Mooi dat je weer thuis bent Diet! Vervelend hoor die misselijkheid Hoop voor je dat dat snel voorbij is! Moet zeggen dat ik er (nog) amper last van heb. Vanochtend gewerkt, ben nu helemaal gebroken. Dus even de elektrische deken alvast aan gedaan en dan even lekker een dutje doen zo meteen. Wat ook vervelend is dat ik opeens niet veel achter elkaar kan eten. Zit snel vol, maar vervolgens ook snel weer honger Hebben meer dames dit?
@Diet : Wat fijn dat je weer thuis bent, lekker rustig aan doen! @ Shendari : Ja hier!! Voorbeeldje : Gisteren patat met 2 snacks, nou ik had zo'n honger en begon lekker te eten, na snackje 1 + wat patat zat ik dus al vol! ik moest er echt tegen aan hikken om het weg te krijgen! Dus veder niks meer gegeten, uurtje later zitten we op de bank en krijg weer een honger! heb 3 sultana koekkies + een stuk ontbijtkoek opgegeten! *schaam* Dus hier nu ook maar steeds kleine beetjes eten, gelukkig niet zo misselik vandaag, maar voel me nog steeds heel raar, vanaf het begin eigenlijks al..
Diet, wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk sterk je snel weer aan! Spannend hoor, misschien een 2ling? Welkom nieuwe meiden! Hier de laatste dagen behoorlijk last van mijn maag misselijk en veel boertjes. Gelukkig niet overgeven, maar kon maar weinig eten. Vandaag voel ik me weer iets beter wat dat betreft. Verder heel moe, heb wel geluk, kleine laat me lekker uitslapen tot8.30uur!
Diet, fijn dat je weer thuis bent! Jeetje, moeten jullie ook zo vaak naar de wc? Normaal gesproken hoef ik bijna nooit en vandaag bleef ik maar lopen pff.. verder ben ik vooral moe.. denk dat ik zo maar weer mijn bed op zoek. Ik heb wel alles bij gelezen maar vandaag niet de puf om verder te reageren..
Diet, wat lekker dat je weer thuis bent meis. Hoop dat je snel verder opknapt. Jettos, wat een held dat kleintje van jullie. Die wil wel heel graag bij mama blijven. nieuwe mama's, welkom!!! namen, hier hebben we de jongensnaam al. Die hadden we al voordat onze dochter geboren werd (vriendin van mij had die naam bijna ingepikt, maar zij kreeg gelukkig een meisje). Meisjesnaam wel wat opties, maar nog geen keuze.
Wij zijn ook nog niet echt bezig met namen, maar we hebben nog wel een paar leuke namen van de vorige zwangerschap. Hoe gaat het met jullie slapeloosheid? Ik kan vroeg naar bed maar slaap tot ongeveer half 6 en wordt heel vaak wakker...
Jups wordt wel 4x wakker ongeveer... Om te plassen vooral. Kan er ook om 21:00 in liggen maar ben idd rond 6 uur wakker ook. Hoort er bij ben ik bang....hihi herinner me ook toen ik mega zwanger was met Melody werd ik zelfs wakker om me eigen om te kunnen draaien. Das helemaal een ramp... Hahahaha en ook wel grappig
Hm hier geen last van slapeloosheid. Val 's avonds op de bank al in slaap, lig om 21.30 in bed en wordt de volgende ochtend pas wakker, haha en ben dan nog moe. Mn meisje sliep vanmorgen heerlijk uit tot 8u, genieten dus!
hier iemand die als ze geen kids had een gat in de dag zou slapen. hahahahahaha ben echt de hele dg moe!
Ik kon gisteren dus echt niet in slaap vallen, ik was zo moe, maar het lukte me gewoon niet, en vannacht wel 3x wakker geweest! Dus een rotnachtje gehad.. hoop dat dat vannacht anders zal zijn! @ Jettos : Hoe is het nu met jou meid?
Slapen: Vannacht prima geslapen. Even wakker geworden om 4.30 uur toen manlief mij een kus kwam geven (doet hij altijd als hij naar zijn werk vertrekt) en daarna rond 7.45 uur wakker geworden. Heerlijk kunnen slapen dus Ik heb wel weer last van mijn maag/misselijkheid. Vanmorgen begonnen met crackers in bed, maar nu ben ik al weer misselijk... Gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven, maar voel me er zo beroerd door Ik zie erg op tegen het avondeten... Totaal geen zin in en ook geen zin om te moeten koken, BAH!
Ha meiden! Diet, wat fijn dat je weer thuis bent!! Hoe is het nu met je? Vind het zo heftig wat je meemaakt, tjee... Respect hoor! Kleintje1985, wat een mooie test!! Kan me voorstellen dat je daar heeel erg blij van wordt. Op naar een mooie echo! @slapen: vervelend als je zo slecht slaapt. Ik kan ook wel de hele dag slapen... Eerste weken sliep ik wel slecht, maar kwam missch door adrenaline, haha @namen: nog geen idee. Moet zeggen dat we er ook nog niet zoveel mee bezig zijn nu, first things first, missch hoeven we helemaal geen naam meer te bedenken... @hier: het thuiszitten doet me goed. Ik slaap erg veel en breng veel tijd door op de bank: rust dus. Tot gistermiddag weinig bloedverlies, dus ik dacht: het helpt! Uurtje daarna stroomde het er weer uit helaas... Ook een groot stolsel met iets van een vliesje... Zou dat het vruchtje zijn geweest?? Vk zei dat het wat wittig zou zijn. Dat was het niet, maar wel soort vliesje dus. Misselijkheid neemt ook af, dus ik denk wel dat dit het was. We zien het wel, afwachten tot donderdag, piekeren heeft toch geen zin. Geniet er nu vooral van dat ik veel minder misselijk ben. Wat een opluchting is dat!