Ook vanuit hier draaiende duimen voor je jettos! Ik heb vanmorgen maar eens uitgeslapen en kwam net tot de conclusie dat we volgende week om deze tijd de echo al gehad hebben Hopen op een kloppend hartje!
Jettos, ook ik heb wel alles gelezen en nog niet gereageerd..heel veel succes en ik hoop echt dat alles nog intact is!
Jettos, Meid heel veel succes vandaag, hoop echt dat het goed zit!! @ Slapen : Ik kan niet slapen! Het duurd eeuwen voor ik in slaapval en voor ik het weet ben ik weer wakker om vervolgens eerst naar de wc te lopen.. dan weer een poging doen tot slapen, maar helaas dan lig je alleen maar te woelen! ben er om 5 uur maar uitgegaan.. @ Kwaaltjes : Heb het gevoel dat ik vol lucht zit! M'n buik is zo groot dat iedereen die het ziet van de familie gewoon schrikt! is dit normaal? Buik lijkt wel hetzelfde als met 25weken van Keano!! en we zijn pas 8 weken ver!! Verder alleen wat misselijk.. =)
Ik ga ff tukkie doen, beetje moe. Heb vanmorgen 3 kwartier voor de wekker ging wakker gelegen , voelde mn pijnlijke boobs, nog nooit zo erg eigenlijk. Verder nergens last van denk ik.... Zal straks weer ff kijken of er nog nieuws is van jettos, ben heel erg benieuwd, hoop dat het er nog zit en zn eigen sterk houdt....
Ik ben de laatste tijd s avonds ook echt gesloopt, normaal blijf ik tot een uur of 12 op, maar de laatste tijd slaap ik al om 10 uur.
Yeeah ik ga morgen al voor een echo... We gaan naar een particuliere hier verder op in t dorp! Zo voor een intake en morgen hartje zoeken.... ben zo happy!
Bevalling, ik twijfel. Weet niet of ik thuis zou mogen bevallen. eerste was medische indicatie i.v.m. stuitligging. Heb toen na de bevalling en inwendige bloeding gehad door placenta en had 2,3/2,4 liter bloed verloren. Dus dat ging niet helemaal goed. Nu weet ik het niet. Als het zou mogen, ga ik er over nadenken. Ziekenhuis was voor mij geen pretje.... Jettos, hoe is het meid?
Hier vandaag nog 1 week tot de echo, maar dat duurd nog zo lang!! hihi!! Net met m'n zoontje heerlijke koekjes gebakken met chocolade!! Hij vind ze nu al helemaal lekker! =) @ Bevalling : Ik vond in het ziekenhuis bevallen inprincipe ook geen pretje! Maar aangezien onze zoon de naveltreng om zijn nekje had, vind ik het wel weer fijn om in het ziekenhuis te bevallen!
Mag ik vragen waarom jullie in het ziekenhuis bevallen niet fijn vonden? Ik zie het zelf nl helemaal niet zitten om thuis te bevallen, maar ik heb het ook nog nooit meegemaakt Jettos; ik duim nog steeds voor je, wat een spanning.
Jettos, duim, duim, duim Zh bevalling: ik vond het heel fijn! Heb er bewust voor gekozen, achteraf maar goed want uiteindelijk met medische indicatie bevallen.
Meiden, wat een lieverds zijn jullie allemaal dat jullie zó meeleven. Krijg er tranen van in m'n ogen! Vanmorgen echo gehad, maar al voordat de vk het zei, zag ik het al... Het hartje klopt niet meer... Ook al probeer je je erop voor te bereiden, als je dan zo'n stil vruchtje ziet is dat behoorlijk confronterend... Het is nu dus wachten op een mk, wrange is dat de bloedingen nagenoeg zijn gestopt. Vind het psychisch erg zwaar om ook nog op de mk te wachten en zie ook erg op tegen de pijn..! Pfff, wilde dat het avontuur over was, dan kun je het afsluiten en verder. Nog ff niet... Liefs een verdrietige Jettos