1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is van maart 2011, nu dus 1 jaar en bijna 8 maanden oud.
    Ik denk dat er hier alleen maar jongens komen maar we zullen zien. Zolang het maar gezond is. Meisje is leuk maar we zien wel.

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom denk je dat er alleen maar jongens komen dan?

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n gevoel heb ik, man bepaald en daar is het ook allemaal jongens! Maar wie weet!

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 juli 2013
    Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM

2 juli 2013
    Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo

3 juli 2013

4 juli 2013

5 juli 2013
    Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov

6 juli 2013
    JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo
    MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo

7 juli 2013

8 juli 2013
    Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk

9 juli 2013
    Schaapje - 30 - 2e kindje - vk

10 juli 2013
    Rica - 26 - 2e kindje - vk/gyn

11 juli 2013
    MaudvanL - 24 - 2e kindje

Zoiets?

5. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb het voorgevoel dat ik nog een meisje krijg. Volgens de chinese conceptiekalender krijg ik ook een meisje en bij dochter klopte het ook. (haha niet dat ik hier nou werkelijk waarde aan hecht hoor, die kalender)

Klopte de kalender voor de andere mama's hier?
    Chinese conceptiekalender - zwanger

Hihi ik was overigens vergeten hoe ontzettend lastig zo'n topic altijd is waar alle berichten in één topic komen. Ik raak het overzicht altijd een beetje kwijt en moet eerst zoeken tot waar ik bijgelezen heb. Of ben ik de enige die hier last van heeft?
    Met de mama's van nov. 2010 hebben we op een gegeven moment zelf een forum gemaakt zodat we zelf ook aparte topics konden aanmaken waardoor je lekker per onderwerp kon kletsen (dus over kwaaltjes, foto's, afspraken met vk/gyn, angst voor bevalling etc.)

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Netjes gemaakt JBM!

7. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    De kwaaltjes lijken ook een beetje begonnen te zijn, ben moe (maar dat komt ook deels door drukte en te weinig slaap) en krijg het meeste eten met moeite weg. Manlief kwam gisteren thuis en had heel lief pitabroodje met shoarma meegenomen voor me en een Bounty maar aan beide moest ik echt niet denken.
    Hihi nou normaal geen haar op mijn hoofd om zoiets af te slaan .

8. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de conceptiekalender zou ik een meisje krijgen

9. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Maar klopt het als je terug kijkt naar je zoontje?

10. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Volgens de conceptie kalender krijgen wij een zoontje! Als ik nu kijk! Maar in mei wordt ik 25! Als ik dan kijk een meisje! Wij willen het erg graag weten wat het wordt! Het zal voor ons geen verrassing zijn, het is al een verrassing hoe het kindje eruit gaat zien! Lijkt me heerlijk om echt al te kunnen shoppen en een mooi kamertje te maken voor een meisje of jongetje !!!

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bij mij klopt de kalender niet, maar goed ik geloof niet zo in zulke dingen..

Ik voel me vandaag en gister super goed, wat me wel weer onzeker maakt. Zo stom van mezelf, terwijl ik toch echt precies hetzelfde had bij zoonlief.

12. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Ja miniej ! Ik heb dat ook wel! 4 dagen niets gevoeld en gister weer alles! Vandaag weer niet ! Dus het zal er allemaal wel bij horen! Alles wat nog niet is kan nog komen he! Ik ben zelf ook een pieker kont! Ben bang dat ik straks geen kloppend hartje zal zien! Had wat gelezen dat ze alleen en vruchtzakje zagen! Dom he! Hihi

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja ik ben ook echt een geboren piekeraar, can't help it. Mijn man wordt er nu al geïrriteerd van; nee he je gaat toch niet weer komende 9 maanden alleen maar zorgen maken. Pfff stom he, heb bijna de neiging nog een CB digital er tegenaan te gooien, kijken of het nu van 2-3 weken naar 3+ is gegaan...

Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen in onze zorgen:)

14. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens jou kalende, gekekeken via mijn leeftijd en die van mijn man word het een meisje haha we zullen zien of hij klopt!

15. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel irritant die kwaaltjes die komen en gaan. Ik heb hier ook veel buikpijn in me zijkantjes. Ik dacht altijd dat je bandenpijn veel later kreeg maar denk dat dit toch echt bandenpijn is. Nou ja nog 2 weken aftellen tot de echo oooh wat duurt dat lang haha!

16. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Haha ja de piekeraars steunen elkaar gewoon! Wel fijn om te weten dat je niet alleen bent! Hahah ik heb net kruitvat test gedaan! Beter krijg ik hem niet hihi! Super duidelijk ! Dus het zal dan toch wel goed zijn! En die clear blue haha! Ja dat is wat! Je brengt mij op ideeën! Haha

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Heb ook ff op de Chinese kalender gekeken. Vorige keer een meisje en dat klopt met de kalender. Nu zou ik dan weer een meisje moeten krijgen volgens de kalender.
    Wij willen het geslacht niet weten. Hebben we de vorige keer ook niet gedaan, en vond het echt heel leuk om het op het moment zelf te horen.
    Ik voel me vandaag een beetje raar. Beetje zeer hoofd, en als ik buk en weer overeind kom heel duizelig. Zou er wel bij horen.
    Mijn dochter gaat nu bijna lopen, zo leuk om te zien! Ze loopt al achter zo'n karretje aan en loopt aan 1handje mee! Volgens mij kan het echt niet lang meer duren! Vanmorgen stond ze in 1 keer los!
    Ik hou de camera in de aanslag!

18. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Hoort er allemaal bij? Duizelig als je bukt ! Heb ik vandaag ook! Borsten doen niet meer pijn sinds vandaag maar als ik iets te snel doe ben ik misselijk en duizelig ! Wat leuk lijkt mij dat als je kindje inderdaad dingetjes voor het eerst gaat doen zoals lopen hihi! Geniet er lekker van! Straks kan ze het haar zusje of broertje voor doen hoe het moet haha!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou die chineze kalender klopte bij mij niet want mijn dochter had dan een piemeltje gehad volgens hun :):)

ik heb wel met een naald gedaan (naald en draad)
    En dat doet mn schoonmoeder heel veel en ze heeft nooit ongelijk gehad, heel stom, misschien toeval maar toch.
    Volgens haar wordt het een jongen.
    en het maakt mij echt niet uit, jongen zou wel leuk zijjn...van beiden wat maar een meisje ben ik minstens net zo blij mee en ach daar heb ik ook veel spullen voor.
    ikzelf denk heeeeel sterk een meid, punt 1 omdat wij voor de eisprong al geklust hebben (toen elke dag) en die zwemmers zijn sneller als die van de jongens. en punt 2 is dat mn gevoel dat zegt...maar laat die nou altijd mis zijn! :):)

hier voel ik ook niks en nu 2 dagen verder is de test wel ietsie donkerder maar nog niet je van het wat wel bij mn dochter was...morgen weer 1 en dan wil ik hem echt wel donkerder zien!!!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #160 Rica, 1 nov 2012
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
    jbm NETJES! ik wou hem al aanpassen aangezien hij niet echt netjes was maar deze ziet er keurig uit!
    komt er iemand ook nog bij op 10 juli?? hihi

zeg even een paar vraagjes, wil wel even wat meer van jullie weten hoor ;)

Willen jullie het geslacht weten?? iK wel! vorige keer niet maar vond de verassing echt tegenvallen!! Nu lijkt het mij ook wel handig voor mijn spullen die ik dan kan hergebruiken, mijn zolder is aardig vol dus dan kan ik ruimte maken! En vorige keer mocht ik beslissen (wou het toen niet weten en partner wel) en nu wil hij het weten dus is het nu zijn beurt:)

Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan?
    ben half in ronde 1 gestapt en nu zwanger in ronde 2! mega snel!

Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom?
    Ziekenhuis, ik heb vorige keer als een tiran gedragen en dat hoeft de buurt echt niet te horen en vind het fijner en veiliger in het ziekenhuis!
    Vorige keer zat ik aan de weeopwekkers omdat de hartslag daalde en mn weeen weg waren, er was dus haast bij.

Willen jullie een combinatietest laten doen met 12 weken?
    Wij niet, mocht er 1:100 uitkomen geeft dat ons nog geen garantie en een vlokkentest is niet geheel zonder risico en dat risico wil ik niet lopen. 20 weken echo is voor ons voldoende.

Deel Deze Pagina