Ach nee Jettos Wat vreselijk! Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat het snel voorbij is en je het een plekje kunt geven. Is niet niks dit Hele dikke knuffel!
Jettos balen zeg.. Sterkte!! Bevallen; ik wil heel graag weer thuisbevallen. Goede ervaring mee en zou het vreselijk vinden als het nu niet kan.. Haha dus echt voor iedereen verschillend. Echo; morgen is t zover! Ben benieuwd
Jettos, vind t vreselijk voor je!! Sterkte meis!! Dit is echt een harde klap voor je zo... Hier ook thuis bevallen hoor... Vond t geweldig met Mel! Zou t vreselijk vinden om in t ziekenhuis te moeten bevallen.
Jettos. Wat verdrietig. Mocht je niet naar de gyn doorverwezen worden? Hoelng moet je waxhten dan? Wat er zit dus nog wel iets?.... Zo sneu voor jullie. Sterkte
Oh hier trouwens me intake gehad! Vet leuk... En gewogen en bloeddruk... Alles was in ieder geval goed. De echo van morgen zijn particuliere echoscopisten die ook 3D doen enz... En volgende week donderdag krijg ik m ook al van me VK... lol dat had ik niet verwacht! Dus ach... 2x achter elkaar! Super leuk om twee keer te mogen kijken natuurlijk!
Jettos, wat erg meid. hoop voor je dat je dit snel kan afsluiten. en tzt opnieuw kan beginnen.... melief, ik moest in het ziekenhuis bevallen en wilde graag natuurlijk bevallen terwijl mijn dochter in stuit lag (is dus ook met de billen als eerste geboren). De begeleiding in het zh was tijdens bevalling slecht. Er stonden 6 mensen om bed en 4 ervan waren druk met elkaar. verlodkundige stond gezellig te kletsen als ik een wee had, kwamen ze even kijken. na de geboorte heb ik meerdere malen aangegeven dat het niet goed met me ging en me niet goed voelde. Maar gyn en vk waren pleitte en rest na me niet serieus. Ik dacht dan hoort het vast zo. Na ruim 2 uur kwamen ze er achter dat het toch niet goed was en moest ik met spoed naar de OK. heb een aantal dagen moeten blijven. lag met 3 andere op de kamer, werd practisch niet naar mij omgekeken, maar werd wel besloten dat ik niet naar huis mocht. terwijl ik huilde dat ik thuis wilde slapen omdat ik daar geen oog dicht deed. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is gelukkig niet de normale gang van zaken, maar voor mij wel een reden om 2x na te denken voor ik weer in het ziekenhuis beval. (ik ken ook genoeg mensen die wel een goede ervaring hebben, ik wil je niet bang maken hoor)
Ai Curly; dat klinkt niet fijn Nou moet ik wel in het ziekenhuis bevallen, dus kan me toch niet bedenken Jettos; wat ontzettend verdrietig. Je had er natuurlijk al een beetje rekening mee gehouden maar het blijft een enorme klap. Heel veel sterkte & denk aan jezelf!
Eeeh curly... das heel naar zeg!! tjah ik heb een perfect bevalling gehad eingelijk... hoop t nog zo mee te maken!!
Curly, dat is niet leuk bevallen zo. Ik ben oolk 2x in zh bevallen em dat bevalt me prima. Mar daar ga ik over een week of 20 pas over nadenken
@jettos, héél veel sterkte!!! Kreeg traantjes in mijn ogen...we leven alle met je mee... @curly, ai wat erg! En schandalig dat je zo behandeld bent! Wat was er uiteindelijk aan de hand? Geen extra gevaar geweest aangezien er eerst geen gehoor aan gegeven werd? Las da een van jullie ook zo'n last had van opgezette buik...Ik had dat ook heel erg! Ook mindere stoelgang. Máár heb van roosvicee de variant gekocht me extra ijzer (speciaal voor zwangere vrouwen) en heb sinds dien minder last....toeval? Wie weet, maar kan geen kwaad! Zijn er onder jullie nog mensen die werk of sporten hebben waarbij je bang bent dat het gevaar kan mee brengen voor je kindje? En hebben jullie moeite met het laten staan van bepaald eten of drinken? Ik drink nu cola zonder cafeïne, 2 weken hoofdpijn gehad haha afkicken
ik heb gewoon pech gehad denk ik maar. had het alleen toen beter af moeten sluiten. wanna be mama, ik hoor bij de VK denk wel of ik uberhaupt thuis mag bevallen of door de vorige ervaring verplicht ZH moet. eten/drinken, ik mis de sushi.... maar met liefde dat wel werk, ik werk sinds kort weer in de horeca omdat ik geen kantoorbaan verder van huis meer wilde. Ik zie geen gevaar, maar merk wel dat het lichamelijk zwaarder is. Heb een paar collega's in vertrouwen genomen om te voorkomen dat ik met tafels moet slepen enz.
Curly je kan zelf sushi maken meid!!! Ga ik zeker nog doen!! Maar dan met geblikte zalm en tonijn... En die surimisticks
Gevaarlijk werk/sporten. Ik werk met dementerende ouderen, die zijn nogal onvoorspelbaar en ik krijg nog wel eens een duw of een klap. En ik rij paard. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot 36 weken paard gereden.
@ Judithvdc, tot 36w, ik hoop dat mij dat ook gaat lukken! Ik rij 5dagen in de week (eigen paard) lekkere buitenritjes van 2 à 2.30uur en in de bak half uur à drie kwartier. Jij nog dingen anders gedaan of tips Ik werk met probleem jongeren...kunnen soms best hard slaan. Nu kan ik wel tegen een stootje, maar ben nu wel angstiger...
Jettos, wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte de komende tijd! Hier ontzettend moe, reageer later uitgebreider!
@ wanna be mama. Ik heb 2 eigen paarden. Als je buik wat dikker wordt dan word afstappen lastig met je buik langs de zijkant van get paard glijden. Ik ging er dan af alsof je van de glijbaan glijd, met rechter been over de hals ipv de achterhand en dan er afglijden. Ik reed toen ik wat verder zwanger was ook alleen nog maar in de bak, vond ik wat veiliger. Ik had veel last van m'n bekken alleen tijdens het paardrijden niet. Een maand na m'n bevalling zat ik weer op t paard.
Jettos, wat ontzettend vervelend zeg!!! Ik wil je veel sterkte wensen met dit verdriet, het is niet niks en zolang in spanning gezeten, maar het was wel een vechtertje zeg. Nogmaals sterkte meid! Hier weinig te melden behalve dat ik het erg druk heb deze week dus vandaar mijn afwezigheid. Begin hier de dag met Campina luchtige vla en moet zeggen dat helpt wel, kan ik langzaam aan opbouwen met eten, de rest van de dag gaat het dan wel. Sochtends en savonds ben ik zo moe maarja het hoort er allemaal bij, als ik kan ga ik vroeg liggen, dat scheelt echt. Nou meiden alvast een fijn weekend, jammer van het sobere weer nu.