Even vluchtig bijgelezen.... Wat een mooie foto's!!! Maar daar tegenover ook weer zulk slecht nieuws.... Wat dubbel allemaal hè.. Ik duik snel mijn bed in...na een gezellige Sint avond, nu heel veel slaap!
Mama's juli 2013 2 juli 2013 - Groen29 - 31 - 2de kindje 2 juli 2013 - Melief - 23 - 1e kindje 2 juli 2013 - Starling - ? - 1e kindje 3 juli 2013 - McSusan - 36 - 2e kindje 4 juli 2013 - Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje 4 juli 2013 - Natas79 - 33 - 2de kindje 5 juli 2013 - xCynx - 21 - 2de kindje - VK 5 juli 2013 - Uk1983 - 29 - 1e kindje 5 juli 2013 - Diaaantje - ? - ? 6 juli 2013 - JBM85 - 26 - 2e kindje - VK 6 juli 2013 - noid - 25 - 1e kindje 7 juli 2013 - mik25 - 30 - 3de kindje - gyn 7 juli 2013 - Liefsd - 23 - 1e kindje 7 juli 2013 - Shendari - 25 - 1e kindje 7 juli 2013 - Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - MvM 7 juli 2013 - L0vely - 19 - 1e kindje 8 juli 2013 - Sillekes - 28 - 2e kindje 9 juli 2013 - Schaapje05 - 30 - 2de kindje - VK 9 juli 2013 - Curly - 28 - 2de kindje 9 juli 2013 - Judithvdc - 24 - 2de kindje 11 juli 2013 - MaudvanL - 24 - 2de kindje 11 juli 2013 - Janneke1982 - 30 - 3de kindje 12 juli 2013 - Kleintje1985 - 27 - 1e kindje - MvM 13 juli 2013 - Mira85 - 27 - 1e kindje - Clomid met IUI -VK/GYN - MvM 13 juli 2013 - Noorus - 30 - 1e kindje (3e zwangerschap) - Mvm 14 juli 2013 - Bernou - 28 - 1e kindje 14 juli 2013 - Bouwjaar1979 - 32 - 1e kindje 14 juli 2013 - Kiraa - 22 - 1e kindje 14 juli 2013 - Wanna be mama - 26 - 1e kindje 15 juli 2013 - Chanan - 30 - 1e kindje Afsprakenlijst: 4 dec 2012: gyn 4e echo - Uk1983 5 dec 2012: echo en intake vk - Sasjuh83 5 dec 2012: intake vk - Bouwjaar1979 5 dec 2012: intake vk + 2e echo - Mira85 6 dec 2012 : intake vk - wanna be mama 6 dec 2012: termijnecho - Sillekes 7 dec 2012: 2e echo - Noorus 7 dec 2012: Echo + intake screening vruchtwaterpunctie- Diaaantje 10 dec 2012: vk+echo - Schaapje05 10 dec 2012: termijnecho - noid 12 dec 2012: Termijnecho - JBM85 17 dec 2012: Vk - xCynx 17 dec 2012 : echo - wanna be mama 20 dec 2012: termijnecho - Noorus 20 dec 2012: termijnecho - xCynx 24 dec 2012: Vk - Diaaantje 24 dec 2012: 2e echo - Kleintje1985 7 Jan 2013: Controle Vk - bloempie 1983 5 feb 2013: Controle VK - JBM85 In gedachten: * voor Rica * voor Zenzation * voor Jettos * voor Jeniyah * voor Vlindertje126 * voor CD28 * voor Miccie
Heel veel succes Sas!! Ik heb vandaag een dagje vrij van m'n werk, dus ik ga even gezellig bij mijn ouders langs. Heb een leuk boekje gekocht van Pauline Oud - Mijn kleinkind en heb daar kopietjes van de echo in geplakt! Hoop dat ze het leuk vinden, maar dat kan niet missen Voor iedereen die nog sinterklaas gaan vieren, veel plezier! Het wordt volgens mij een witte sinterklaas avond dit jaar!
Echo was goed!! Kloppend hartje en bewegend kindje, zo gaaf weer! 9 wkn en 2 dgn dus 8 juli wordt de uitgerekende datum Was bij de vk die in februari de thuisbevalling van Elin heeft gedaan en die vond t zooo leuk dat wij er weer waren, geweldig. Leuke koffer gekregen met allerlei hebbedingetjes, geweldig. Nu wachten tot mn meisje wakker is en dan gaan we naar mn ouders, wat zullen ze verrast zijn!
Lekker Sasjuh! Hier geen sinterklaas maar mijn verjaardag vandaag, Kleine man word wel verwent voor sinterklaas. Volgend jaar als hij er meer besef van hebt gaan we het de zaterdag ervoor vieren. Ik moet nog een week wachten op mijn termijnecho, wachten duurt lang haha, ben toch wel weer niewsgierig of alles nog goed zit.
Sasjuh, Gefeliciteerd! Wij hebben al Sinterklaas gevierd! & Er zullen nog wel wat verlate cadeautjes komen! ( Alle opa's en oma's willen wat geven! ) Vandaag is ML lekker een dagje vrij, dus straks even de stad in! Had een super leuke positiebroek besteld, maar helaas veeeeel te groot! Terwijl het normaal mijn maat wel is! Dus straks maar even ruilen! Ik kan niet wachten om het bekend te maken! Maar we moeten nog even wachten! Over 2 week weer een echo, en dan gaan wij het aan iedereeen vertellen ( wereldkundig zullen we maar zeggen haha )
Hallo alle, Ik heb een vraagje voor jullie...want ben benieuwd of ik nou gewoon een muts ben? Gaan jullie naar verjaardagen, feestjes etc waar binnen gerookt word? Mijn ouders roken buiten sinds we het verteld hebben, dat waardeerik echt heel erg! Ik ben van mening (en dat is ook wel bewezen) dat mee roken ook heel schadelijk is voor je ongeboren baby! Kan natuurlijk moeilijk mensen verplichten niet in hun eigen huis te roken....maar heb het gevoel dat ik raar aangekeken word wanneer ik om deze reden niet op sommige feestjes kom. Graag jullie mening en hoe jullie dit aanpakken
Ik heb 10 jaar zelf gerookt en ben nu een week of 6 gestopt. Ik ga wel gewoon naar de feestjes waar gerookt wordt, ben ook een fanatiek carnavalsvierder en dan heb je dat ook. Ook rookt mijn vriend nog gewoon haha.
@ CD: jee meid wat onwijs klote voor jullie! Ik wens je heel veel sterkte! @ Sasjuh: fijn de goeie echo! @ Wanna be mama: ik ga ook wel naar feestjes waar gerookt wordt, maar werd toen ik 5 weken was echt niet lekker van die geur, het was zo bedompd dat het niet lekker voelde. Maar om idd mensen te verbieden ergens te roken lijkt me lastig gaan. S-ouders roken gelukkig wel buiten. @ JBM: gefeliciteerd met je verjaardag, ben je echt vandaag jarig? @ll: Wij hebben gister onze 4e goeie echo gehad ! Was echt zo geweldig, superduidelijke echo, kindje bewoog zelfs hoe gaaf om dat te zien! Helemaal goed gegroeid, nu 3 cm. Ben opgelucht dat mn hormoonzalf tot nu toe geen effect heeft. We blijven de hele zwangerschap bij de gyn ivm de mola dus over 2 weken weer kijken. Krijg dan elke controle een echo, helemaal niet vervelend haha!
Uk ook gefeli met de goede echo! Het lijkt wel alsof t nu pas tot me doordringt dat ik weer zwanger ben! Afgelopen wkn had ik dat niet echt, maar vandaag zit ik al de hele dag op mn roze wolkje. Vond t zo speciaal om de vk praktijk weer binnen te stappen, het leek echt nog zo kort geleden dat ik daar was. Roken; nee ik zou niet in rokerige ruimtes willen zijn. Maar dat wilde en kon ik ook niet toen ik niet zwanger was, kan echt niet tegen die lucht. Gelukkig rookt er bij ons in de familie eigenlijk niemand. Mn ouders waren superblij weer opa en oma te worden! Ze snapten t t-shirtje meteen haha, viel me mee Fijne Sinterklaasavond voor diegenen die t vieren. Hier sneeuwt t nu aardig trouwens!
Ja ik hield ook al niet van roken, maar word er nu echt zó misselijk van! En het is zó slecht voor je kindje, zoveel meer kans op allerlei afwijkingen... En dan geniet ik al niet meer van de avond
Ff snel alles gelezen, ben zo moe dat ik ff geen energie heb om te reageren. Mooie en minder leuke berichten gelezen. Maandag weer een goede echo gehad. Over 2 weken echo voor combinatietest en volgende week nog een keer nuchter bloed prikken. Bloedsuiker was wat hoog. En ons zoontje was 4385 gram bij geboorte, ik had liters vruchtwater en ben na week 28 zoveel aangekomen dat er uiteindelijk 27 kg extra aanzat. Al met al vermoeden ze dat ik de vorige zwangerschap dus diabetes heb gehad.
Sasjuh, wat super fijn dat je een mooie echo had! Ben benieuwd naar het koffertje, zal het maandag ook wel zien . Ik ben heel zenuwachtig voor maandag maar tot die tijd gelukkig alleen nog maar relaxen. Net 4 dagen gewerkt en was er ook wel echt even klaar mee, erg moe steeds. Nu alleen zaterdag en zondag nog nachtdienst maar dat vind ik nooit vervelend. Wel hopen dat ik niet in slaap val bij echo aangezien ik na de nacht niet kan slapen en dus gewoon een nacht oversla. Ga in de middag wel dutje doen ofzo . Waarschijnlijk zit ik die dag zo vol adrenaline dat het wel moet lukken . Ik heb vooral op mijn werk te maken met rokerige ruimtes. Cliënt waar ik pb'er van ben moeten we vaak op kamer naar toe waar ze ook rookt, gemiddeld 2a3 keer per dienst 5 minuten. Maar ze zijn op werk nog niet op hoogte verder dus doe het wel gewoon nu.