Vorige keer 16 weken echo laten maken, waren zo nieuwschierig. Nu twijfel ik of ik het geslacht wil weten, maar mijn man wil t echt weten dus dan wel weer met 16 weken. Wilsele minimaal 2 keer bevestiging van het geslacht.
Goedemorgen al allemaal! De wereld ook zo wit bij jullie? Hier hebben wij een echo bij ongeveer 7, 9 (vandaag dus), 11 en 20 weken een echo. Die vroege echos zijn in verband met 2 eerdere miskramen. Vind het toch prettig dat ik het krijg, want het brengt hier zeker extra onzekerheid met zich mee, maar had natuurlijk veel liever een onbezorgdere zwangerschap gehad... Wij laten wss wel eerder een geslachtsbepaling doen, dat lijkt ons wel heel leuk!
Zo sommige van jullie krijgen idd veel echo's, hier alleen nog de termijn en 20-weken echo tenzij er reden is voor meer natuurlijk. Maar lijkt me ook geen straf nee. Mooi he die witte wereld, hier aan de kust is het natuurlijk wat warmer dus blijft het op de paden iets minder liggen. Ga zo met de kleine naar buiten is kijken hoe hij het vind!
Hier is het ook helemaal wit inmiddels! Was een hele klus om met de wandelwagen naar het zwembad te wandelen haha. Maar we hebben weer fijn gezwommen. Nu ligt de kleine meid lekker op bed dus even tijd voor mama!
Sasjuh, we kunnen elkaar nog wel eens tegenkomen bij de scheg Ik ben ook altijd wezen babyzwemmen met Lotte maar op gegeven moment kwam het er niet meer van. Vorige week op woensdag tijdens instuif geweest en wil weer vaker gaan. Maar vandaag stond buiten spelen in sneeuw op programma
Haha Schaapje oke leuk! Op woensdag met de instuif ga ik idd ook wel eens Elin is nog te klein voor in de sneeuw spelen, helaas!
Nou hier is bijna geen sneeuw gevallen! jammer maar helaas.. hoop wel dat er nog wat komt, vind het zelf namelijk ook helemaal leuk!! Vandaag 10 weken, voelt gewoon als een mijlpaal! we zijn op 1/4 van de zwangerschap!! =) Bij Keano dacht ik dat hij een meisje zou zijn, en nu zegt mijn gevoel juist dat het een jongen is...ben zo benieuwd!!
Ja gister is het bloedprikken gelukt Shendari! haha mijn moeder moest er ook om lachen hoor, typische actie voor mij. Ik ben sinds gisteavond weer vreselijk misselijk.. dat bederft de pret toch wel heel erg.
Bij mijn vorige zs-en ook groei echos gehad ivm overgewicht. Nu was ik zo goed aan het lijnen geweest dat mijn bmi goed is, geen groeiecgos meer. Wij doen altijd met 27 wk een pretrcho. Dan zie je wat meer can t gezicht, hoewel ze dan ook nog wel heel lelijk zijn hoor. Bij beide pretechos dacht ik echt dat ik een heel lelijk kind ging krijgen hihi
Mooi die pretecho's. Ik zou die toen ook van mijn moeder krijgen maar omdat ik het geslacht niet wilde weten heb ik het niet gedaan. Als ze er goed voor liggen zie je toch wat het is.
Ach mooi sasje, heeft ze daar nu haar duimpje in de mond? Hier hebben we ook een pretecho met 26weken laten maken. Gaan we nu wel weer doen!
Bloempie ze was idd aan het duimen, schattig he! Ik ga zeker weer een 3d/4d echo laten maken. 4d is met bewegende beelden, hebben we op dvd. Heel bijzonder om nog eens terug te kijken.
Hoi ik wilde nog even een update geven, daarna zal ik mij helaas moeten terugtrekken. Komende maandag krijg ik een spoed curettage en over 3 maanden doen ze een bloedonderzoek om te kijken of ze een reden kunnen achterhalen. Ik ben heel misselijk, erg moe en buikkrampen en daarom ook wel blij dat er nu toch een eind aan komt. Ik wens iedereen een hele mooie zwangerschap toe, geniet ervan en laat jullie vooral goed verwennen!
Het is weer weekend!!! 18 december hebben wij de combinatietest kan iemand mij bijvoegen op de afsprakenlijst? Oh ja en 28 januari controle vk dank je!
Ook ik mag van de lijst...vandaag echo bij verloskunde maar geen hartactie. Veel succes met jullie zwangerschap!
Miccie: veel sterkte meid! Vervelend dat je ook zoveel kwaaltjes hebt nog. Hoop voor je dat het snel minder wordt! Bernou, jeetje wat een verdrietig nieuws Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk bij en volgende zwangerschap een mooie plakbeeb. Sterkte!
Ik dacht bij de eerste dat ik een jongen zou krijgen. Nu heb ik er nog geen gevoel bij. Wij wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht. Hoor toch regelmatig dat ze er toch naast zitten als het eerder is.