Succes zo Shendari! @ Sillekes, wel of geen zwangerschapskwaaltjes zeggen niks over het krijgen van een miskraam. Klachten als zware buikkrampen en bloedverlies kunnen dat eventueel wel zeggen. Je lichaam veranderd gedurende de zwangerschap, je hebt niet de hele 9 maanden dezelfde klachten. Toen ik een miskraam kreeg bij 9 weken, had ik daarna nog steeds zwangerschapskwaaltjes, dus pin je niet teveel vast op de klachten die je wel/niet hebt (hoe moeilijk het ook is!).
Mama's juli 2013 1 2 Diet - 24 - 1e kindje Groen29 - 31 - 2de kindje Melief - 23 - 1e kindje Starling - ? - 1e kindje 3 McSusan - 36 - 2e kindje 4 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje Natas79 - 33 - 2de kindje 5 Uk1983 - 29 - 1e kindje xCynx - 21 - 2de kindje - VK Pelikaantje - 36 - 2de kindje Diaaantje - ? - ? 6 JBM85 - 26 - 2e kindje - VK MinnieJ - 30 - 2e kindje 7 mik25 - 30 - 3de kindje - gyn Liefsd - 23 - 1e kindje Shendari - 25 - 1e kindje Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - MvM 8 Sillekes - 28 - 2e kindje 9 Schaapje05 - 30 - 2de kindje - VK Curly - 28 - 2de kindje Judithvdc - 24 - 2de kindje 11 MaudvanL - 24 - 2de kindje CD28 - 36 - 1e kindje Janneke - 30 - 3de kindje 12 Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - MvM Blackbirdy81 - 31 - 4de kindje 13 Mira85 - 27 - 1e kindje - Clomid met IUI -VK/GYN - MvM Noorus - 30 - 1e kindje (3e zwangerschap) - Mvm 14 Bernou - 28 - 1e kindje Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje Kiraa - 22 - 1e kindje Wanna be mama - 26 - 1e kindje 15 Deb - 28 - 1e kindje (via icsi) Chanan - 30 - 1e kindje Melissa20 - 29 - 1e kindje Afsprakenlijst 30 nov 2012: echo vk - MaudvanL 30 nov 2012: echo en vk - Chanan 30 nov 2012: intake vk - Kiraa 3 dec 2012: vk en echocontrum - Curly 3 dec 2012: vk +echo - Bloempje 1983 3 dec 2012 : Termijnecho - Shendari 4 dec 2012: gyn 4e echo - Uk1983 5 dec 2012: echo en intake vk - Sasjuh83 5 dec 2012: intake vk - Bouwjaar1979 5 dec 2012: intake vk + 2e echo - Mira85 6 dec 2012 : intake vk - wanna be mama 6 dec 2012: termijnecho - Sillekes 7 dec 2012: 2e echo - Noorus 7 dec 2012: Echo + intake screening vruchtwaterpunctie- Diaaantje 10 dec 2012: vk+echo - Schaapje05 12 dec 2012: Termijnecho - JBM85 17 dec 2012: vk afspraak - xCynx 17 dec 2012 : echo - wanna be mama 20 dec 2012: termijnecho - Noorus 20 dec 2012: termijnecho - xCynx 24 dec 2012: Vk - Diaaantje 24 dec 2012: 2e echo - Kleintje1985 7 Jan 2013: Controle Vk - bloempie 1983 5 feb 2013: Controle VK - JBM85 In gedachten: * voor Rica * voor Zenzation * voor Jettos * voor Jeniyah * voor Vlindertje126
Hey Dames, Ik dacht toch echt dat ik hier ook al een abbo op had, maar vind niets van mezelf terug haha! Voeg me graag bij jullie groep. Heb precies een week geleden een goede echo gehad, ben toen 5 dagen vooruit gezet. Volgende week maandag termijnecho, ben erg benieuwd naar de datum! Zoals het er nu voorstaat ben ik 6 juli uitgerekend, maar dat weet ik maandag pas 'zeker'. Leuke week voor de boeg, donderdag vertellen we het mijn ouders en broertje, vrijdag de ouders, broer+vriendin van mijn vriend tijdens surpriseavond. Dan zaterdagavond vertellen we het de vrienden op het feest van een goede vriendin van ons. Zondag rijden we naar de opa's, oma's, peters en meters en bellen we de rest van de familie. Heb er zo'n zin in! Voor ik het weet is het dus al maandag en heb ik weer echo!
bloempie, gefeliciteerd, nu hebben we alleen niemand meer op 1 juli. Natas, kwaaltjes wel of niet, zegt idd helemaal niets volgens mij. Hier erg moe en druk met werken en mijn kleine mannetje. Probeer hier weer wat meer te schrijven, heb wel meegelezen.
@ bloempie, gaaf! @ noid, leuke week in het vooruitzicht dus zal de tijd wel lekker snel gaan ik ben ook best druk tot vrijdag, dus hoop ook dat de dagen voorbij vliegen. Kan niet wachten weer een kijkje te nemen!
Bloempie: Mooi hoor meis! Heerlijk om de kleine te zien, toch? Hier vandaag veel last van vermoeidheid en mijn rug. Zit nu met een kussentje in mijn rug op de bank om te voorkomen dat ik onderuit gezakt ga zitten (slechte gewoonte die ik van mijn vader heb...). Vanmorgen ook echt super lang ik bed blijven liggen om wat bij te slapen. De surpriseavond op zaterdag bij mijn schoonouders heeft er zo erg ingehakt dat ik gisteren de hele dag moe was, maar mezelf de rust niet gunde omdat er dingen geruild moesten worden in de winkel en ze open waren voor een koopzondag... Stom, stom, stom! Nog 2 dagen en dan de intake bij het VK-centrum op het ZKH. Volgens de site weer met echo
Hoi dames! Hier ben ik weer. Wat een spanning zeg. pfff. Maar het zag er allemaal goed uit! Hartje zien kloppen, en schopjes maken! Helemaal geweldig! Ben helemaal in de wolken! Super duidelijk te zien!! Wel 1 dag terug gezet, dus kom nu uit op 8 juli.
Wat geweldig al die amazone's hier! ah dat vind ik echt fijn! en hopelijk kan ik ook nog een flinke tijd doortrainen! als ik zo'n 20 weken ben heb ik Regiokampioenschappen! hopelijk gaat dat dus nog lukken. Verder aan het bovenstaande lijstje te zien, misschien een beetje blond maar waar is dat lijstje voor? Voorzover ik me der wijs uit kan maken ben ik de jongste met mijn 19 jaar! Mooie echofoto Shendari & Bloempie! zo'n foto heb ik vrijdag ook gekregen, fijn gevoel om te weten dat alles goed zit
@ Shendari en Bloempie: wauw wat een mooie echo's meiden! Echt al een mini-mensje. @ Meiden met een goeie echo: gefeliciteerd! Ik mag morgen ook weer, dan 9+4 wkn dus zal er ook zo uit moeten zien. Wel weer spannend... Weekend aan broer en zus vertelt, waren helemaal in de wolken met het nieuws! Nu morgen nog een goeie echo en onze week kan niet meer stuk.
Heb niet bijgelezen, ff voorbij gescrollt, maar mooie echos dames! Erg druk hier dus geen uitgebreid verslag of op iedereen reageren sorry.
Mooi echos mieden! Echt super om te zien! hoop echt dat ik er vrijdag ook zo 1 mag plaatsen! Straks intake bij de vk. Weten jullie eigenlijk al of jullie een combinatietest laten doen? Daar zullen ze straks wel naar vragen denk ik. Wij neigen meer naar niet eoen dan wel doen op dit moment.
Hier voel ik mij weer prima, nergens last meer van gehad. Mooie foto's zie ik voorbij komen, donderdag hoop ik er ook 1 te plaatsen. Wij laten geen combinatietest doen, vorige keer ook niet gedaan. Zit nog niet in de risico groep en het komt ook niet in de familie voor.
Wij laten ook geen combinatietest doen. Ook ik zit nog niet in de risicogroep en beide kanten van de familie heeft ook geen extra risico. Daarnaast zijn we gewoon erg blij om zwanger te zijn en zouden we een zwangerschap niet willen afbreken om een handicap of beperking bij het kind. Erg mooie foto´s zijn er weer van de echo´s voorbij gekomen Blijft super om te zien, ook al zijn ze niet van mij Morgen intake bij het VK-centrum. Ik zou informatie opgestuurd krijgen (heb donderdag na de echo bij de GYN gebeld, zou vrijdag of zaterdag aankomen), maar tot nu toe niks gehad met de post. Ik hoop dat het vandaag binnen gaat komen en anders vraag ik er morgen even naar!
Dit is mijn echo van vorige week! Ook een heel klein mini mensje! Ben zo benieuwd wat er over 2,5 week te zien is! Voor de meiden met ook goede echo's, super! & Voor de meiden die nog moeten, Succes! Ben de afgelopen dagen niet echt veel actief geweest, gisteren nog op crematie geweest, en kleine man word voor het eerst echt ziek!