1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Wanneer had je je eerste echo dan? Spannend hoor dinsdag! Hoop voor je op het allerbeste!

Alle meiden met een echo morgen en de rest van de week, veel succes!! We zijn de eerste kritieke weken iig doorgekomen :D

2. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Goedemorgen dames, hier gieren de zenuwen door mn lijf, superslecht geslapen vannacht. Eerst werken van 7 tot 12 en dan om 13.20u de echo, ben zo bang dat er niks meer zit, soms echt buikpijn, en als ik dan op de wc ga zitten, komt de grote boodschap eruit, sorry voor die taal. Liefs

3. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

@kleintje, mijn moeder zegt dat buikpijn er gewoon bij kan horen. Je baarmoeder moet zich natuurlijk oprekken! En zolang je buikpijn. Gecombineerd gaat met de grote boodschap zullen het wel je darmen zijn die ook moeten wennen aan alles wat er in je buik veranderd.
    Maar ik snap je helemaal! Ben ook steeds beetje angstig hoor! Dus fijn dat je vandaag mag!!! Succes enik Jim voor je!

Ik lig nog even lekker in bed, misselijk... Hoop dat het zo beetje weg gaat dan kan ik lekker gaan rijden met mijn paard! Lekker warm aankleden, want heb het ook kouder dan anders.

4. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    17 december pas echo! :( echt niet leuk!
    Ik wil weten of het groeit! En hoe lang ik nu eigenlijk precies ben aangezien me erg wisselende cyclus... Balen!

5. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Dames die vandaag een echo hebben, Succes! heel erg spannend!
    Hier nog 3 dagen wachten! Voel de spanning nu al, hoop zo dat alles goed zit!

Vandaag begon de dag iig al goed! heb alleen last van een droge mond, echt al dagen, is daar ook een tip voor?

En wie heeft er nog meer een zichtbaar buikje? Ik ben blij nog in een dorpje te wonen, want anders had iedereen het al geweten!

6. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen zichtbaar buikje hier, zelfs wat afgevallen...
    In de avond wel een opgeblazen buik!

7. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Hier helaas de hele dag door een bolle buik! Ze zeggen bij de 2e groei je sneller, maar zo snel?
    Iedereen grapt nu steeds : Goh het konden er wel 2 zijn haha!

8. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een uitwendige echo met prachtig kloppend hartje!! Ben zo blij en opgelucht!
    De "erwt" was zo groot dat ze dacht aan 9w3dgn, maar dat kan echt niet volgens mijn ovulatietesten, dus vlg wk maandag nog maar een keer meten. Dus weer een echo, vind ik helemaal niet erg hahaha.

9. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Wat goed! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

10. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen echo gehad. Klein mensje met kloppend hartje gezien!! Ben zo opgelucht. Heb nu 10 december weer een afspraak voor de volgende echo. Dus mag over 2 weken weer.
    Verder vandaag een rustig dagje gelukkig. Moet de komende weken 5 dagen per week werken dus erg druk.

11. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    Hier ook vandaag de 3e echo en het hartje weer gehoord en gezien.
    Morgen de 4e echo voor het termijn voor de vlokkentest.

De andere meiden gefeliciteerd met jullie fijne echo's!! Toch wel een opluchting als je het hebt gezien.

12. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Wat gaaf Judith! Geniet er lekker van! Hoop dat hier die 3 dagen snel voorbij gaan!

@ Cil : Jij ook gefeliciteerd met "de" mooie echo! =)

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Cil, waarom laat je vlokkentest doen?

14. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Allemaal die de echo gehad hebben gefeliciteerd.
    Ik mag zometeen, ik heb de stalen zenuwen, sta nu al te shaken, Whaaaaaaaaaaaa
    En een darmbuikje zichtbaar omdat ik slank ben, en nooit een buikje had.

15. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    Succes strakjes! kleintje1985

Judithvdc: Ik laat een vlokkentest doen omdat mijn man en zoontje drager zijn van een translocatie. Tevens zit er ook 3 x down in mijn familie. Spannende tijd dus...

16. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Cil, spannend zeg. Wat betekent die translocatie? Wat zou het gevolg zijn als je kindje op komst ook drager is?

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Top voor alle meiden die een goeie echo hebben gehad! Helemaal super :)
    Donderdag heb ik pas m'n intake, maar maak me wel grote zorgen.

Kaakontsteking is niet best... 24/7 pijn. Zojuist met spoed naar de tandarts gegaan en hij heeft het open gesneden (wat een hork van een vent trouwens) maar de pijn die ik daardoor voel, is niets, echt níets vergeleken met wat ik daarvoor had. Heb het er koud van en tril als een rietje. Pffff. Hoop dat het snel wegtrekt. Woensdag moet ik terug...

Maak me wel zorgen door al die stress en pijn dat m'n kleintje er schade aan ondervind :( Ga maar weer even op de bank liggen.

Succes meiden die vanmiddag nog een echo hebben!

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd met alle goede echo's!! Ik moet nog een weekje wachten:(.

19. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    Translocatie is een chromosoonverwisseling. Degene die mijn man en zoontje hebben is gebalanceerd en er is niks met hun aan de hand. We moeten kijken of dit weer gebalanceerd is en daar hoop ik eigenlijk op. Maar het kan dit keer ook ongebalanceerd zijn en dan mankeert het kindje heel veel.
    Ik ga van het positieve uit anders maak ik me veel te ongerust.
    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd. :)

20. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Shakend in de wachtkamer bij de vk......

Deel Deze Pagina