Er valt ook weinig te zeggen... Jullie gaan lekker genieten heh... En in juli een mooi kindje in jullie armen! T is iedereen zo gegund
Ik maak me zorgen, ik heb steeds links onderin mijn buik pijn maar ik moet nog een paar dagen wachten voor zekerheid....
Jee. Ik maakte me al zorgen. Maar als ik dit lees nog meer.Nog een week tot mijn echo. Pfff sterkte met het verlies. Vreselijk.
@ Sasjuh: Super dat je echo goed was! en zelfs een dag vooruit! Geniet ervan! =) @ Echo : Pff zenuwslopend! Nog 6 dagen, maar ben toch wel bang hoor! Hoop zo dat alles goed is!
Oh jeniya: wat balen meid schrik ervan! Sterkte! Ben zelf vanmiddag bij de verloskundige geweest, ze wouden eerst dat ik weer bleef wat urine Was nog niet goed! Maar ze lieten me de keus dus ben wel lekker thuis maar moest heel goed in de gaten houden! Met het kindje was alles goed, inwendige echo gehad en kleine had zich mooi verstopt! Bleek volgens deze echo iets verder te Zijn! 28 juni! Maar volgende week weer echo en dan hopen ze het helemaal goed te kunnen berekenen! Spannend hihi !
Jeniyah, wat vreselijk meid! Ook jij sterkte zeg, echt balen! Sasjuh, jij gelukkig een mooi kindje gezien vandaag, geloof best dat iedereen zo onzeker is tot de echo. Ik had het ook hoor. Ik moet nog 3 weken wachten tot ik weer mag.
Diet ben je nog steeds zoveel aan het overgeven? Balen zeg.. En in het zh liggen is niet leuk maar echt goed opletten dat je niet uitdroogt he! Hihi dus misschien ben jij wel helemaal geen juli mama Ik heb nu over 1,5 wk weer een echo, bij de vk. Wel fijn idee. Dan hopelijk uitwendig, vandaag was een inwendige echo.
Pfffff wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte meiden, wat een klap. Ik heb met mijn miskraam mezelf getroost met bonbonbloc, 2 kilo aangekomen in 1 week. Overigens heeft Floradix mij er weer bovenop geholpen na al het bloedverlies. Merk dat het mij heel erg onzeker maakt. Sinds gisteren af en toe wat rozig slijm. Zo begon mijn vorige miskraam ook.........zucht, en dan het slechte nieuws hier, maak mezelf helemaal gek. Nog 3 nachtjes slapen.
Mc Susan : wat een onzekerheid geeft dat zeg! Bah lijkt me ook angstig ! Hopelijk is het een sterk vruchtje en blijft het lekker zitten. Ja Sasjuhhh Mischien ben ik wel geen juli mama! Maar dat kunnen ze volgende week pas met zekerheid zeggen! Spant erom !
Heel veel sterkte jeniyah. Nog een week en dan mag ik naar de vk. Hier geen paard maar een lieve hond! Wilde vroeger altijd rijden maar dat was te duur voor mijn ouders.
Dank je Diet voor ht medeleven ondanks je eigen ellende, hopelijk blijft er genoeg binnen zodat je niet naar het ziekenhuis hoeft.
Sasjuh, fijn dat de echo goed was!! Diet; jij ook een goede echo, fijn! Ook dat je weer thuis bent! Ooow, na die nare verhalen heb ik echt stress Maandag de volgende echo maar ben echt bang ondanks dat ik al een kloppend hartje gezien heb...
Bedankt meiden... Heb dit wel uit me abonementen gehaald... Ben blij met jullie medeleven! Diet, toppertje meid! Beetje moeilijke start voor je.. Maar heerlijk dat je echo's goed zijn! Nou meiden... Succes en heel veel geluk! T is mij allemaal te confronterend.
Wat kan geluk en verdriet hier zo dicht bij elkaar staan zeg!! De éen heeft een gezond kindje op het scherm gezien.. en de anders krijgt ontzettend slecht nieuws.. Bah, ben nu zo onzeker! Hoop echt dat a.s. donderdag alles goed is, maar ben ineens zo bang! @ Kwaaltjes : Veel hoofdpijn! En weinig kunnen verdragen met eten of drinken! voel me soms zo'n moeilijk persoon haha..