En idd wat een leuk idee met dat t-shirtje! Heb nog geen kleine dus dat wordt hem niet! Heb wel een klein rompertje met opa en oma zijn de liefste erop staan! Echo foto er boven op en dan inpakken! Maar eerst even het echootje afwachten! Spannendddddddd
Hier begin ik al aardig te geloven dat ik zwanger ben, ochtendmisselijkheid is gearriveerd, jakkes, nog 2wkn dan echo.
wij hebben hety gewoon verteld tegen schoonouders en ouders!waren superblij . nu even wachten tot vrijdag we de echo hebben gehad en als er dan een hartje te zien is gaan we het tegen iedereen vertellen. alleen loopt 1 mei mijn contract af en ga ik 1 juni met zwangerschapsverlof dus ben benieuwd hoe ze op mijn werk reageren. werk bij b.r.a.i.n.w.a.s.h. wat een supergrote organisatie is dus ben benieuwd of ik dan op straat word gezet. hoop het niet natuurlijk vooral omdat ik echt superveel heb geinvesteerd in mijzelf voor deze baan (salonleiding) en hun ook ijn mij en dat zou natuurlijk zonde zijn.
Morning! Spannend mik; hoop dat je je baan mag houden! Leuk dat veel het al verteld hebben! Ik ga werken, weet nog niet hoe want ik voel me vandaag even beroerd met een hoofdletter b
Goedemorgen! Ik ben van de lijst gevallen denk ik... 13 juli, 1e kindje, 13e ronde (maar dat is in ons geval bijna 2 jaar..) En echo bij de gyn (ivm pcos en de behandeling met clomid en iui) op 29 november. Hier ook vreselijke nachten, slaap erg licht, droom veel en ben bijna ieder halve of hele uur wel een keer wakker. Ben dan ook nog erg moe na de nacht dus ga lijken of ik ergens anders op de dag wat slaap mee kan pakken.. Heeft iemand mss een idee hoe ik van mijn obstipatie af kan komen? Ik gebruikte voor ik zwanger was daar een probiotica in poeder voor, maar er staat in de bijsluiter niet of je het mag gebruiken tijdens de zwangerschap.. Zou graag weer zoiets gebruiken aangezien ik een bepaald voedingspatroon heb waarbij ik minder koolhydraten eet om niet te veel aan te komen ivm pcos.
Mira even een flesje Lactulose halen bij de apotheek? Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Lactulose
Jeeetje wat gaat het hier snel meiden! Kan het niet bijhouden hoor! En reageren op iedereen gaat al helemaal niet! In ieder geval voor alle nieuwe: GEFELICITEERD !!! Wat een leuk idee om je kindje een shirt aan te trekken zeg! En wat grappig dat het even duurde voordat je vader het zag! Hihi Ik heb fotolijstjes gemaakt met daarin de tekst: Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik in juli 2013 ben geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? Die geven wij vanavond aan mijn schoonouders. Volgende week (na de echo) aan mijn broertje en zusje en aan mijn schoonzusje en zwager. We zijn erg benieuwd naar de reacties! Mijn ouders weten het al (vanaf dag 1, kon het niet voor me houden, hihi). Wil iemand mij ook op de lijst zetten? Liefsd - 7 juli - 1e kindje - Na 2 jr, 3e ronde clomid & PCOS - 19 nov 1e echo
Nou net anderhalf uur wakker en al 2 x gespuugd! Arts opgebeld! Krijg zetpillen vanmiddag ! Hoop zo dat ze helpen! Want als ik niks binnen hou kon ik uitdrogen! Heb geen zin om in het ziekenhuis te liggen! Dus duimen voor mijn zetpillen ! Morgen echo ! Spannend 😜
Jeetje, Diet het zit je niet mee! Hoop dat de zetpillen helpen en dat morgen een mooie echo je ook geruststeld. Ik denk zelf dat er best een verband zit (niet volledig natuurlijk) tussen verhoogde stress en je ziek voelen. Net zoals je zelf al ergens zij dit weekend. Maud: Wat het leuk?? Liefsd: Leuke manier hoe jullie het gaan vertellen! Mira, hoop dat je darmen snel weer normaal gaan werken! Bij mij helpt het ook om niet teveel in 1 x te eten en niet al te vet. Maar ja, dat is juist waar ik trek in heb op het moment , veel dromen hier ook last van! Vannacht zelfs een hele enge, heb daarna nog een half uur wakker gelegen. Melief, hoe gaat het met je misselijkheid? Mik, ze zullen je dan toch niet laten gaan? Verder weet ik het even niet meer. Oh ja, zag ook nog een paar nieuwe meiden voorbij komen, gefeliciteerd!!! En de lijsten bij elkaar gevoegd, goed gedaan (weet ook even niet meer wie ) Bij de december mama's waar ik de vorige keer meeschreef werdt het vanzelf een stukje rustiger, en je weet ook op een gegeven moment wie wie is. De drukte begon weer toen de eerste met verlof gingen
De vorige keer hadden we een fotolijstje met echofoto en het volgende gedichtje voor de opa's en oma's gemaakt; Nog maar 7 weken in mama's buik, nog heel pril en klein. Als alles nu naar wens verloopt, zullen jullie rond 5 maart mijn opa en oma zijn! Nu gaan we denk ik voor een shirtje met Grote Zus ofzo.. Alleen die zijn lastig te vinden in maat 68/74!
Diet balen hoor.. Ik ben ook behoorlijk misselijk maar (nog) niet overgeven. Ben ook supermoe.. Kan idd deels spanning zijn hoor voor je echo. Hopelijk helpen de zetpillen en zie je morgen een mooi kloppend hartje.
Poeh vervelend diet dat je zo misselijk bent. Hier gelukkig nog niks @ sasjuh leuke gedichtje hadden jullie
Diet: Jeetje, dat is wel heftig! Hopelijk komt het heel snel weer goed! En morgen echo, ook een zorg minder! Groen29: Ja, ik denk ook wel dat het op een gegeven moment wat rustiger wordt. Nu is het voor iedereen nog nieuw en pril, daarom is het leuk om mee te schrijven natuurlijk.. Sasjuh: Die tekst is ook erg leuk!
Sasjuhhh : dat is ook een leuk idee en dat van zo fotolijstje ook! Hoe komen jullie op die ideeën! Zo te zien ben jij ook misselijk ! Ik wordt er wel gek van! Denk geen eens meer aan de echo morgen! Dus zal wel echt zwangerschap misselijk zijn! Nou je zal haast bang worden voor een zwangerschap voor een kindje over paar jaar! Pfff hihi!
Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn! Hopelijk gaan die zetpillen snel werken. Ik heb net de vk gebeld, wat een enthousiaste secretaresse hebben die haha. Ik heb 27 november de 1e echo en de 30e het intake gesprek. Ben heel benieuwd!
Leuk om te lezen hoe jullie het allemaal gaan vertellen of verteld hebben. Je doet nog eens een ideetje op zo! Wij zijn van plan om het met kerst pas te vertellen maar ik hoop dat we het tot die tijd voor ons kunnen houden. Mijn buik is al minder plat, ik denk doordat de darmen opspelen en doordat ik wat meer eet en drink omdat dat helpt tegen de misselijkheid. Heb normaal een hele platte buik en draag dan ook jurkjes die strak zitten rond de buik. Lijkt dan al snel heel wat! En het schijnt dat je het bij een tweede ook sneller ziet. Ik las ergens het idee om dit topic in tweeen te splitsen. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen; jee, wat een drukte hier. Is half oktober de stroom uitgevallen ofzo? Wel grappig trouwens, zo'n geboortegolf in juli. Wel heel moeilijk om dingen te onthouden en te reageren op anderen. En dat is wel het leukste vind ik altijd. Ik lees een aantal die erg last hebben van de misselijkheid. Vervelend! Zeker als je er echt van moet overgeven. Mijn ervaring is wel dat kleine beetjes eten helpt. Ik heb bij mijn vorige zwangerchap nog wel eens gembersnoepjes geprobeerd maar die vond ik zo smerig dat ik er nog misselijker van werd. Wat wel iets lijkt te helpen: anta flu snoepjes (die met de rode papiertjes). Wat betreft slapen: hier ook drama. Vaak wakker worden en als ik ben opgestaan om te plassen ben ik weer misselijk, Heb wat ontbijtkoek naast mijn bed staan. Zag ook wat mensen met hele jonge kindjes (6 maanden) voorbij komen die nu een tweede verwachten. Dan moet je ook op een gegeven moment nadenken over dingen als dubbele kinderwagens enzo. Die van ons is 16 maanden dus dat zou een beetje een twijfelgeval zijn. Ach, daar hoeven we ons nu nog niet hee druk om te maken maar wel leuk om de komende maanden ervaringen te delen over dit soort dingen!
Diet niet tegen een volgende zwangerschap op gaan zien hoor! Kan heel anders zijn.. Ik heb bij mn 1e echt 38 weken lang (toen werd ze geboren ) nergens last van gehad. Snapte niet wat iedereen allemaal over kwaaltjes had enzo. Was wel super onzeker en bang, want tja ik voelde me niet zwanger en het kon toch nooit goed zijn.. Nu ben ik al 4 dgn achter elkaar heel erg misselijk, de hele dag door. Kan dus zooo verschillen!