Ik hoop dat ik bij de intake bij de vk weer zo'n Zwitsal tas met hebbedingetjes krijg.. er zat vorig jaar zo'n tuttellapje van Tiamo in en dat is Elin haar favoriete knuf.. zonder slaapt ze niet. Dus een reserve zou wel fijn zijn
Hier hetzelfde, bij echo's gaat hij mee, maar met een gewone afspraak bij de VK dan niet, soms wel soms niet! M'n moeder wil altijd graag mee! Vandaag 9 weken! En voel me zo goed! Ben zo blij met de goede echo! En vind zo leuk dat we over 3 weken alweer mogen! Voor de meiden die ook een goede echo hadden, Super he? Gefeliciteerd! En voor de meiden de vandaag een echo hebben, Succes! Hoe is het met de meiden wavan de echo's niet helemaal goed waren?
Ik voel me ook super! Niets geen kwaaltjes oid.. En 's avonds echt een dikke buik haha. Nu woensdag nog weer een goede echo.. dan ben ik helemaal happy
Ik ben net in het zkh geweest. Ik moet een miskraam verwachten. Het is een leeg vruchtzakje. Ik kon kiezen tussen een pilletje, curritage of nog een paar dagen wachten. Ik heb voor dat laatste gekozen. Ik denk niet dat het zo snel loskomt maar dan kan ik het even laten bezinken. Succes allemaal dames, dit is een hele mooie tijd geniet ervan
Succes vandaag! Hopelijk ziet het er nu beter uit! Ik duim voor je. Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's. Ik heb wel mee gelezen maar ben momenteel niet echt in staat om te reageren. Na een paar hele verdrietige dagen gehad te hebben probeer ik me er nu een beetje in te berusten dat het niet goed gaat. Dinsdag weten we meer, ik hoop heel hard dat er dan toch een hartje klopt. Ondanks dat de vk ons weinig hoop heeft gegeven..
Hoi cd28, ik wens je heel veel succes de komende dagen en ik ga duimen voor je. Ik weet inmiddels dat ik een miskraam ga krijgen, maar eigenlijk had ik dat vermoeden al.
Ach jee Miccie heel veel sterkte meid! En cd28, ik blijf voor je duimen!! @ Noorus: Ja vind het ook vreemd! De VK zei dat ik eerst een gewone echo kreeg en rond de 12 weken de termijn echo, maar toen ik belde om een afspraak voor een echo te maken zei deze mevrouw dat het meteen de termijn echo is... We gaan het zien! Ben sowieso al happy dat ik nu eindelijk een echo krijg! Dit word overigens ook het langste weekend ooit van m'n hele leven, pffff. Mijn vriend is mee geweest naar de intake. Maandag heeft hij geregeld dat hij thuis werkt, dus kan hij ook mee naar de echo. Gelukkig kan hij met z'n werk meestal ook gewoon thuis werken, dus dat scheelt wel Succes vandaag dames die nog een intake/echo hebben!
Miccies, sterkte meid! Niet eerlijk! cd, ook ik zal voor jou blijf ik duimen draaien. Herkenbaar zo'n knuffel waar ze mee slapen, heb er hier 3 dus 2 reserve, nou heb het al 2 x geweten ook toen ik er nog maar 1 had.... Hier word hij ook liever gestroost door zijn konijn als mama, zijn steun en toeverlaat!
Michiel; heel erg verdrietig meis, veel sterkte. Denk om jezelf! Goede echo's; super meiden!!! Hier in de stad was het opheffingsuitverkoop in een babywinkel Score; koeka omslag doek (grijs), 2 koeka verschoonkussen flappen (grijs en wit) 2 BAM BAM mutsjes, wit lakentje met zilveren sterren en little star erop van jolein, slofjes met I love mama en een barba papa box mobiel voor 70 euro totaal! Het is nog vroeg maar met 2 goede echo's durf ik het wel aan