Succes degene die vandaag de echo hebben! Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat! Ben benieuwd wanneer mijn kleren niet meer passen... zie dat mijn buik al iets begint te groeien, zullen de darmen wel zijn.
S6 allemaal met de echo, hoop voor iedereen een kloppend hartje. Ik ga MvM even terug bellen, denk dat ze gisteren aan het eind van de middag gebeld hebben, helaas was ik toen aan het werk, ben met privé nr gebeld, dus denk het haast wel. Jullie horen het nog. Xx
Hoi dames, zo is het idd beter bij te houden hihi. Hier vanmorgen een nieuwe positiebroek gescoord! Wou graag zo'n skinny maar had deze vorige zwangerschap niet. Nu dus gelukt! Als je zo,n broek aan hebt lijkt t al behoorlijk wat! Maar goed nog ff paar weekjes in mijn eigen spijkerbroek! Verder een super leuk jurkje voor dochter gescoord voor kerst! En een lekkere winterslaapzak. Ondanks de file(ongeluk a35 auto op de kop) toch een leuke ochtend!
Met mij gaat het erg slecht! Wordt met de dag erger het spugen ! Hou sinds gisteren helemaal niks meer binnen! Arts belde mij dat ik morgen langs moest komen omdat alle medicatie niet aan slaat en alles uit spuug! Moet dan urine inleveren! Dus ik antwoord niet meer op alles ! Succes dames met de echo! Als ik me wat beter voel dan laat ik wel weer even wat van mij weten! Xxx
Mag ik mij ook aanmelden? Vandaag de echo gehad met een mooi kloppend hartje! 31 jaar 2e kindje uitgerekend 11 juli. Ben vandaag 5w6d zwanger.
Gefeliciteerd! Leuk zeg.. ook al zo vroeg een echo! Heerlijk hoor!! @Diet, wat vreselijk balen zeg!!! Sterkte meis!!
Cil, gefeliciteerd!! En welkom! Zat je in de mmm dat je zo vroeg al een echo had? Diet, sterkte Bloempie, wat een geweldig jurkje!!!! Ik heb hier nog wel wat positiekleding maar wil er toch ook wat bijhalen omdat ik nu op mijn werk ook mijn eigen kleren aan heb. Bij mijn vorige werk was er een voorschrift maar daar ga ik nu niet meer in lopen Kleintje, mij hebben ze gemaild. Maar volgens mij bellen ze idd met een verborgen nummer. Cd28, darmbuikje hier ook al wel een beetje. Maud, hoe gaat het met je?
@Bloempie idd een leuk jurkje zeg!!! Nu al inkopen gedaan aan positiekleren...?? Ik durf t nu nog niet zo... nu was ik aardig wat afgevallen en zat alles ruim dus kan t nog aan maar dat zal niet heel lang duren... Buikkie komt hier ook wat sneller naar voren
Hoi Meiden, Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb een vroege echo gehad om te bepalen hoever ik ben ivm een vlokkentest. Ik ben hiervoor maar 1 keer ongesteld geworden en daarna niet meer. Ik had dus geen idee hoelang al terwijl mijn laatste menstruatie op 18 september was. Ik krijg een vlokkentest omdat mijn zoontje een translocatie heeft, een chromosoomafwijking die gelukkig niks inhoud! Dus nog even spannend tot die test en uitslag....
Gefeliciteers cil. Ik ook 11 juli! Ik wil ook graag misselijk zijn. Ik voel niks, merk niks. Is niet goed..... Ik ga me nu zorgen maken
Janneke je mag mn misselijkheid gerust overnemen, ben t echt zat. En bij mn 1e zwangerschap voelde ik ook niets, echt nooit ergens last van gehad. Toch heb ik nu een prachtige dochter van bijna 9 maand
MvM gebeld, nr van informatrice gekregen, ik bellen, wat blijkt, neemt een vriendin van haar het een paar dgn over, wegens omstandigheden, nu weet ik nog niks, dus maar afwachten op telefoontje, vrijdag 6wkn zwanger, hoop echt dat ik mee kan doen, want in mn directe familie wou de eerste ook niet, helaas, dus wil dolgraag meehelpen. Xx
MAMA'S JULI 2013 1 : Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM 2 : Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 nov echo gyn Groen29 - 31 jaar - 2de kindje - 27 nov intake + echo vk Melief - 23 - 1e kindje - 26 nov 2e echo 3 : Jeniyah - 27 - 2de kindje - 22 nov intake bij vk 4 : 5 : Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 3e echo 16 nov 6 : JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo 7 : 8 : Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 : Schaapje - 30 - 2e kindje - vk Schaapje05 - 31 - 2de kindje - 10 dec vk+echo 10 : 11 : MaudvanL - 24 - 2e kindje CD28 - 36 - 1e kindje - moet nog bellen met de vk Janneke - 30 jr - 3e kindje - 27 nov echo en inteek 12 : Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - 26 nov echo Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje - 29 nov eerste afspraak vk 13 : 14 : Bernou - 28 - 1e kindje - afspraak vk nog niet bekend Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje - moet gyn/vk nog bellen 15 : Deb -28 - 1e kindje (via icsi) - echo 22 nov gyn Chanan -30 - 1e kindje - afspraak echo en vk 30 nov
@ Bloempie: wat een schattig jurkje zeg! Geweldig ! @ Diet: jeeh goeie echo gehad, fijn meid! Gelukkig heb je nu wat meer vertrouwen. Wist niet dat het met een kloppend hartje zoveel % goed gaat..daar houden we ons aan vast! Balen van je misselijkheid, ben benieuwd wat de ha gaat zeggen. Echt oppassen voor uitdroging zo he. @ hormonen: ik ben daar ook zwanger mee geworden en niet extreem misselijk hoor. Die hormonen zijn allang je lichaam uit.. @ Cil: welkom! Pittig dat je verplicht een vlokkentest hebt, is dat eigenlijk pijnlijk of hetzelfde als een punctie? @ll: vanmorgen bij de binnenkant van de wc gezien maar met een cracker binnen kunnen houden. Moeheid valt mee vandaag, maar mn tieten doen pijn!! Kan bijna niet meer op mn buik slapen (en dat is zo lekker haha). Gister gehoord dat een collega van man hun dochter dezelfde naam heeft gegeven die wij willen. Komt weinig voor en we kennen niemand die die naam heeft gegeven, toevallig! Maar blijft ook gewoon onze naam hoor. Vrijdag weer naar ons apie kijken en een rustig weekendje voor de boeg, heerlijk.
Hallo dames, Ik had al even niet meer meegekletst en na meerdere keren bloed prikken en echo's is mijn HCG vandaag gezakt. Ik had al zo'n vermoeden, maar ik mag nu definitief van de lijst af. Succes en genietze van/met jullie zwangerschap MAMA'S JULI 2013 1 : Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM 2 : Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Groen29 - 31 jaar - 2de kindje - 27 nov intake + echo vk Melief - 23 - 1e kindje - 26 nov 2e echo 3 : Jeniyah - 27 - 2de kindje - 22 nov intake bij vk 4 : 5 : Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 3e echo 16 nov 6 : JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo 7 : 8 : Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 : Schaapje - 30 - 2e kindje - vk Schaapje05 - 31 - 2de kindje - 10 dec vk+echo 10 : 11 : MaudvanL - 24 - 2e kindje CD28 - 36 - 1e kindje - moet nog bellen met de vk Janneke - 30 jr - 3e kindje - 27 nov echo en inteek 12 : Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - 26 nov echo Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje - 29 nov eerste afspraak vk 13 : 14 : Bernou - 28 - 1e kindje - afspraak vk nog niet bekend Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje - moet gyn/vk nog bellen 15 : Deb -28 - 1e kindje (via icsi) - echo 22 nov gyn Chanan -30 - 1e kindje - afspraak echo en vk 30 nov
Wie wil mij erbij zetten? Aan de hand van ovulatie zet ik hem op 4 juli. Hier nu gevoeligere borsten en buikje idd wat meer naar voren. Sterkte meiden die zo misselijk zijn.