hey bloempie ik ben je gevolgd is er hier nog een plekje vrij? ik heb posi getest en wil eigelijk niet te laat ergens in stappen anders loop ik zo achter zoals ik het bereken is mijn uitgerekende datum 10 juli! dit is trouwens mijn 2e wondertje... ik ga even bijlezen!
zo nu zal ik even reageren @ kwaaltjes. hier ook géén, ik heb wat last gehad van mn boobs maar dacht echt dat ik weer een ontsteking zou hebben. nu voel ik mij goed en eigelijk niet anders dan anders Had het ook echt niet verwacht dus! uk: jeetje heftig hoor, gelukkig geen chemo! rot spul! ik zie verder dat er meerdere mensen een lange weg hebben bewandeld naar/voor een zwangerschap! zwaar zeg maar gelukkig is het nu raak en gaan we met zn allen op die roze wolk!
Ik heb trouwens nog geen echo datum, bij ons is het gebruikelijk je pas aan te melden met 6 weken en dan rond de 10e week een echo. MvM ook nog niets van terug gehoord!
Ik zie dat er best een aantal uit Overijssel komen, voor wie het wil zeggen; waar komen jullie vandaan? Ik kom uit Deventer . Ik denk er wel aan dat het ook mis kan gaan maar op een hele andere manier dan bij mijn dochter. Toen zat ik veel meer in de stress en was er constant mee bezig. Scheelt ook wel dat ik toen niet werkte en thuis was terwijl ik nu gewoon aan het werk ben en geen tijd heb om er de hele dag mee bezig te zijn en de forummen . Ik kijk er nu wel heel erg naar uit om voor dochter een mooie nieuwe kamer te maken en haar huidige kamertje weer echt om te kunnen toveren tot mooie babykamer. Verder zal het anders zijn dan bij eerste zwangerschap omdat we nu alles zo'n beetje al in huis hebben natuurlijk dus hoef niet meer op jacht naar meubels/kinderwagen etc.
Schaapje dat is toevallig.. Ik kom ook uit deventer! Hier echo dus ook pas bij 10 wkn.. Ach tijd gaat snel genoeg! Mijn enige kwaaltje.. Elke ochtend om 5u wakker haha.
Haha dat is wel heel toevallig Bij welke vk zit jij? Ik bij de Kuip (Colmschate), wil ook dit keer wrs graag bevallen in het Deventer Ziekenhuis. Bij dochter daar ook geweest en is super goed bevallen toen!
Ik kom uit rijssen. Vorige keer ook in Deventer ziekenhuis bevallen. Is mij overigens niet hoed bevallen, maar ja. Weet nu ook nog niet of ik thuis ga bevallen of in het ziekenhuis en welk ziekenhuis.
Bloempie dat is ook dichtbij, wat toevallig allemaal! Waarom was t je niet goed bevallen in het dz als ik vragen mag?
Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe dames! Gezellig mee kletsen. Ik heb het wat druk gehad en me 2 drukke werkdagen gehad dus had ff iets om bij te lezen. Hier ook nog steeds erg bang voor een miskraam maard at komt zoals ik al eerder zei dat ik afgelopen zaterdag en zondag bloed heb verloren wel weinig en was weer gestopt. Vanmorgen zag ik weer roze afscheiding dus wij zitten na 2 dagen roze wolk nog niet terug op die wolk. Heb maandag de gyn gebeld wat ik kon doen. Maar natuurlijk konden ze nog niets zien nu dus heb een afspraak op woensdag 14 november voor een eerste echo op het ziekenhuis. Dus ook hier gaan de dagen langzaam voorbij en hopen we dan toch een knippertje hartje te zien rond 6,5 a 7 weken. Net als bij onze zoon toen. Dat ik nu overgens roze afscheiding zag hoop ik dat ik dat kan verklaren omdat ik mij een ongeluk hoest, ben helemaal verkouden enzo pff. Nou ja mogen het maar goed gaan en worden we over 2 weken wat gerustgesteld! Sorry voor mijn lange verhaal. Maar niemand weet het ook nog en wil het soms ook wel kwijt hoe erg ik nu in de rats zit eigenlijk.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd Hier al vanaf 4u wakker, zoonlief heeft last van doorkomende tandjes dus kwam bij ons in bed om 4u en ik heb last van slapeloosheid de laatste dagen, als ik eenmaal wakker ben en het is rond 4/5u dan kom ik gewoon niet meer in slaap, herkenbaar? Voor de rest voel ik me goed. Ik had een heeeeeeeel klein beetje last van gevoelige (.)(.) maar dat is nu helemaal over, was ook veeeeel minder dan bij zoonlief, en wie weet komt het weer terug, de kwaaltjes komen en gaan weet ik nu, en soms blijven ze gewoon weg
Hier ook soms kwaaltjes en dan zijn ze weer weg. Gevoelige borsten en soms misselijk. Verder moe maar dat komt denk door het slechte slapen. Soms ook wat buikpijntjes maar heel vaag. Ik zeg liever niet waar ik vandaan kom laat ik het op ergens in Zuid Holland houden haha.
Ik kom uit wierden! Naast RIJSSEN ! Ik heb op 7,5 week eerste echo in feryiliteitskliniek Hengelo! En om 10 weken nog een echo en 12 weken en vanaf dan wordt ik naar een normale gyn gestuurd ! Als je een kloppend hartje hebt met 8 weken is de kans dan ook kleiner op een miskraam? Eerste kindje dus alles is echt totaal nieuw!
Ik zie dat er ook veel slecht slapen ! Ik heb juist nog nooit zo goed geslapen ! Savonds half 11 mega moe en slaap zo door als ik vrij ben tot een uur of 9! Kwam normaal mega slecht in slaap! Zal bij mij wel omgekeerd gaan dan hihi! Zo moe overdag dus geen probleem met slapen hihihi !!!
@Jbm: daarom is het ook zo fijn om op een forum te zitten, je kunt lekker je verhaal kwijt zonder dat je het de mensen in je omgeving hoeft te vertellen. Ik kan me goed voorstellen dat je in de rats zit, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat er een bloedvaatje knapt. Het schijnt dat die nu veel meer aan de oppervlakte liggen en beter doorbloed zijn en dat is dan wel weer te verklaren met het vele hoesten dat dat dan knapt. Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan en je een mooi hartje ziet kloppen! Diet:haha toevallig hè! Dat is echt vlakbij! Ervaring Deventer ziekenhuis: Mijn dochter had in het vruchtwater gepoept, daarom werden we naar het ziekenhuis gestuurd. Toen we daar aankwamen naar de kamer gebracht. Het was er erg druk die dag waardoor we veel alleen gelaten werden. Ik had hele heftige rugweeen en wou een ruggeprik duurde ontzettend lang voordat ik überhaupt om de prik kon vragen, toen ik het gevraagd had duurde het heel lang voordat ik antwoord kreeg dat het mocht. Voordat ik uiteindelijk naar de ok mocht werd me eerst duidelijk gemaakt dat het even kon duren want andere patiënten gingen voor. Snapte ik wel, maar ze bracht het heel lullig. Eenmaal in de ok kwamen ze er pas achter dat ik al iets mee perste, toen bedachten ze dat ze nog moesten voelen en had ik al 9cm. Dus de ruggeprik ging niet door. Ik werd naar mijn kamer terug gebracht, werd op mijn zij gelegd om het laatste randje weg te werken. Ze zouden met een kwartiertje terug komen. Ze hebben me uiteindelijk een uur laten liggen en ik mijn persweeen maar weg puffen. Toen ik uiteindelijk mocht persen waren de weeën al niet zo sterk meer. Mijn dochter was een sterrenkijker dus het werd sowieso al moeilijk om haar de bocht om te krijgen. Ze hebben me 2 uur laten persen toen ik zelf aangaf dat het gewoon niet lukte. Toen hebben ze uiteindelijk een tangverlossing gedaan. Nadien mocht ik douchen, ze brachten me naar de douche en gingen ineens weg! Ik vroeg:moet ik alleen douchen? Ja. Gelukkig was mijn schoonmoeder er en die heeft me geholpen. Toen we bijna klaar. Waren viel ik flauw. Ik werd naar mijn bed gebracht, werd niet fatsoenlijk afgedroogd, maar zo de pyjama aan. En nog een foutje: kinderarts kwam mijn dochter checken, maar ze had gepoept in haar luier. Dus de kinderarts deed de luier zo weer dicht en heeft niet eens goed gekeken. Later zag de kraamhulp een flubbertje bij haar vagina. Uiteindelijk niets ernstigs maar ze hebben heel wat steekjes laten vallen!
Nee dat klinkt niet positief. Mijn ervaringen met het dz zijn ook niet geweldig. Ik ben er niet bevallen maar was/ben er wel onder behandeling wegens PCO en gebruik Clomid. Nu zou ik met 7 wkn een 1e echo daar krijgen bij de gyn volgens de fertiliteitsverpleegkundige (die overigens geweldig zijn!). Ik maandag gebeld naar de poli en krijg je zo'n chagi vrouw aan de telefoon die zegt dat ik helemaal geen echo hoef daar en gewoon de vk moet bellen. Ja weet ik allemaal, maar de vorige x mocht ik ook met 7 wkn daar een echo en dan als het goed was door naar de vk. Ook omdat je met Clomid natuurlijk een grotere kans op een meerling hebt. Ik allemaal uitgelegd en ze snapte t niet en zou t gisteren met de fert. verpleegkundige overleggen en me vandaag terugbellen. Nog niets gehoord dus twijfel of ik zelf nog zal bellen of het maar gewoon zo laten en helemaal niet meer naar het zh te gaan.
Zo bloempie! Dat is niet niks! Het had een speciale dag moeten zijn er dan raffelen ze het zo af! Belachelijk zeg! Bah hoop nooit zoiets mee te hoeven maken! En dan ben je een kinder arts! Geen eens even het fatsoen om een luier te wisselen! Hoop dAt je straks een stuk beter wordt behandeld !