@jettos: wat erg voor jullie! Heel veel sterkte. Ik hoop dat het toch goed blijf gaan. Dikke knuffel!.
Ik voel me alles behalve goed hier. Moe moe moe en misselijk (gelukkig niet zo erg als de vorige zwangerschap gelukkig). Helaas gaan die hormonen en ik niet zo goed samen. Ik heb mijn vorige zwangerschap een prenatale en postnatale depressie gehad, dus daar moet ik voor uitkijken. Gelukkig sta ik onder controle bij de huisarts. Morgen weer werken, na een tijd vrij te zijn geweest. Hopelijk zorgt dat voor afleiding.
Jettos, jeetje meid nog niet goed dan, wat een onzekerheid, ik blijf duimen draaien! Pelikaantje, fijn dat je dan onder behandeling van de dokter staat, hopelijk is deze zwangerschap heel anders en de kraamtijd en daarna.
Jettos, heel veel sterkte meid! hoop dat je beebje gewoon lekker blijft zitten!! @ Kwaaltjes : Pff weet even niet waar ik het zoeken moet! Ik heb zo'n helse pijn in m'n bovenbuik! het is net als of er iemand met iets scherps in zit te steken! =( Iemand enige idee wat dit is?!
Heb je die steken in je maag? Heb dit ook een keer gehad. Was met een uurtje weer over, maar stond gewoon krom van de pijn. Weet ook niet wat t was. Hier ook lat van kwaaltjes. Vreselijk moe en steeds oprisping tot kokhalzen toe, bah. Cola helpt een beetje ben ik achter gekomen. Jettos : wat vreselijk k*t zeg! Misschien idd de vk bellen. Die onduidelijkheid is ook niet niks!
Cyn kheb geen idee... Kwa lichamelijk heb ik niet zoveel... Ja voel me vreslijk lelijk door al die pukkels!!! Als ik op de fiets zit en een hobbelig weggetje heb dan voelt t ook naar. Verder ben ik toch best misselijk... Zo irri want dat kende ik nog niet.
@xcynx, ik had gisteren hetzelfde na het drinken van een glas sinaasappelsap, na 3 kwartier trok het weg, geen idee wat het was, ook met google kan ik niks vinden @jettos, de vk bellen is zeker een goed idee, wellicht een echo, als het hartje nog klopt dan kan het ook nog goed blijven gaan en anders voor wat mentale steun, ze hebben mij goed geholpen toen ik de miskraam had, heel veel sterkte! @kwaaltjes, ik ben alleen misselijk als ik te weinig eet of te licht verteerbaar. Dat had ik vorige zwangerschap ook, tot het einde aan toe. Met name als ik ga autorijden. Gisteren 2 mandarijnen gegeten en na een uurtje was ik ontzettend misselijk. Toen even een restaurantje in na de sinterklaasoptocht en gebakken champignons met toast en roomboter gegeten en weg was het probleem. Brengt me meteen op de kilo's. Vorige zwangerschap 27 kilo aangekomen en dat hoop ik deze keer te voorkomen. Maar ja die misselijkheid is ook niet fijn dus het is een beetje kiezen tussen 2 kwaden.
Klopt indd.. heb er maar een uur last van gehad! Kon niet eens meer recht staan van de pijn! Het leek wel alsof m'n maag helemaal samentrok! Ben blij dat het na een uurtje ook weer weg was! Vandaag voel me helemaal super! Lekker aan de schoonmaak! Kleine man wil mama heel graag helpen, dus dolle pret samen! =) @ Jettos : Hoe is het nu met je meid? Hoop echt dat jullie kleintje nog lekker warm en veilig in je buik zit!
Apart he? Ik had ook geen idee wat het was, had het ook vlak nadat ik wat gegeten had. Gelukkig voelde ik wel dat het in mijn maag zat, dus maakte me niet al te druk. Jettos hoe gaat het nu? Diet, hoe is het met jou? Mag je al naar huis?
@jettiejo, heel veel sterkte en hoop dat het beebje er nog zit @diet hoe ist het met jou? Ik heb mvm maar een email gestuurd, inmiddels 6wk3dg zwanger maar nog niks gehoord, beetje vaag. Ben benieuwd wanneer ze reageren, duurt wel lang.
Ff snelle reactie. Hele wknd bloedverlies gehad en lichte krampen 's avonds. Vanmorgen gebeld voor extra echo, dat mocht! Net gehad en het hartje van ons vechtertje klopt nog steeds!!!! Wat een toppertje he!? Echt een wonder zei de vk, wij danken god! Ze zag ook dat er best veel bloed in mn bm zit, maar zag verder geen cystes of vleesbomen. We mogen eventueel naar gyn, maar wachten eerst de echo van donderdag maar weer af. Ff vrijgenomen van mn werk deze week, ben kapot en als ik veel beweeg lijkt bleden toe te nemen --> gaat het weer stromen, stromen... Nogmaals thnx voor alle lieve reacties, alst hier weer wat rustiger is, zal ik ff op iedereen reageren, srry! Dikke knuffel!
jettos wat een onzekerheid. sterte . hopelijk gaat het bloeden snel stoppen zodat jullie echt kunnen gaan genieten
pfffffffffffff das echt een wonder, hoop dat t blijft zitten. neem je tijd en denk vooral aan jezelf, wij snappen het heel goed als je niet reageer, tenminste, ik wel, de andere hopelijk ook. sterkte met alles
Jettos jeetje wat een vechtertje idd! Ik hoop voor je dat het bloeden gauw stopt. Uiteraard alle begrip dat je wat minder reageert!
@ Jettos: jee wat een wonder idd!! Nu heel hard hopen dat ie lekker blijft zitten en het bloeden snel stopt! Kon de vk niet aangeven waar het vandaan kan komen? Doe rustig aan he! @ll: lig half te slapen achter mn pc, ben alleen beetje fit als ik eet haha. Nog een half uurtje...
Hoi dames. Ben ook weer van de partij na een gezellig weekendje. Jettos, wat een wonder dat het hartje nog altijd klopt! Ik hoop echt heel erg voor je dat het allemaal goed komt. Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Bah, hoop dat het bloeden snel stopt!! Hoe gaat met je Diet? Nog steeds in het zh? Hoop voor jou ook dat je snel weer aansterkt en beter word! @hier: alles gaat prima. Ouders en zus reageerden heel positief op het nieuws en ze hadden (helaas ) snel door wat de bedoeling was met die chocoletters haha. Ben wel veel moe, en slaap slecht snacht's. Word elke keer wakker als ik me omdraai. Die boobies doen echt enorm zeer Verder bijna geen misselijkheid! Alleen na het eten heb ik echt het gevoel alsof mijn buik op knappen staat. Helemaal strak en bol. Verder ook weinig krampjes. Af en toe als ik iets te snel op sta. Hoop maar dat dit allemaal positief is, en dat ik snel een gezonde baby op de echo mag zien! Maar daar moet ik helaas nog een tijdje op wachten. Pffff Hoe gaat het met de rest?
Jettos, wauw echt een vechtertje! Nog altijd een kloppend hartje, echt heel bijzonder! Hoop dat jullie kleintje gewoon lekker blijft zitten! Heel veel sterkte de komende dagen, wat een onzekerheid nog steeds! @ Hier : Hier gaat het super vandaag! Heb alleen de hele dag al last van koude voeten whaha! Krijg ze ook niet warm!
@Shendari : Heel herkenbaar allemaal! Hier ook enorme last van m'n boobs.. volgens mij al een cupmaat gegroeid! =( & Idd, als ik gegeten heb dan lijkt m'n buik wel enorm en dan voelt ie ook heel strak aan! Tsjaa het hoort er dus allemaal bij! =P