1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat balen dames die nog geen echt goede echo hebben.

2. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Dames wat een rotnieuws en onzekere periode nu.. Duim voor jullie.

Hier gaat t ..
    In de ziektewet omdat ik 24-7 misselijk ben, vandaar de stilte vanuit mijn zijde...

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden met twijfel echo, hier duim ik voor jullie!

Vandaag een drukke en vermoeiende dag achter de rug, dus ik lig al in bed met de telefoon te spelen. Overmorgen de echo en begin nu toch wel gespannen, maar vooral benieuwd te worden naar hoe onze echo zal zijn... Kreeg er paar dagen geleden brief over, tijd is verzet van 8.50 naar 10.15 uur, helaas extra wachten dus...

Verder erg moe hier en hele dag door bepaalde graad van misselijkheid, die toe en af neemt over de dag, dus daarom wat minder reactie van mijn kant, heb er gewoonweg de puf niet voor :(

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm een paar mindere echo's.. Sterkte meiden!
    Schaapje fijn dat je t leuk hebt gehad in frankrijk. Miste je al hier!

Hier ook onzeker, niets geen kwaaltjes meer en al was de echo vrijdag goed, ben nu dan weer bang dat t hartje niet meer klopt oid. Volgende wk woensdag echo en intake bij de vk.. Nog een wk in spanning dus!

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Meiden met minder goed nieuws, sterkte! Hopelijk blijkt het toch goed te gaan, ik zal duimen.

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een spanning bij iedereen, en ik moet zeggen ik ervaar deze zwangerschap ook veel onzekerder als de eerste. Toen was ik zwanger en zat ik op me wolk en kon niks mij gebeuren. Nou nu voel ik me helemaal niet zo helaas. Puur omdat ik een VMK mee gemaakt hebt denk. Mijn collega die ook 2 x zwanger is en pas bevallen zei ook altijd een zwangerschap is gewoon 9 maanden lang onzekerheid. Nou dat merk ik nu wel. Tuurlijk bij de eerste heb ik ook paar keer onzeker gevoelt maar lang zo erg niet als nu. Nou ja wat ik wil zeggen gelukkig kunnen we hier lekker met zijn alle kletsen en zeuren en zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.

Hier verder nog steeds vooral sochtends erg ziek en misselijk. Dus die naam mornigsickness klopt hier wel. Maarja, ik nog 2 weken wachten op de termijnecho.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ik schrik eerlijk gezegd een beetje van met hoeveel dames het mis is gegaan of twijfelachtig is. Heeft iemand een upgedate lijst met de vlindertjes?

judith, kinderwagen al verkocht? Vriend heeft er zondag eindelijk 1 in het echt gezien en vindt hem ook super!

Dames met mooie echo's, gefeliciteerd. geniet van dit mooie nieuws!!!

cyn, mooi buikje al hoor. Hier nog niet. maar ben dan ook een stukje zwaarder, dus zal misschien minder snel opvallen. Toen ik zwanger raakte van me dochter woog ik 15/20 kilo minder...

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hier, erg druk met werk. moe zijn en kamer leegmaken voor me dochter. Die krijgt een andere slaapkamer, dus moet flink geklust worden en ik wil eigenlijk voor de feestdagen de stucadoor erin hebben.... druk dus ;)

9. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben extra bang nu omdat ik bij mijn vmk ook in oktober aantelde en toen ook zwanger zou zijn van een meisje volgens de chinese kalender en nu weer....

10. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Curly, inmiddels al verkocht. Heb nu de wandelwagen die m'n schoonmoeder altijd gebruikte te koop staan. Mutsy 4-rider, als iemand daar interesse in heeft....

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik mijn tweese berichtje in t verkeerde forum gepost heb, die was iets de blij. Vooral voor de dames met onzeker nieuws vandaag, sorry meiden, lees er maar overheen.

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    judith, jammer was er al bang voor. gelijk heb je. ga opzoek naar een andere bugaboo.

13. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Dames met een 'slechte' echo, sterkte de komende tijd, hoop voor jullie dat het goed blijft gaan.
    Dames met 'goede' echo, gefeliciteerd.
    Ik weet niet of ik hier blijf posten, als ik 4 dgn terug wordt gezet, dan ben ik 16juli uitgerekend, ipv 12juli. Of mag ik hier blijven? :(

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Van mij mag je blijven hoor kleintje.

15. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Pff spannend voor de vrouwen met een mindere echo. Hopelijk komt het allemaal goed.

Gefeliciteerd voor de vrouwen met de mooie echo's.

Vandaag heb ik het een beetje noodgedwongen op mijn werk verteld omdat ze me voor een cursus wilde opgeven die waarschijnlijk tot in mijn zwangerschapsverlof duurt. Ze reageerde niet zo positief. Hadden liever gehad dat ik het eerder had verteld. Ik ben het niet met ze eens. Maar goed moet nog een aantal jaren daar werken. Dus ben maar niet al te erg in discussie gegaan. Maar leuk is ander. Was na dat gesprek al moe. Daarna nog overwerken. Pfff ben net anderhalf uur thuis...

Zo snel mijn bedje in .

16. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier een mooie echo vandaag! Precies 8 weken en 4 dagen, hetzelfde volgens mijn berekeningen.

Maar vind het zo naar voor de meiden met minder goed nieuws. Sterkte en een dikke knuffel.

17. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Veel sterkte voor alle meiden met slecht nieuws of die nog in onzekerheid zitten!

En iedereen met mooie echo's: JeeeeJ :D
    Helemaal fijn om te lezen!

@Chanan: wat belachelijk dat ze zo reageren, je bent juist nu supersnel met vertellen en dan hadden ze het nog eerder verwacht? Hadden ze ernaast willen staan terwijl je aan het testen was ofzo ;).
    Slaap lekker, hoop dat je beetje tot rust komt na drukke vermoeiende dag!

Kleintje: tuurlijk mag je hier lekker blijven joh! :)

18. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg dat er echo's niet goed zijn :(
    Gelukkig ook een aantal goede verhalen!!!

Inderdaad heel raar dat ze zo reageren op je werk! Je hoeft je werkgever officieel zelfs pas bij 6 maanden op de hoogte te brengen! Ze mogen boffen dat je meedenkend bent en het nu al verteld hebt!

Hier lekker een dagje vrij! Op de planning staat de grote schoonmaak...maar nog even terug gekropen in bed...misselijk, last can mijn darmen en moe....

19. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker pelikaantje, gefeliciteerd!

Kleintje lekker blijven, je gaat nu toch niet meer weg?

Chanan wat een onzin van je baas zeg, je mag het nog weken voor je houden dus ze hebben geluk dat je zo eerlijk bent en het nu al verteld, voor hetzelfde geld hadden ze je voor de cursus op gegeven. Wat verwachten ze dan dat je in je verlof naar cursus gaat, het heet niet voor niets verlof...

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Chanan wat belachelijk zeg! Ik heb nog niets verteld op mn werk, mn ouders weten het nog niet eens en die wil ik het echt eerder vertellen dan mn collega's.
    Haha hier zullen ze ook niet blij zijn, ben er de hele zomer dus niet :D Ach wil toch weg daar, ga na mn bevalling maar aan het solliciteren, lijkt me nu niet heel handig..

Deel Deze Pagina