1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shendari, hopelijk knap je snel op meid dat is niks!

Pelikaantje, gelukkig doen ze er wat aan op je werk, nu stress kun je inderdaad niet hebben.

Hier vandaag heerlijk kunnen uitslapen met de kleine, gister 1 uur gaan slapen en half 9 werd die kleine pas wakker heeerlijk!!

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 6+2 een uitwendige echo gehad en toen was er een kloppend hartje te zien, vond hem redelijk duidelijk maar weet natuurlijk niet hoe het op een inwendige echo eruit ziet.

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ja dat kan ook per persoon verschillen. Bij de een is al wel wat te zien en bij de ander nog niet uitwendig.

4. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ben benieuwd dinsdag! Ik heb pas eind van de dag een afspraak, kon ook 's ochtends maar dan moet ik daarna terug naar kantoor en nu ga ik daarna direct door naar huis.

Heb wel last van een pijnlijke buik nu, zou dat kunnen komen doordat ik gister teveel gedaan heb? Ben in de tuin bezig geweest met spitten...
    Vandaag maar een dagje relaxed op de bank. Kunnen buiten toch niets doen want je waait hier gewoon omver.

Wij hebben hele leuke slofjes gehaald met I love opa en I love oma erop. Daar gaan we 2 setjes van maken (dus 1x opa en 1x oma) en dat gaat we onze ouders geven. Wil het onze ouders sowieso voor Kerst vertellen. Maar eerst dinsdag maar afwachten.

5. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Morgen naar vk voor echo, spannend, ben best beetje zenuwachtig, hoop zo dat ie goed zit en klopt, pfffff. Ik ga nu lekker poosje slapen, ben wel moe eigenlijk. Ik moet om 13.20u morgen dus laat het weten aan jullie. Xx

6. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig sinds vrijdagavond laat in bed met migraine, ik snak naar Imigran maar dat mag ik nu niet slikken. Paracetamol haalt een heel klein topje van de pijn weg. Mag er maar 6 per etmaal en dan duurt de dag dus 6 uur te lang. Kots alles eruit, ben helemaal radeloos. Ht is nu iets aan het zakken. Hopelijk morgen goede echo dan weet je waarvoor je het doet

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Beterschap mcsusan dat klinkt niet fijn.

8. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een vraagje...
    Ik ben gék op pizza met 4verschllende kazen...
    Nu weet ik dat je geen buietnlandse zachte kazen mag. Maar wel als het gepastoriseerd (verwarmd) is. Klopt het dat je de pizza dan wél mag omdat het uit de oven komt? Iemand een idee?

Voor de rest, spannend allemaal die echo's! Ben benieuwd!
    Ik morgen bellen, in principe maak je een afspraak bij de 8weken toch? Wat is bij sommige van jullie de reden dat het bv al bij 6 weken was? Ben ik wel benieuwd naar!

En voor alle die zich zo beroerd voelen, hoop dat het snel beter gaat!!! Ik vandaag tot 3 uur echt helemaal niet lekker! Misselijk, moe, hoofdpijn. En ja zoals jullie gelezen hebben, nu zin in pizza;)

9. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Wanna be mama, normaal is de intake bij ongeveer 8 weken en de termijn echo tussen 10-12 weken. Meestal is dat de eerste echo. Ik krijg heel vroeg een echo doordat ik een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Morgen krijg ik al m'n 2e echo.
    Als je pizza goed verhit is dan mag het gewoon.

10. Melief

Melief Niet meer actief

Mcsuzan; beterschap!
    Wannabe; ik denk dat dat wel mag hoor!
    Ik heb zelf een vroege echo gehad ivm miskraam en lang durend zwanger-wordt verleden.

Ik heb morgen de 2e echo en pas om 19.00 :$ ben zoo zenuwachtig!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier is de intake en termijnecho bij de vk pas bij 10 wkn.

Kwaaltjes; helemaal weg hier.. Alleen nog moe maar voel me verder super. Nou ja geniet er maar van, al maakt het je dan toch af en toe onzeker he.

12. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    McSusan, beterschap!!

En de dames die van de week een echo hebben succes en hopelijk een mooi kloppend hartje!

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig mag ik morgen om 10.30 al. Zit ik niet de hele dag op de klok te kijken. Mijn zoontje gaat dan bij een collega spelen, die heeft een dochtertje die even oud is als Jesse. Lijkt me niet zo handig als hij mee moet, kan tijdens de echo helemaal niet op hem letten.

14. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he, ik vond het ook fijn om vanmorgen te zien dat ik nu 7 weken ben. Ik kan alleen niet wachten tot dinsdag. De eerste echo was niet veel te zien, alleen een ronde baarmoeder. Bij mijn miskraam was dat een platte zwarte streep. Nog een paar daagjes...

15. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vandaag ook 7weken!

Heb vandaag een leuk boekje gekocht!
    "mijn 9 maanden dagboek" een boekje om alles bij te houden, wie vertelde je het als eerst, wat heb je al gekregen voor de kleine en hoeveel weeg je nu? Allemaal vragen om n te vullen en tussendoor plek voor foto's van de nu nog platte buik en straks de dikke buiken! Ik vind het helemaal leuk! Je hebt van dit boekje een hele serie zoals een kraamboek en het 1de jaar van de kleine met daarin plek voor de eerste foto, wie houd hem als eerst vast, wie past als eerst op etc ect.

Pizza was trouwens heerlijk! Helaas was de niet misselijkheid tijd van korte duur...

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wanna be Mam van Pauline Oud he? Die zijn idd leuk.
    Heb van mn 1e zwangerschap ook het 9maanden dagboek bijgehouden, leuk nu terug te lezen. Ook het kraambezoekboek is echt aan aanrader. En ben nog bezig met baby's 1e jaar.
    Ik kreeg deze 3 boeken trouwens van de zorgverzekering!
    Heb toevallig van de week kraampakket aangevraagd bij de zorgverzekering en de volgende dag had ik het 9maandendagboek alweer thuis. Zal er eens in beginnen.. Merk wel dat ik nu bij de 2e er veel minder mee bezig ben, stom eigenlijk.

17. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt! Pauline oud.

Ik heb een bon van prenetal ingevult voor pakket, ben beniewd wanneer die komt.

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De blijde doos...
    Ik begin niet meer aan al die pakketten haha.. Werd na de bevalling steeds gebeld met allerlei zogenaamde aanbiedingen en in die pakketten zat weinig bruikbaars.
    Alleen het abbonement op Wij Jonge Ouders is wel leuk idd!

19. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Meiden met echo morgen, succes! Hopelijk allemaal mooie knipperlichtjes en minimensjes!
    Mcsusan, beterschap. Heel naar.
    Blije doos etc. weet ook niet of ik dat ga doen. Dezelde reden als sasje.

Hier druk weekend gehad, zo slapen. Morgen werken en dan dinsdag echo!! Zo spannend!!

20. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tx allemaal. Zo ben je 2 dagen van de wereld en zo zkt het binnen 2 uur helemaal weg. Ben zo blij!

@bloempie, had de vk niet gebeld omdat ik morgen al echo heb om 11 uur, in het weekend doen ze toch niks ook al ben je nog zo zenuwachtig

@melief, wat grappig melkproducten laxerend, hier stopt het juist

@Inwendige echo's, hier teveel buikvet van de vorige zwangerschap, dat zal wel inwendig worden

@shendari, bah kaakontsteking, dat is pijnlijk, 6x paracetamol per etmaal is absoluut niet schadelijk

@Melief, mijn vk vertelde dat als het niet goed zit een inwendige echo inderdaad een miskraam kan opwekken, dat was bij mij ook zo. Echter als alles goed is dan wekt het geen miskraam op, kan dus geen kwaad

@pelikaantje, goed dat je voor jezelf kiest, onnodige stress is echt niet goed

@cd28, het kan het oprekken van je bm zijn, dat schijn je wel meer te voelen als je moe bent, leuk idee die slofjes

@wannabe mama, hier een termijnecho met 8 weken omdat ik een miskraam heb gehad en we een combinatietest gaan doen. Lekker genieten van die 4 kazen pizza, jammie

@diet, hoe is het? Nog thuis?

@alle echo's morgen, veel succes

Zooooo weer helemaal bij en nu ga ik lekker tukken, trusten!

Deel Deze Pagina