We gebruiken nu alleen de tripp trapp nog. Een hele tijd allebei gebruikt. Nadeel van de trip trap is dat er niet zo'n voorzet stuk opzit wat als tafel kan dienen. Als ik in de kruipfase (lees nooit meer rust fase ) even rustig wilde zitten dan zette ik meneer in de ikea stoel met wat boekjes en een soepstengel en dan kon ik ff languit op de bank.....heeeeerlijk. Die wijduitstaande poten zijn heel irritant qua struikelen. Die stoffen zitting er uit moest bij ons mollige kind ook, anders zat hij klem met zijn beentjes.
Wij hebben de quini speedi, heerlijk wagen om mee te lopen, lekker licht. Hij is ook hoog en ik ben lang dus ideaal. Enige nadeel vind ik het zit gedeeltje. Is erg breed en hebben dan wel voor de eerste maanden een zitverkleiner maar toch niet ideaal. Mijn kleine mannetje is erg druk en de zitten is dus ook niet meer zo goed hij zakt regelmatig in als hij weer in de wagen zit te stuiteren. En ja ondanks dat meneer 20 maanden is zit hij nog steeds in de wagen met boodschappen en ect. Hij luistert namelijk voor geen meter als hij zelf loopt. En ben dan ook erg benieuwd hoe dat in juli zal gaan volgend jaar. Zal hij al beter luisteren? Geen idee.. Dus denk nog steeds veel aan een duo wagen. Want ook lange stukken lopen is voor een kleintje van dan 2 ook nog niet te doen. Maar we hebben nog even om het aan te kijken. Stoel, wij hebben een Peg Perego, ideel als ze jong zijn die zitten kun je namelijk naar achter kantelen en dat is met fruithapjes enzo super en er zit gewoon goede steun in. Wij hebben alleen de stoel van Ikea gekocht toen hij ruim een jaar was. Omdat deze lekker ligt is en dus zo weg kan zetten. Die andere stoel komt straks weer over een jaar tevoorschijn voor nr 2. Goed je stoot je inderdaad wel tegen die poten maar onze andere stoel was ook al zo groot dus ja dat waren we wel gewent. Maar nu heb ik hem zo neergezet op de kop van de tafel dat wij er eigenlijk geen last meer van hebben haha.
Hier een Mutsy wandelwagen. Ik ga gewoon een duoseat voor op de Mutsy kopen, dan kan ik de wagen makkelijk ombouwen voor 1 of 2 kindjes. Morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd hoe groot de ukkepuk is en wat precies m'n uitgerekende datum is. Hier ook een tripp trapp. Had een Bloom Fresco, maar deze rond Jesse's 1e verjaardag verkocht. Fijne stoel als ze heel klein zijn, maar zodra ze zitten, zitten ze er zo beroerd in. Toen een grijze Tripp trapp aangeschaft. Wil voor 2e precies dezelfde kleur maar is limieten editing dus is niet meer te krijgen, wel balen.
Hier ook een tripp trapp en voor kindje2 komt er gewoon een extra tripp trapp bij! Hier helemaal happy ermee en ze zijn nog mooi ook. Manlief zit er ook regelmatig op als hij gitaar speelt oid. Je kunt ze zo lang gebruiken, nu lekker aan tafel en later misschien op kamertje als bureaustoel. Ikea stoel hebben we ook, ideaal om mee te nemen en voor buitengebruik (vind het zonde om tripptrapp steeds mee naar buiten te slepen bij mooi weer). Poten zijn inderdaad niet handig maar verder is hij erg fijn en kost echt amper wat. Het kussentje van de tripptrapp is duurder dan de hele stoel + blad + kussen van de Ikea. Qua kinderwagen hebben wij een Mutsy single spoke 4-rider. Bevalt prima maar gebruik hem niet heel veel, nu al helemaal niet meer. Nummer 2 ga ik lekker dragen en verder heb ik nog een quinny zapp voor korte stukjes als het nodig is en Lot niet zelf wil lopen.
Lott krijgt echt een hele nieuwe kamer, heb hem al helemaal leeg gemaakt dus binnenkort schilderen, een nieuwe kast uitzoeken plus laag kastje, assecoires etc. Beeb2 komt in Lotte haar huidige kamer. Zetten we het ledikantje weer op, nu staat Lotte haar bed er in. Hoeft verder weinig aan te gebeuren, ziet er nog helemaal als nieuw uit. Het enige wat we gaan doen is de roze muur blauw maken als het een jongetje is . Oh ja en misschien wat andere aankleding etc. maar dat zijn maar kleine dingen. Leuk dat jullie al zijn wezen kijken Uk en dat jullie ook al ideeen hebben over hoe je het wil hebben allemaal. Wat balen dat dat je zoveel last hebt van eczeem, is dit erger geworden door zwangerschap? Ik zit nu voor de 2e en laatste nacht ook in de nachtdienst, om 7.30 ben ik klaar, ga ik lekker naar huis. Even douchen, dochterlief wakker maken, aankleden en eten geven en dan om 10.30 uur hebben we de eerste afspraak + echo staan bij de vk! Super spannend. Kijk er erg naar uit maar vind het tegelijk ook doodeng. Hoop dat ik morgen (straks al eigenlijk ) hier dus positief berichtje kan plaatsen!
Schaapje, succes met de echo! Wanneer ga je slapen vandaag? Zo na je nachtdienst? Stoel: hier de trip trap van stokke, ben er erg blij mee. De kleine in mijn buik krijgt er ook 1 Kinderwagen: mutsy transit, ook erg tevreden over. Voor nu willen we de kleine straks dragen en de oudste in de wandelwagen. Maar moeten tegen die tijd ook kijken hoe het gaat met lopen, misschien dat we ook zo'n meerijdpkankje doen. Verder hier zoooo misselijk, gisteren voor het eerst flink over lopen geven, vandaag hou ik alles binnen maar ben niet fit. Denk ook even link lage weerstand momenteel of zoiets want het lijkt me gek dat dit in een keer van de zwangerschap komt.
JeeeeJ alles zag er heel erg goed uit! Mooi hartje te zien en horen en het kindje was echt super beweeglijk . Bleef uitgebreid zwaaien met armpjes en handjes . Verloskundige heeft lekker lang gekeken en ben 3 dagen vooruit gezet, zit nu op 10+2 met als uitgerekende datum 06-07-2013. Ben helemaal opgelucht en blij.
Ook wij zijn vandaag weer voor echo geweest! was de 2e echo en met 10 weken. Ik ben 7 Juli uitgerekend. Het was zo leuk vanochtend! Ik had er eerst eigenlijk nog wat een hard hoofd in, maar sinds vanochtend ben ik verliefd! Ik zag niks bewegen, en de verloskundige zei dat dat normaal was dat dat met 2 minuuten wel weer anders kon zijn. En toen ineens begon ie te bewegen! heel druk zwaaien met armen en benen! Het word allemaal steeds werkelijker en voel me dolgelukkig! tegelijkertijd wel bang dat er op het laatste moment nog wat fout gaat.. Dat is afwachten.. Met 2 weken als ik 12 weken nog een keer en dan is het 1 keer per maand. Poe heej dit verzacht het ongemak van het misselijk zijn wel een beetje. Het is niet voor niks!
Wij hebben vanavond de tweede echo! Spannend, aangezien we dit weekend ongeveer iedereen hebben verteld dat we zwanger zijn. Vind het echt wel heel spannend, heb een vermoeden dat ik teruggezet wordt, vorige keer ben ik 5 dagen vooruit gezet namelijk.
Hè, Even bijgelezen weer, druk geweest. Wat een mooie echo foto's!!! Ik ben echt aant aftellen voor donderdag...ben zó bang! Maarja maar het goede hopen!!!