Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Hoe gaat het met iedereen vandaag? @sport: Doe ik eigenlijk niet aan Ik fiets voor m'n werk elke dag 2x op en neer, en dat vind ik voorlopig nog wel voldoende Als alles goed zit wil ik wel graag ZW yoga gaan doen. Lijkt me heerlijk! @kwaaltjes: Af en toe lichte menstruatie krampen. Maak ik me wel zorgen om... Hebben jullie dat ook? Bij mij verdwenen die krampen na week 6 ongeveer, maar ze zijn weer terug. Hoeft verder natuurlijk niets te betekenen (groei baarmoeder) maar toch We zien het morgen wel op de echo! Duimen jullie voor me? @Juli buikjes topic: Maak elke week wel een foto, maar ik wacht nog even met plaatsen. Eerst morgen de echo afwachten, en dan kan ik voorlopig even rustig adem halen hoop ik!
Ik heb geen idee, het ene moment denk ik dat het wel goed komt en het volgende moment dat ik best wel weet dat er niet veel hoop is... ik ben ook enorm bang voor het moment daarna.. Bang voor de pijn.. Ik weet het niet, op dit moment is alles zo moeilijk..
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd of ik ook tot jullie clubje behoor. Zelf hadden we uitgerekend dat de uitgerekende datum 29 juni zal zijn. Ik lees nu wel veel dat je vaak iets terug gezet wordt, dus dan wordt 't begin juli! Donderdag hebben wij de termijnecho. Volgens mij krijgen we dan te horen hoever ik precies ben... Spannend
Wat is dit topic eigenlijk al ver voor zoveel prille zwangerschappen! Ik lees hier boven iets over sport! ik train dagelijks nog zo'n drietal paarden, (intensief in de wedstrijdsport) heb alleen daarna wel buikpijn ben benieuwd hoe lang ik het vol houd.. ik hoop toch wel tot de 20 weken!
L0vely, ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot 36-37 weken gereden. Wedstrijden vanaf 18 weken toen niet meer, jasje ging niet meer dicht. Nu rij ik 2 paarden intensief. Ben benieuwd hor lang ik het nu volhoud.
Ik heb gisteren weer even gereden maar voelde het wel aan mijn buik, wedstrijden rijd ik nu even niet. Zitten jullie eigenlijk ook op bokt?
MaudvanL, heb daar wel een account maar de laatste tijd niet actief op bokt. Ik heb helemaal geen last van m'n buik met rijden. 5 weken na m'n keizersnede reed ik ook al weer.
Maud ik zit ook op Bokt, maar ben daar niet echt actief meer nadat ik mn pony heb verkocht.. Lees er nog wel vaak maar post bijna nooit meer. Hier woensdag termijnecho, zoooo'n zin in! En t tegen mn ouders vertellen, ben echt benieuwd Hopelijk vinden ze t een leuk Sinterklaas kado
Spannend Bloempje! Succes straks! Zo even bijgelezen.. ging veel over sport zag ik! Nou hier 1 die niks aan sport doet.. Behave de dagelijkse routine achter m'n zoontje aanrennen! =) Van het weekend hebben wijn Sinterklaas gevierd! Wat vond de kleine man het geweldig! Hij kon niet wachten met cadeaupapier scheuren! Maar hij is heel goed verwend! Zelf deden we aan lootjes trekken en dan een cadeau tot 10 euro, ML had mij in de waan gelaten dat hij zijn zusje had maar, hij had mij dus! alles wat op mijn verlanglijstje stond heb ik niet gekregen want ik had de tip : kadokaart prenatal laten vallen, en die heb ik dus ook gekregen! echt helemaal top! =D
Leuk al die sinterklaasfeestjes hier vieren we het volgende week pas, aangezien wij pas net terug zijn uit Thailand en ook even tijd nodig hebben om inkopen te doen Succes meiden die vandaag een echo hebben! Ik moet zelf nog wachten tot vrijdag, pfff die eerste weken gaan mij niet snel genoeg, haha! Maar goed, mag niet klagen want heb net 5 dagen geleden een echo gehad natuurlijk...
Bah hier weekend last gehad van kramp en drukkend gevoel in mijn buik. Vanmorgen iets bruinverlies terwijl ik dat alleen in het begin heb gehad. Ben blij als het donderdag is.
Natas, wat vervelend voor je meis! Is het geen idee om de vk te bellen en te overleggen? Misschien kan je eerder terecht voor een echo??
Hier echo gehad! Alles was goed, mooi kloppend hartje gezien. Moest wel een inwendige echo. Ik ben 9w en 4d. Dus nieuwe uitgerekende datum is 4juli. Dus 3dagen terug gezet. Ik ben blij!!! Natas, bah klinkt niet lekker. Gelukkig geen rood verlies!
Succes dames die vandaag echo hebben. En natas als je onzeker voelt gewoon bellen. Daar zijn ze voor!
Bloempie, gefeliciteerd met je mooie echo, wonderlijk het kloppende hartje Natas, bel gewoon even de verloskundige, die kan je misschien geruststellen of een echo laten maken! Sporten, ik fiets naar mijn werk, telt dat ook mee Hier zijn we een dagje terug gezet, dus 8 juli... Aanstaande donderdag hebben we een termijnecho en daarna de afspraak voor de combinatietest. We hebben het bij de eerste niet gedaan, maar bij ons in de omgeving veel mensen met hoge kansberekeningen dus we willen het ditmaal wel graag doen. Verder erg onzeker hier. Ik ben alle dagen stront ziek geweest zelfs zo dat ik in de ziektewet zat. Nu sinds eergisteren niet meer, echt zo raar. Ik weet dat het kan betekenen dat je een miskraam hebt, maar ik weet ook dat het niets kan zijn... Het is en blijft afwachten! Verder zal ik het lijstje even aanpassen Liefs
Mama's juli 2013 1 Bloempie 1983 - 29 - 2de kindje - VK - MvM 2 Diet - 24 - 1e kindje Groen29 - 31 - 2de kindje Melief - 23 - 1e kindje Starling - ? - 1e kindje 3 McSusan - 36 - 2e kindje 4 Natas79 - 33 - 2de kindje 5 Uk1983 - 29 - 1e kindje xCynx - 21 - 2de kindje - VK Pelikaantje - 36 - 2de kindje Diaaantje - ? - ? 6 JBM85 - 26 - 2e kindje - VK MinnieJ - 30 - 2e kindje 7 mik25 - 30 - 3de kindje - gyn Liefsd - 23 - 1e kindje Shendari - 25 - 1e kindje Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - MvM 8 Sillekes - 28 - 2e kindje 9 Schaapje05 - 30 - 2de kindje - VK Curly - 28 - 2de kindje Judithvdc - 24 - 2de kindje 11 MaudvanL - 24 - 2de kindje CD28 - 36 - 1e kindje Janneke - 30 - 3de kindje 12 Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - MvM Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje 13 Mira85 - 27 - 1e kindje - Clomid met IUI -VK/GYN - MvM Noorus - 30 - 1e kindje (3e zwangerschap) - Mvm 14 Bernou - 28 - 1e kindje Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje Kiraa - 22 - 1e kindje Wanna be mama - 26 - 1e kindje 15 Deb - 28 - 1e kindje (via icsi) Chanan - 30 - 1e kindje Melissa20 - 29 - 1e kindje Afsprakenlijst 30 nov 2012: echo vk - MaudvanL 30 nov 2012: echo en vk - Chanan 30 nov 2012: intake vk - Kiraa 3 dec 2012: vk en echocontrum - Curly 3 dec 2012: vk +echo - Bloempje 1983 3 dec 2012 : Termijnecho - Shendari 4 dec 2012: gyn 4e echo - Uk1983 5 dec 2012: echo en intake vk - Sasjuh83 5 dec 2012: intake vk - Bouwjaar1979 5 dec 2012: intake vk + 2e echo - Mira85 6 dec 2012 : intake vk - wanna be mama 6 dec 2012: termijnecho - Sillekes 7 dec 2012: 2e echo - Noorus 7 dec 2012: Echo + intake screening vruchtwaterpunctie- Diaaantje 10 dec 2012: vk+echo - Schaapje05 12 dec 2012: Termijnecho - JBM85 17 dec 2012: vk afspraak - xCynx 17 dec 2012 : echo - wanna be mama 20 dec 2012: termijnecho - Noorus 20 dec 2012: termijnecho - xCynx 24 dec 2012: Vk - Diaaantje 24 dec 2012: 2e echo - Kleintje1985 5 feb 2013: Controle VK - JBM85 In gedachten: * voor Rica * voor Zenzation * voor Jettos * voor Jeniyah * voor Vlindertje126
Super Bloempie! Ik hoop ook dat ik straks goed nieuws heb. Nog 2 uurtjes wachten. Pffff. Wat een spanning dit.... Hoop dat het niets betekent Natas! En dat alles in orde is!