ivm caffeine. Thee wel ietsmeer dan koffie maar t wordt afgeraden... Helaas

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

En jij uiteraard ook gefeliciteerd!! :) en bedankt voor je lieve reactie terug.... Waardeer ik heel erg! :)

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Jeniyah; helaas is dit niet te voorkomen meid, vooral als je wat later binnen valt op een forum.. ;) Hier net zo hoor, maar ik zet me er makkelijk overheen, we zitten op een forum en om op alle nieuwe mensen te reageren.. Dan blijf je bezig.. ;) maar ik snap je wel hoor hihi! Iig welkom!

Ik dacht dat je thee gewoon mocht blijven drinken haha. Ik drink al snel 3 vruchtenthee per dag! Vooral als ik moet werken.. Maja er zijn zoveel regeltjes als je zwanger bent! Geloof daar allemaal niet zo in.. ;)

19. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ben blij! Het is gelukkig al weer gestopt... moet mezelf echt tegen houden om niet om het kwartier op de wc te gaan zitten hihi
    Ben nu aan het werk thuis, heb een enorme stapel liggen. Zo eerst maar eens een rondje op mijn paard hobbelen. Even wat anders doen.

@Jenya; dat is echt niet bewust gebeurd hoor! Welkom en gefeliciteerd! :D

Ik zal ook even antwoord geven op de vragen:

Willen jullie het geslacht weten?? Ik wel maar mijn man niet.

Sinds januari maar de laatste 5 rondes echt serieus in de goede periodes geklust.

Absoluut ziekenhuis, wij wonen veel te ver van alles af. En gezien de sport die ik doe (paardrijden) en waarvan ik dan toch wel vaak hoor dat de bevallingen tegen vallen omdat je sterke spieren hebt daaronder wil ik het risico thuis echt niet lopen.

Gezien mijn leeftijd willen wij wel testen laten doen.

@janneke; bedankt voor je lieve woorden! Wij zijn nog niet heel lang bezig hoor maar in die korte tijd is het dus wel al 2x mis gegaan.

@Diet; Spannend dinsdag! Mijn duimen draaien!

@Thee:D; ik ben van veel koffie overgestapt naar minder koffie en 's middags thee. O en ml heeft pakken voor milk&fruit voor me gehaald. Tenslotte moet ik toch melkproducten vindt hij... Melk vind ik echt niet lekker.

Ik heb gelezen dat vette vis goed is voor de ontwikkeling van het kindje, dacht met name voor de hersenen. Dus tijd voor Paling!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha paling is dan weer net niet goed. Wel zalm, makreek, haring, tonijn. Ookal twijfel ik nu of je rauwe zalm mag. Denk t niet. Davitamon heeft een heel mooi suplement met zwangervitamies met visolie. Kost wel wat, maar goed het is voor de hersens van t ongeboren spruit:)

Thee kan je t bestr kruidenthee nemen. Bij kruidje roer me niet. Ik heb ook zonnatura zonder als die slechte dingen maar vind dat niet zo heel lekker.
    Ook de taniene is slecht.

Is er al een lijstjevan namen, leeftijd, hoeveelste kindje, datum echo?
    Ik heb t even gemist dan denk ik. Zo hebben we ook meer overzicht wie een mee tikten wordt er niemand vergeten:)

Deel Deze Pagina