Fijn nieuws Natas! Helemaal toppie! Balen Diana dat je nog een paar dagen langer moet wachten L0vely: Is het bloedprikken nu wel gelukt? Haha, moest wel grinniken om je berichtje. Kan het me helemaal voorstellen! @Combinatie test: Ik denk niet dat ik deze laat doen. Maak zometeen nog even een bel afspraak met de VK, omdat we wel nog wat vraagjes hebben. Maar ja... Vind het lastig. Val niet in de risico zone, maar toch. Lastig allemaal!
ik val met mn leeftijd in de gevarenzone. en mn broertje is geboren met een waterhoofd. ga eerst naar die bijeenkomst en dan kijken we verder groetjes diana
Fijn weer een goede echo! Gefeliciteerd! Diana dat is zeker balen! Wanne be mama, goed dat je die avonden lekker overslaat, idd af en toe heb ik geen moeite mee maar als het structureel is zou ik het ook niet doen.
Fijn alle goede echo's meiden! Hier saaaaie cursusdag gehad. Vanaaf lekker onderuit op de bank en morgen onze 2e echo. Ben echt zooo benieuwd en ook weer zenuwachtig! Hier roken we beide niet en in de familie alleen m'n moeder, maar niet waar ik bij ben. Op mijn werk rookt 1 bewoner onder toezicht, maar daar blijf ik de komende tijd zo veel mogelijk vandaan. Gelukkig houden mijn collega's daar ook rekening mee.
Vanmiddag intake bij vk gehad. Niet naar hartje geluisterd omdat ze zei dat het hoogswarschijnlijk toch nog te vroeg was en je dan alleen maar onzeker kan worden. MAAR, wel de echo vervroegd! Ze had gehoord dat er volgende week donderdag nog plek was...heeft ze meteen even gebelt voor ons dus echo de 13de ipv de 17de, scheelt toch weer!!!
Haha nee inderdaad niet echt wat ik wíl horen maar wel realiteit! Maar gewoon hopen op het goede en n dus paar dagen eerder de echo
Dat is wel fijn eerder een echo. Fijn dat de vk daar zo dr best voor doet' Volgende week rond deze tijd heb je eindelijk binnen kunnen gluren
Hier maandag weer een echo, de 3e alweer. Ben benieuwd wat m'n uitgerekende datum precies is. Wel fijn dat ik meer echo's krijg dan standaard alleen termijnecho en 20 weken echo. Ik krijg veel echo's om de groei goed in kaart te brengen aangezien mijn zoontje behoorlijk groot was. Ik ga nu maar eens even eten. Erg drukke en lange werkdag gehad.
Hier vanaf 30 wkn extra echo's voor de groei omdat mn meisje iets dysmatuur (dus te klein) geboren is wegens verkalkingen in de placenta.
Toen ik bij m'n zwangerschap van Jesse bij de vk onder controle was, kreeg ik ook standaard met 36 weken een liggingsecho.
Ja hier in de vk praktijk is het ook standaard bij 35 wkn een liggingsecho. Schaapje ja Heleen is ook leuk! Die heb ik ook een aantal x gehad vorige zwangerschap. En Jorien had ik toen vaak, alleen is zei deze maand voor t laatst werkzaam. Er is een nieuwe vk voor in de plaats gekomen. En nee geloof geen echo bij de volgende afspraak. Maar mijn ervaringen bij deze vk praktijk is dat als je er om vraagt ze altijd wel een echo willen doen haha. Dat is t fijne eraan dat ze eigen echo apparatuur hebben. Vind het idd ook echt een superfijne praktijk.
Ik ben 15 juli 2013 uitgerekend! Volgende week donderdag hebben we onze eerste echo, kan bijna niet wachten. Alle zwangeren, gefeliciteerd!!
Heb de vorige zwangerschap ook extra echo's gehad, geheel niet vervelend hoor. Ben benieuwd of ik nu ook weer extra krijg of niet. Hier is alleen termijn en 20 weken echo standaard.
Hier ook alleen termijnecho en 20 weken echo. Ga ook zeker de pret echo weer doen, vond ik ook zoo mooi! Feli met de goede echo!
Hier ook geen extra echo's! Heb nu met 8.5 week een echo gehad, dan nog 1 met 12weken en 20-weken, en misschien ook nog de 35-weken liggings echo!! Wil misschien met 15/16 weken wel een geslachtsbepaling laten doen!! Iemand dat eerder gedaan??
Ja ik heb met 16 wkn een geslachtsbepalende echo laten maken de vorige x. Ga ik nu zeker weer doen, anders duurt t zolang tot de 20 wkn echo.
Ja bij Keano hebben we toen wel gewacht tot de 20 weken, maar ik weet dat dat me nu niet gaat lukken! ik ben nu al nieuwschierig haha! Hoop dat we bij de 12 weken echo de NUB kunnen zien, is altijd leuk om een gokje te wachen of het een jongen of meisje word! =)
Ik ben ook nieuwsgierig. De NUB klopte bij mij de vorige x niet, iedereen zei jongen maar t was toch echt een meisje Nu denk ik weer een meisje.. Terwijl ik eerst echt dacht een jongetje. Ben zooo benieuwd! Ik ga mn meisje wakker maken en fles geven en dan gaan we babyzwemmen, fijne dag!