Oh Sasjuhhh dat is ook wat idd! Mijn kliniek is super leuk! Allemaal enthousiaste mensen en wouden mij zo snel mogelijk zien ! Ook omdat ik ook Chlomid heb gebruikt! Spannend zeg! Maar zulke mensen moeten normaal met je meedenken en enthousiasts zijn, het is niet vanelfsprekend om een positieve test in handen te hebben! En dan doen ze zo! Daar zit niemand op te wachten!
Ik moet vaker klagen want het zh belde net terug haha. Vrijdag 23 nov 1e echo.. Nou ja dat is nog minder als een maand haha en dan mag ik 1,5 wk later al weer voor een echo bij de vk, dat is wel een leuk vooruitzicht
Diet nou idd ja. Toen ik de vk belde van de week feliciteerden ze ze me meteen, echt heel enthousiast. Kennen me natuurlijk nog omdat ik in februari dit jaar nog bevallen ben. De poli in het zh is zoooo zakelijk.. kan echt geen felicitatie vanaf. Echt belachelijk vind ik dat dan..
Bloempie, dank je wel! Maar wat een verhaal zeg, dan begrijp ik best dat je naar niet meer naar toe wilt. Zo hoort een bevalling niet te gaan. Helaas bij mij was het ook te druk maar heb het verder niet als slecht ervaren.
Ik weet ook echt niet wat Ik nu zou doen, aan de ene kant lijkt me thuis bevallen heel mooi, aan de andere kant, in het ziekenhuis ben je gelijk op de goede bestemming. Mijn dochter zou maar niet in het vruchtwater gepoept hebben, dan zou ik met persweeen naar het ziekenhuis moeten! Lijkt me ook geen pretje. Maar ja thuis is de vk wel de hele tijd (ten minste wanneer de weeen goed op gang zijn)erbij en hebben ze wel alle tijd natuurlijk+ dat je niet op bed hoeft te liggen de hele tijd. Maar goed nog 35 weken om daar over te piekeren haha.
Ik wil zeker weten thuis bevallen. Zou echt teleurgesteld zijn als dat niet zou kunnen.. Vond t heel bijzonder en idd de vk heeft alle tijd voor je en er is ook nog iemand van de kraamzorg bij.
Ik laat het allemaal wel op mij afkomen ! Thuis of ziekenhuis ! Almelo is dichtbij maar toch geen pretje idd om me pers weeën naar het ziekenhuis te moeten terwijl ik nog geen eens weet hoe het voelt hihi! Als alles maar goed verloopt ben ik tevreden! Ben ook blij dat ik 13 nov al eerste echo mag! Zit ik niet mega lang in spanning al gaan de dagen alsnog sloom !
Diet je hebt mij aangestoken Ik zit vandaag ook weer een beetje in de ongerustheidsmodus, voel me heel goed eigenlijk de hele dag en dan ga ik me toch weer zorgen maken. Zucht, en dat terwijl ik beter zou moeten weten na zoonlief. @Bloempie, jouw bevalling klinkt erg zoals de mijne zeg. Ben ook heel slecht behandeld, constant alleen gelaten, zelfs dat de VK in t ziekenhuis zei; ga maar vast persen, en vervolgens wegliep! Toen ik vroeg; ja maar wat als de baby eruit komt zei hij; oh dat duurt nog wel minimaal een uur. Lekker motiverend. Uiteindelijk 2uur geperst en met vacuumverlost, maar we werden constant alleen gelaten, onaardig behandeld, echt vreselijk. Dit was in Amsterdam trouwens..
Haha miniej dat was niet de bedoeling! Nou ik heb 4 dagen niets gevoeld en vandaag weer krampen en zere Boobs! Dus kan zo weer komen en maak je niet ongerust ! Ik doe hard me best om mij wat positiever te houden! Dan kan ik iets meer genieten! Er zullen vast nog wel pieker dagen komen haha! Ik werk ook in de gehandicapten zorg Woonbegeleiding !
Zo'n dagje heb ik vandaag ook. Heb nergens last van alsof ik helemaal niet zwanger ben. Raar hè? Diet toevallig of niet? Wonen vlakbij elkaar en dan ook hetzelfde werk, misschien wel voor dezelfde stichting? Ik werk trouwens in Almelo.
Hier ook nergens last van, alleen warm eten smaakt me niet. Na een paar happen heb ik dan al een licht misselijk gevoel dus stop ik er maar mee haha!
Dat heb ik nog niet sasjuh, maar bij zoonlief kwam dat pas met 6 weken en hield een week later weer op..daarna kon ik alles weer eten. Maar goed mijn zwangerschap was op huilbuien na rond 8 weken geheel symptoomloos
Ik ben bij mn dochtertje 3 dgn misselijk geweest, zo rond de 6 wkn. Verder hele zwangerschap nergens last van gehad. Teken er zo weer voor!
En symptomen gaan en komen en is bij iedereen verschillend ! Mijn arts zei dat de meeste pas komen rond de 6 weken! Omdat dan het hcg flink toeneemt ! Nog klein weekje en dan 6 weekjes alweer! Ik heb ook wel dagen dan voel ik me niet zwanger, en vandaag juist weer wel! Het liefst voel ik constant wat dan weet ik dat er wat zit ter bevestiging haha! Helaas hebben we dat niet voor het zeggen! Ken ook iemand die al 4 maand ziek en misselijk op bed ligt! Dat wil je ook niet toch! Hihi alles maar voor lief nemen dus!
Bij mijn dochter heb ik echt een super zwangerschap gehad! Vond het heerlijk en heb echt optimaal genoten! Wel wat kwaaltjes in het begin, misselijkheid maar vooral geen eten weg kunnen krijgen. En dat is wat ik nu ook begin te merken. Bijna nergens zin in. Ook heb ik, toen ik wat verder kwam in de zwangerschap, ontzettend veel last gehad van maagzuur. Nachten niet kunnen slapen. Mocht ik dat nu ook weer krijgen dan ga ik gelijk naar vk of huisarts toe voor medicatie en blijf ik niet wekenlang hopen dat het wel weer verdwijnt . Ik werk overigens ook in de zorg, ben agogisch medewerker binnen de forensische psychiatrie. Ik zie er ook wel tegenop om het over een tijdje te moeten vertellen op mijn werk. Ik zal waarschijnlijk op een andere groep moeten gaan werken ivm met risico op agressie waar ik nu werk. Maar ik werk hier pas sinds 1 sept. Maar goed dat is zorg over over een week of 10 .