Je kan niet verwachten dat op alles wat je schrijft er direct gereageerd wordt. Als ik er aan denk zeg ik altijd welkom tegen de nieuwe meiden en feliciteer ze maar kan echt niet overal op in gaan.. En dit is toch een klets topic, dus logisch dat we over van alles doorkletsen!
Mama's juli 2013 [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]1: [SIZE=2]2: [SIZE=2]3: [SIZE=2]4: [SIZE=2]5: [SIZE=2]6: [SIZE=2]7: [SIZE=2]8: [SIZE=2]9: [SIZE=2]10: [SIZE=2]11: [SIZE=2]12: [COLOR=Orange][SIZE=2][COLOR=Sienna][SIZE=2][COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2][COLOR=Black][SIZE=2]Kleintje1985, 27jr, 1e kindj[SIZE=2]e, 26 n[SIZE=2]ovember echo[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: [SIZE=2]31: [/SIZE] [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Zo blijft de opmaak behouden[/FONT][/COLOR][/I][/B][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Iedereen is van harte welkom in de lijst die ik zojuist gemaakt heb. Je kan je zelf er zo bij inzetten. Liefs
Nog een juli mama in spe. Gefeliciteerd allemaal. Spannende tijd voor allemaal. Ik ben als het goed is 20 juli uitgerekend.
Hallo, Ik voeg me ook bij de juli mama's! Juni getrouwd en sindsdien van de anticonceptie af. Ik heb al 3 kinderen uit een eerdere relatie, mijn man ook. Verwachtte eigenlijk niks deze maand, testte vorige week zondag zodat ik maandag (drukke dag) niet zo teleurgesteld zou zijn. Normaal gesproken had ik een test waar een + kwam te staan bij zwanger, nu een andere dus dacht, zie je wel, toen ik maar 1 streepje zag. Tot ik de gebruiksaanwijzing er nog eens bij pakte. Ik heb nog weinig last van kwaaltjes gelukkig. Zijn er hier meer dames die zwanger zijn van de 4de? Mama's juli 2013 [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]1: [SIZE=2]2: [SIZE=2]3: [SIZE=2]4: [SIZE=2]5: [SIZE=2]6: [SIZE=2]7: [SIZE=2]8: [SIZE=2]9: [SIZE=2]10: [SIZE=2]11: [SIZE=2]12: [COLOR=Orange][SIZE=2][COLOR=Sienna][SIZE=2][COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2][COLOR=Black][SIZE=2]Kleintje1985, 27jr, 1e kindj[SIZE=2]e, 26 n[SIZE=2]ovember echo[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] Blackbirdy81, 31jr, 4de kindje, 29 november eerste afspraak vk 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: [SIZE=2]31: [/SIZE] [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Zo blijft de opmaak behouden[/FONT][/COLOR][/I][/B][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Mama's juli 2013 [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]1: [SIZE=2]2: [SIZE=2]3: [COLOR="Indigo"]Jeniyah, 27 jr, 2de kindje, 22 nov intake bij verloskundige.[/COLOR] [SIZE=2]4: [SIZE=2]5: [SIZE=2]6: [SIZE=2]7: [SIZE=2]8: [SIZE=2]9: [SIZE=2]10: [SIZE=2]11: [SIZE=2]12: [COLOR=Orange][SIZE=2][COLOR=Sienna][SIZE=2][COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2][COLOR=Black][SIZE=2]Kleintje1985, 27jr, 1e kindj[SIZE=2]e, 26 n[SIZE=2]ovember echo[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] Blackbirdy81, 31jr, 4de kindje, 29 november eerste afspraak vk 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: [SIZE=2]31: [/SIZE] [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Zo blijft de opmaak behouden[/FONT][/COLOR][/I][/B][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Jeniya : nou daar hoef je je niet rottig om te voelen! Zo is het nou eenmaal! Helaas heb ik er wat langer over moeten doen, anderhalf jaar! En sommigen hier zelfs nog langer! Maaaarrrrr het resultaat mag er wezen haha! Geniet er lekker van zolang je niet echt misselijk bent! Ik kom vandaag niet meer van de bank! Spuugbak er naast! Hoop echt gaat dit niet de hele zwangerschap zo blijft anders kan ik niet echt genieten! Waarschijnlijk stijgt het hcg te snel bij mij! Kun niet alles hebben he! Alles over voor zo mooi wondertje! Lijkt me heerlijk als je straks gaat groeien en voelen!
Als je maar wel blijft drinken heh.... Het is idd zo... met als uitkomst dat we nu samen mogen genieten. Ook gezellig idd... en idd... als je zo de 12 weken voorbij ben begint het echt... dan gaat je buik ook ineens groeien.. zo mooi!!! Kan ook niet wachten!! Hier brownies aan het bakken... jammie!! Ik heb vooral lekkere trek momenteel. Gelukkig behoort fruit daar ook bij.. lol geen zin om dikker te worden dan nodig!
Mama's juli 2013 [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]1: [SIZE=2]2: [SIZE=2]3: [COLOR="Indigo"]Jeniyah, 27 jr, 2de kindje, 22 nov intake bij verloskundige.[/COLOR] [SIZE=2]4: [SIZE=2]5: [SIZE=2]6: [SIZE=2]7: [SIZE=2]8: [SIZE=2]9: [SIZE=2]10: [SIZE=2]11: CD28, 36 jaar, 1e kindje, moet nog bellen met de vk [SIZE=2]12: [COLOR=Orange][SIZE=2][COLOR=Sienna][SIZE=2][COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2][COLOR=Black][SIZE=2]Kleintje1985, 27jr, 1e kindj[SIZE=2]e, 26 n[SIZE=2]ovember echo[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] Blackbirdy81, 31jr, 4de kindje, 29 november eerste afspraak vk 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: [SIZE=2]31: [/SIZE] [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Zo blijft de opmaak behouden[/FONT][/COLOR][/I][/B][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Mama's juli 2013 [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]1: [SIZE=2]2: [SIZE=2]3: [COLOR="Indigo"]Jeniyah, 27 jr, 2de kindje, 22 nov intake bij verloskundige.[/COLOR] [SIZE=2]4: [SIZE=2]5: [SIZE=2]6: [SIZE=2]7: [SIZE=2]8: [SIZE=2]9: [SIZE=2]10: [SIZE=2]11: CD28, 36 jaar, 1e kindje, moet nog bellen met de vk [SIZE=2]12: [COLOR=Orange][SIZE=2][COLOR=Sienna][SIZE=2][COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2][COLOR=Black][SIZE=2]Kleintje1985, 27jr, 1e kindj[SIZE=2]e, 26 n[SIZE=2]ovember echo[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] Blackbirdy81, 31jr, 4de kindje, 29 november eerste afspraak vk 13: 14: 15: 16: Manouk, 21 jaar, eerste kindje, 4 december echo. 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: [SIZE=2]31: [/SIZE] [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][SIZE=2][B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. [/FONT][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=plum][FONT=Microsoft Sans Serif]Zo blijft de opmaak behouden[/FONT][/COLOR][/I][/B][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Wil iemand mij erbij zetten (zit op telf.) 2 juli, groen 29, 2de kindje, intake + echo 27 november. Dank! Pfff misselijk, succes. Hier gelukig, zo lang ik goed eet, weinig last van. Idd wat jeniyah zegt goed blijven drinken. Knuffel voor je!
go3edemiddag mneisjes, heb jullie verwaarloosd maar heb het ook superdruk. voel me nog steeeds zwangfer maar kan niet vwachten totr vrijdag. als ik dat klooppoende hartje heb gezien zal ik me wat zekerder voelen want dan kan het bijna niet meer foutgaan!
Ik mag mij sinds een week hier ook melden.ik ben 17 juli uitgerekend. Ik had al wegens anders de vraag gesteld.hier nog maar een x. Ik moest mij online afmelden bij de verloskundige en wordt binnen eenweek gebeld.er staat op hun site dat je eerste echo pas in week 10 is.hoe kan het dat oedeem hier hem al veel en veel eerder krijgt? Dat wil ik ook!!! Ha ha
Ja hier ook pas vanaf 10 weken... Ze zijn er wel mee bezig t bij de intake te doen. Per praktijk anders en sommigen hebben mk's gehad en krijgen eerder een echo
Vanwege MA mocht ik vanaf week 7 voor een echo. Zelf gekozen voor een echo met 8 wk. Anders is het bij mijn vk ook rond de 9 a 10 wk.
Loop bij een feryiliteitskliniek, dus alles wordt heel goed in de gaten gehouden! Vandaar dat ik dinsdag al een echo krijg met 7 weken!
Hallo allemaal, Sinds afgelopen dinsdag weten wij dat onze kleine meid (4jaar), grote zus gaat worden! Spannend! Ik ben ontzettend blij, zou het vd daken willen schreeuwen, maar we houden het nog even voor ons. Alleen onze ouders weten het. Ik sluit me graag aan bij deze groep om mee te praten over van alles en nog wat. Ik ben 12 juli 2013 uitgerekend. Ga maandag de verloskundige bellen voor een afspraak. Leuk! Iedereen genieten van jullie wondertjes! Groeten, Judith
Judith welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Leuk dat jullie dochtertje er een broertje of zusje bij krijgt!