Geen idee, ik heb geen uitslag gehad! Denk dat ik die pas krijg te horen als ik weer naar de vk moet op 17 dec.
Ah gelukkig ben niet de enige die moe en misselijk is hahaha en heb dan nog een lieve peuter die 'nee' 'nee' zegt dus dat vreet ook energie haha 'ik ben 2 en ik zeg nee....'
Net de HA even gebeld en het kan van alles zijn, maar aangezien ik vorige week zo min was en beroerd denkt ze dat ik een virusje heb gehad en dat het daarvan komt..heeft iets te maken met het evenwichtsorgaan! Nou iig weer een geruststelling, en maar rustig aan doen! Denk dat ik zo maar even stukje ga wandelen met m'n boeffie, frisse lucht zal me goed doen!
xCynx: lage bloeddruk of ijzertekort? Oh ik zie dat Jeniyah dit ook al zegt. En dat je je huisarts al gebeld hebt, mooi dat hij je gerustgesteld heeft. Corina: wat een mooie test!!! Gefeliciteerd! Ja, het is anders met zon kleine druktemaker erbij Shendari: gezellig, ook hier!
Dank je wel Groen! wow jij bent vlot hihi maar wel lekker he zo kort achter elkaar Ja die nee fase is dan echt handig..
Hebben jullie dat nou ook.. dat je tegen iedereen wilt vertellen dat je zwanger bent.. pff wil het zo graag schreeeeeeeeeeeeeeeeeuwen!
Dat ken ik heeeeel goed corina... Mijn beste vriendin weet het omdat zij wist dat we aant klussen waren en meter wordt. Maar voor de rest doodse stilte. Wordt er ook ambetant van! ivm de ongemakjes: Borsten veel pijn, misselijk en veeeel moe. lees dat er hier veel zijn die dat hebben dus we zijn niet alleen
mn schoonouders weten het al, mijn ouders krijgen het morgen te horen en voor de rest moet ik het stil houden zo moeilijk haha wachten tot de eerste mooie echo..
Meiden, 1 van de links van zp is 'babyhartje horen'. Hebben jullie dat weleens bekeken? Ik zit erg te twijfelen om er 1 aan te schaffen. Lijkt me fantastisch om af en toe te luisteren. Maar aan de andere kant......... als ik niks hoor maak ik me misschien weer druk. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb idd een Angelsound om zelf het hartje te kunnen luisteren en ben er super blij mee geweest vorige zwangerschap. Voelde het kindje pas laat bewegen en het nam veel onzekerheid weg, dan ging ik gewoon even luisteren en hoorde ik het hartje. Super ding!
Nou idd ik heb een hele lieve vriend haha die mijn urine zo over giet in de flessen! Haha maakt hem niks uit! Minste wat ik kan doe zegt hij dan! Vandaag kan ik eindelijk ook echt overgeven, kon ik eerst ook nog niet! Verder heb ik de zetpillen binnen! Het lijkt heeeel iets af te zwakken maar het is nog steeds slim! Hele dag aan de fruit ontbijt, heb ik in ieder geval iets binnen! Verder weer nieuwe meiden zag ik! Welkom! En gefeliciteerd natuurlijk! Zag dat ik niet de enigste ben met ernstig misselijk ! Gelukkig heb ik hier nog geen kleine sproet rond lopen, onze hond alleen al 1 rondje mee gelopen en wist niet hoe snel ik richting huis moest! Brrrrr stond onderweg al te kokhalzen ! Ben wel jaloers op de meiden die haast niet misselijk zijn! Morgen echo eindelijk! Ben dan 7 weken!
Wij hebben het ook al verteld aan onze ouders! En wt waren ze blij! Voor de rest weet niemand het, en dat wil ik voorlopig ook nog zo houden! Bij Keano wilde ik het ook van de daken schreeuwen, maar zo stom nu heb ik daar nog geen behoefte aan?! Net nog even heerlijk gewandeld met m'n kleine ventje! Even heerlijk die frisse lucht! En hij heeft nog niet de NEE fase! Zegt wel vaak nee, maar niet overal op! Luisteren dat kan hij dus absoluut niet! ( hij zal vast niet de enige wezen ) Zoveel speelgoed dat hij heeft, maar er mee spelen? no way.. andere dingen zijn veeeel leuker..
Mijn angelsound is nog bij mn schoonzusje.. is al 9 maanden geleden bevallen maar nog steeds bij haar..... Hij is ook jonger he xcynx! hihi scheelt een paar maanden. En het is niet altijd nee.. hooguit een paar keer op een dag tot huilends toe soms... Gisteren nog, hij wilde in bad maar we moesten nog eten, dus huilen haha want hij wilde in bad en het mocht niet.. Maar is goed gekomen, eerst prakje gegeten en daarna hoppa lekker in bad.
Haha! Geweldig he kinderen! =) Hier gaat dat nu soms ook al zo hoor! Dan zeggen wij eens nee en dan is het huilen geblazen! Zoontje is momenteel weer een echte draak! Hoe hij eraan kwam weet ik niet, maar hij had een heel nieuw rol bakpapier uitgerold! Die kan ik nu wel weggooien.. Hij wil alleen dingen doen die gewoon echt NIET mogen! Aan zijn eigen speelgoed heeft ie niet voldoende, en ook qua aandacht dus niet! Hopelijk is dit ook een fase! Moeten snel nieuw speelgoed kopen want alles is tot 12+ of 18+ mnd.. en ja hij word tenslotte bijna 2! Misschien vind hij al dat speelgoed wel saai of niet meer interessant genoeg!
Jeetje meiden kan het echt niet bijhouden haha. Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer dan hoor, ben na het lezen al weer meer dan de helft kwijt volgens mij. Zou ik al last hebben van zwangerschapsdementie!? Maar alle gekheid op een stokje er zijn weer nieuwe meiden bij, gefeliciteerd en welkom! Leuke ideeen om het te vertellen, die chocolade letters vind ik ook leuk zeg! Diet, jeetje meid jij bent echt goed misselijjk hoor zo te lezen hopelij khelpen de pillen gauw, want wat kun jeje beroerd voelen he. Hier is het met vlagen misselijk maar ik mag niet klagen. Mijn boobs heb ik niet zo last meer van. Maar dat maakt mij wel ongeruster. Of ze zijn voor nu gewoon iets uitgegroeit geen idee. Maar wij moeten nog 2 dagen wachten tot de echo ooh wat kijk ik er naar uit. De duidelijkheid dan. Als hij goed is dan word het gewoon hopelijk echt, en kunnen we weer meer op die roze blauwe wolk terug!