Ondanks dat ik erg moe ben steeds heb ik ook enorm veel last van nesteldrang, nu al.. En die drang wint het ruim van de vermoeidheid dus gisteren van onder tot boven de keuken en woonkamer schoongemaakt (Lotte zelfs boven voor de tv gezet met teigetjes film omdat ze niet in de weg mocht lopen ) en vandaag ook maar flink verbouwd. De computerkamer is samengevoegd met de logeerkamer zodat we in de oude computerkamer een nieuwe kamer voor Lotte kunnen maken. Alles dus volledig leegehaald, verplaatst, schoongemaakt en opnieuw ingericht. Nieuwe computer/logeerkamer is redelijk klaar en Lotte's toekomstige kamer is leeg, klaar voor verfbeurt binnenkort! Ook nog twee keer naar het stort gereden om alle spullen die we teveel hadden/oud waren te dumpen . Ach ja dan hebben we dat maar gehad, kan ik me de rest van de zwangerschap focussen op het bijhouden (of nog meer nieuwe dingen verzinnen )
@ bernou, wat klote meis.. was dit je eerste echo? Konden ze zien hoe lang het al fout was? Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd... @ schaapje, goed bezig zeg!!! Wij beginnen hier in het nieuwe jaar met 'de verbouwing'. Hadden gister echo bij 8 weken en 6 dagen. Heel mooi minimensje met kloppend hartje gezien! Hij bewoog zelfs even speciaal voor ons, zoooo lief! Pfff wat een opluchting, vooral omdat het bij mij de vorige keer net voor de 9 weken is misgegaan. Druif was nu supergoed gegroeid, nu 2.36 cm, dus we zijn 2 dagen vooruit gezet. Wat zijn we al verliefd! Echt geweldig!!! Als er behoefte is aan echofoto, dan post ik die later even...
Goeiemorgen dames ff een berichtje van mij. Dames waar het niet goed gegaan is, veel sterkte...... Hier gaat alles goed, soms last van mn buik, lijkt wel als ik wat gedaan heb dat het begint te trekken, bandenpijn? Miss ff rustig aan doen ofzo. Over 2wkn termijn echo dus ben benieuwd of ie t nog doet, hope so. Heb ook soms gigantische pijnlijke boobs, 2wkn geleden een meegroei bh gekocht, toen flubberde de bh nog, maar nu zittn ze er mooi in, wis niet dat ze zo snel gaan groeien. Liefs.....
@ Bernou en Micci: sterkte meiden! @ Schaapje: flink aan het verbouwen dus, leuk! Dus jullie gaan dan twee nieuwe kamertjes maken, voor je dochter en de kleine? @ Noorus: gefeli met je goeie echo, mooi he als de kleine al beweegt! @ Kleintje: bandenpijn zou best kunnen denk ik. Ik heb ook regelmatig een trekkend gevoel in mn bm dus hou het zelf daar maar op. @ Sasjuh: wauw, mooie 3d echo zeg! Mn s-zusje had dat ook gedaan, je ziet echt zo veel dan. Maar kan je dan ook echt het geslacht zien? Wij willen het nl niet weten, zou 'zonde' zijn als we er dan zo toch achter zouden komen. Hoop dat het ook geheim blijft door de vele echo's die we bij de gyn krijgen, we zullen zien anders is het ook niet erg. @ Kinderwagen: voor de meiden die al een kleine hebben, voor welke kinderwagen hebben jullie gekozen? We zijn gister even naar Babydump geweest, zoveel keus dus ben benieuwd welke jullie hebben en of jullie tevreden zijn. We hebben al echt een superleuk kamertje gezien, en willen 1 wand met fotobehang, weten al helemaal wat we willen! Verder met mij alles goed, voel me wat fitter. Alleen mn eczeem werkt helaas nog niet mee dus blijft beetje tobben...
Ik heb een mutsy, nu ool 3e erin. Hele fijne wagen. Il doe geen duo wagen. Ik wil alleen een duo buggy. Voor die tijd doe ik de baby wel in de draagzak. Buggy is veel lichter, makkelijker mee te nemen, goedkoper. Met f maanden kunnen ze in de buggy. Welke duo wagen heb je op t ook sasje? Ik wil eigenlijk een tripp trap met een newborn zitje. J heeft daar ingezeten bij prenatal in t reataurant, hij zat geweldig. Kunnen de kleintjes er ook bij zityen aan tafel. Alleen dat zit gedeelde kost al 120,- ik kan nog een paar smaanden sparen hihi
Janneke ik heb wel een wagen op t oog maar die is erg duur, de Icandy. Dat is een duowagen die je ook weer om kan bouwen naar enkele wagen. Vindt zelf een draagzak/doek echt niets. Heb een bondolino gekocht toen voor Elin maar dat dragen is niets voor mij. Vind het niet handig ook met nog een kleintje, kan amper bukken oid. Nee wil echt wel investeren in een goede wagen, wandel ook erg veel met Elin en zal dat straks met 2 kleintjes ook wel gaan doen. Ik wil idd ook een trip trap met newbornset. Nu hebben we voor Elin ook een trip trap maar daar hadden we geen newbornset bij gekocht, alleen de babyset. Ze zit er vanaf een maand of 7 in, ideale stoel. Lijkt me idd erg fijn als de kleine ook direct bij aan tafel kan. We gaan maar aan t sparen haha
Wat een verdrietige berichten. Sterkte meiden! En gelukkig ook weer goede echo's. @kinderwagen, wij hebben de Maxi Cosi Mura 4. Deze rijdt superfijn. We hebben deze wagen gekozen omdat we allebei vrij lang zijn en de kinderwagenbak van deze wagen is 1 van de langste waardoor onze 1e gelukkig vrij lang er in paste. Mijn vriendin had de Quinny buzz en haar kind was ook vrij lang en die was met 4 maanden uit de kinderwagenbak en kon pas met 8 maanden een beetje zitten. Die heeft dus 4 maandenlang in het zitje gelegen. Dat vond ik niet echt ideaal omdat ze dan steeds wegglijden en in het tuigje "hangen". Wat ook handig is dat bij de Mura het zitje wat er op kan ook volledig plat kan. Dus toen hij uit de wagenbak was gegroeid maar nog wel vrij jong was in maanden, kon hij nog wel gewoon in de kinderwagen slapen. Gezien onze juli kindjes is het wel handig om meteen een winterzak/slaapzak/voetenzak (weet niet precies hoe het heet) bij de wagen te kopen. Tegen de tijd dat ze namelijk in de zitjes moeten (vaak met 6 maanden) is het hartje winter en wel zo lekker om ze daarin warme te kunnen laten slapen als je gaat wandelen. Van die dekens enzo glijden altijd weg. Persoonlijk vonden wij de investering van de voetenzak het wel waard qua gemak. Het enige nadeel wat ik van de Mura kan bedenken is dat het onderstel wat aan de zware kant is, daarentegen is het ook een zware kwaliteit. De kinderwagen ziet er bij ons nog als nieuw uit, ook al hebben we 'm meegenomen in het vliegtuig en regelmatig in het bos of op het strand gewandeld. Zoooooo......dat was mijn recensie Verder hier nog steeds moeeeeeeeeeeeeeee, het voelt echt een beetje als overleven. Met alle sinterklaasdrukte (gelukkig gisteren de laatste viering gehad), de volledige werkweek, een bij vlagen onhandelbare peuter vanwege de sinterklaas.....en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dus ik ga snel weer verder met huishouden enzo. *hoopt dat vermoeidheid afneemt na 12 weken*
Ik ook blij met voetenzak idd. Vriendin van mij had niet gedaan, toen zoj alsnog wilde bestellen was de kleur vd kinderwagen noet meer leverbaar. Dus meteen doen. ik hoor ook veel goede reacties van maxicosi om mij heen
Hier ook de maxicosi Mura, ben super tevreden! Heb ook de trip trap, maar ben daar minder tevreden over. L. Past er niet meer in en we hebben nu dus een Ikea stoel voor haar gekocht. Op een of andere manier kun je het niet verstellen zodat de openingen bij de benen groter wordt, en om nu dat ding eromheen weg te halen, lijkt me ook nix!
Wij hebben nu ook een ikea stoel. Maar ik struilel altijd over die poten, die staan zo wijd. Gek dat l. er niet in past, hoe is hij/zij? Sorry ik weet t eve noet meer
Hier ook de mura, tevreden ben ik zeker. Ik vind nu de easywalker june ook erg leuk en praktisch, maar die is net nieuw dus wel prijzig. Al zie ik de mura ook niet meer zo voordelig als waar ik hem voor heb gekocht.
Heb ook de tripp trapp, erg tevreden. @ bloempie krijg je niet wat meer ruimte als je die rugleuning van de babysit eruit haalt, volgens mij komen ze er dan wel iets beter in. Wil die binnenkort er ook uit halen.
L. Is een zij haha. Ja snap t ook niet, iedereen is zoo tevreden met de trip trap, misschien doen wij iets fout ik weet het ook niet. Misschien moeten we het stoffen dekke eruithalen ofzo. het was echt een gemartel om haar beentjes uit de stoel te krijgen! Idd de poten van de Ikea stoel, struikel ik ook steeds over.