Sillekes: ben het helemaal mrt je eens! Zal het niet aan die hormonen liggen ? Haha dat wij op een andere manier zwanger zijn geworden! En nu allebei 24 uur p dag misselijk zijn! Je zult het haast denke ! Voel me echt belabberd en heb ook 24 uur p dag ren bak onder de arm! Bah bah bah bah bah
Meiden, thnx voor jullie lieve reacties. En ja, ik ben wel blij met 16 nov, maar had toch veeeeel liever 22 nov, zonder bloedverlies... @Diet en Sillekes: Pff, lijkt me echt zwaar, zo misselijk en moe... Misschien komt het idd wel door de hormonen! Je weet waar je het voor doet, maar kan me voorstellen dat je er nu ff enorm van baalt! Hopelijk is het met 10-12 weken (of eerder!) voorbij... Sterkte!
Hier ook met hormonen zwanger geworden 24 u per dag misselijk. Maar overgeven doe ik (nog) niet.. Maar ja, 1e zwangerschap ook met hormonen zwanger geworden en toen niet misselijk geweest haha!
Super joh! Lijkt mijn verhaal wel, heb ook een filmpje en mams was aan het huilen Ik ben trouwens zonder hormonen zwanger geworden en ook heel erg misselijk, net weer over gegeven. Kan je hiervoor ook naar de vlos bellen. Wil liever niet naar mijn ha...
Getsie bloedverlies dat wil je indd niet hebben, gelukkig kun je nu vrijdag terrecht. Maar net wat je zegt liever de 22ste en dan zonder. Diet wat super gaaf dat jullie en klopppend hartje hebben gezien! Toppertje daarbinnen! Uk, gelukkig word je eczeem al iets minder, want dat is indd niks! Verder lees ik dat iedereen lekker misselijk is, nou hier lijkt het de laatste 2 dagen ook wel erger. Het ergste vind ik, als ik wat eet word ik ook misselijk en ik heb meer honger dan normaal zeg pfff. En dan ook nog moe, gewoon 3 x niks maarja hoort erbij he, ik hoop alleen niet dat ik zo misselijk als sommige va jullie worden. Vannacht moest ik bijna spugen maar nu is het alweer iets beter. Morgen heb ik mijn echo eind van de middag. Ik vind het zo spannend niet normaal hoop ook zo een kloppend hartje te zien.
Melief: ik heb de eerste Zetpillen via huisarts gekregen! Gewoon assistente bellen! En de nieuwe zetpillen heb ik gekregen van de fertiliteitskliniek zelf! Maar die werken nog minder! Het wordt bij mij niet veel anders !
MAMA'S JULI 2013 1 : Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM 2 : Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 nov echo gyn Groen29 - 31 jaar - 2de kindje - 27 nov intake + echo vk Melief - 23 - 1e kindje - 26 nov 2e echo 3 : Jeniyah - 27 - 2de kindje - 22 nov intake bij vk 4 : 5 : Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov 6 : JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo 7 : 8 : Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 : Schaapje - 30 - 2e kindje - vk Schaapje05 - 31 - 2de kindje - 10 dec vk+echo 10 : 11 : MaudvanL - 24 - 2e kindje CD28 - 36 - 1e kindje - moet nog bellen met de vk Janneke - 30 jr - 3e kindje - 27 nov echo en inteek 12 : Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - 26 nov echo Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje - 29 nov eerste afspraak vk 13 : 14 : Bernou - 28 - 1e kindje - afspraak vk nog niet bekend Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje - moet gyn/vk nog bellen 15 : Deb -28 - 1e kindje (via icsi) - echo 22 nov gyn Chanan -30 - 1e kindje - afspraak echo en vk 30 nov Missen we nu nog iemand
Ik heb in het verleden veel last gehad van blaasontsteking, dus heb nooit geplast voor MvM. Zit te denken om het dit keer wel te doen. Ik wacht eerst de echo even af
Ja, je bent mj vergeten...! Jettos, 28, 7 juli, 1e kindje, 16 nov 1e echo Kun je mij nog toevoegen? Lukt niet met Ipad helaas!
Ja jbm85: succes morgen. Ik heb over anderhalve week alweer een echo! Omdat ik dan een nieuw consult heb op het ziekenhuis, vanuit daar gaan ze kijken of ik bij de gyn moet blijven of naar de verloskundige mag! Ligt aan mij. Medische dossier hoe ik zwanger ben geworden! Maar hoop natuurlijk naar de verloskundige ! Wel fijn dat ik wat meer echo's heb! Mijn onzekerheid is al een heel stuk meer weg! Stuk positiever ! Mijn fertiliteits arts zei dat er nu nog maar na een kloppend harte 4 procent niet goed gaat en 96 wel! Dus gewoon vanuit gaan dat ik daar ook bij zit! Kan altijd fout gaan naar ben er niet mee zo mee bezig! Heerlijk! Volgende week vrijdag weer echo dan ben ik dik 8 weken! Precies met kerst 12 weken! Oh wat leuk om dan iedereen te vertellen!
Je geniet er vollop van lees ik. Heerlijk! Vk zou wel fijn zijn. Jettos, sorry. Ik zetje er morgen bij comp staat al uit
Janneke: genieten lukt nog niet echt hoor, vollop misselijk en overgeven! Maar kan het nu wel wat meer los laten en dat is idd wel heerlijk !
Diet:wauw gefeliciteerd met je echo!! Hele geruststelling lijkt me! Hoe gaat het met misselijkheid? Helpen de pillen? Mike :goh wat raar zeg van je moeder dat ze dat niet eerst persoonlijk verteld en dat je dat via Facebook moet lezen. Je zult straks toch andere oppas moeten regelen! Jettos:vervelend zeg dat je steeds bloedverlies hebt! Bah lijk me zo naar! Natas:loopt jou kleine al? Melief, denk dat je hiervoor wel naar de ha moet. Vk kan geen medicatie uitschrijven. Wil iemand bij mij nog 3dec naar vk toevoegen? Lukt niet met iPad. Hier vandaag toch maar op het werk verteld. Het is heel vroeg, maar kreeg iedere dienst vragen of opmerkingen. Mensen verwachten het helemaal omdat ik getopt ben met roken. Nu vonden ze me er zo wit uitzien etc etc. Ik dacht laat ik het maar gewoon zeggen. Geen gedoe meer met welke kleding valt het niet zo op enz. En als het mis gaat, zou ik het wrs ook wel vertellen.
Ik heb vanmiddag de echo en moet volgende week woensdag alweer op consult op het ziekenhuis, dus wie weet maakt ze dan weer een echo. Ik hoop het. Ik zal wel horen dan wat de bedoeling is, bij de gyn blijven of vk. Hoop eerder op de vk dat is veel dichterbij anders moet ik elke controle naar de stad rijden. Maar goed bij de gyn denk wel meer echo;s. We wachten het af. Vannacht hier die kleine in paniek, dus eruit, maar bleh wat ben ik snaschts misselijk als ik wakker ben. Het was een uurtje of half 5 heb daarna niet zo llekker meer geslapen zullen de zenuwen ook wel zijn denk.
MAMA'S JULI 2013 1 : Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM 2 : Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 nov echo gyn Groen29 - 31 jaar - 2de kindje - 27 nov intake + echo vk Melief - 23 - 1e kindje - 26 nov 2e echo 3 : Jeniyah - 27 - 2de kindje - 22 nov intake bij vk 4 : 5 : Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov 6 : JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo 7 : Sillekes - 28 - 2de kindje - 22 nov echo Jettos - 28 - 1e kindje - 16 nov 1e echo 8 : Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 : Schaapje - 30 - 2e kindje - vk Schaapje05 - 31 - 2de kindje - 10 dec vk+echo 10 : 11 : MaudvanL - 24 - 2e kindje CD28 - 36 - 1e kindje - moet nog bellen met de vk Janneke - 30 jr - 3e kindje - 27 nov echo en inteek 12 : Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - 26 nov echo Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje - 29 nov eerste afspraak vk 13 : 14 : Bernou - 28 - 1e kindje - afspraak vk nog niet bekend Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje - moet gyn/vk nog bellen 15 : Deb -28 - 1e kindje (via icsi) - echo 22 nov gyn Chanan -30 - 1e kindje - afspraak echo en vk 30 nov Zijn we nu compleet?
Goedemorgen dames, Zo is het inderdaad makkelijk bijhouden! Al vind ik zelf dat de dames die al mee aan het kletsen waren en niet in de periode 1 - 15 vallen best illegaal mee mogen kletsen. Maar dat moeten ze zelf natuurlijk ook willen Diest: Ik zag dat je een goede echo hebt gehad, gefeliciteerd!!!Nu hopen dat de misselijkheid snel minder wordt. Vinden jullie het een goed idee om onder de bevallingslijst ook een afsrpakenlijst te maken, dan kan je heel overzichtelijk zien wanneer iemand een echo of een andere afspraak heeft. Fijne dag allemaal, ben lekker vrij vandaag! Dus vanmiddag met de kleine man naar de markt. Vanochtend al bij het cb geweest, voor de prikken.
Goed idee een afsprakenlijst! Ik heb 29 november de intake en 30 november echo bij de vk, as zaterdag de 16e hebben wij een 'pret'echo met 6+2 , gewoon omdat we dat zelf wilden.