Alle dames met goede echo gefeliciteerd!!! zwangerschapskleding, hier nog niet aan, mijn broeken zitten nog prima. was iets afgevallen voor zwangerschap, dus had beetje ruimte. shirtjes had ik al wat ingeslagen vrij snel omdat het uitverkoop was. hier, begin iets energie terug te krijgen. verder kreeg ik een zwitsalpakket thuisgestuurd, gewonnen omdat ik me had ingeschreven voor zo'n blije doos. altijd leuk!!
Heerlijk judith, geniet er lekker van! En dan vooral lekker binnen? Haha zo koud buiten! Jbm, nee ze haalde me er voor morgen meteen af. Moet die van maandag (mocht via vk eerder komen) nog wel even afzeggen... Al ben ik in staat gewoon weer te gaan, verslavend! Morgen lange dag werken... Maar op mijn ene werk vertellen met eigen gemaakte roze (hadden geen blauw) muffins. Moet zeggen ik heb mijn roeping als banketbakker niet gemist Ow lekker zwitsal?,! Ik heb ook de blije doos aangevraagd en nog een of andere zwangerschapspakket....nog niks binnen, of krijg je dat pas als je bijna uitgerekend bent? Wel een tijdschrift gekregen al
Bij dat tijdschrift zat een broef als het goed is daar staat in dat je rond 5 maanden zwangerschap de blije doos krijgt en als je kleine ongeveer 2 maanden oud is de baby doos. Dat klopt zo ging dat bij mij de vorige keer ook. Wel weer leuk die magazine van Wij alleen jammer dat je hem zo uit hebt haha. Ik heb gelukkig al weekend. Heerlijk!
Ik heb trouwens nog zwangerschapkleren liggen. In ieder gevaal voor de winter omdat de kleine van maart is. Heb 1 broek en 1 gebreid jurkje en een gewoon jurkje. Wil er nog een broek bij. En misschien wat korte shirts voor in de zomer. Maar lijkt me met mooi weer zowieso erg makkelijk jurkje aan eventueel legging en klaar. Broeken maak ik nu wel savonds soms smiddags al open. Dat zit niet zo lekker meer. Ligt er ook aan welke. Had gister wel een mega buik savonds zeg. Dus we zullen zien, zal ze binnen kort maar ff lekker in de was gooien.
Ja ik draag al zwangerschapskleding! en dan met name de broeken! Die zitten zo lekker!! Heb laatst 1 besteld, maar bleek veel te groot, terug gebracht naar de winkel, maatje kleiner mee.. en wat denk je? Weer te groot nu Maar ja heb hem al 3x aangehad en gewassen ook, dus kan ik niet meer terug brengen! Ach en verder vandaag 11 weken!! Helemaal top!! Veel last van bandenpijn.. ze beginnen nu al lekker op te rekken.. Gaat echt een stuk sneller bij de 2e!!
Gisteren een nieuwe zwangerschapsbroek gekocht en een spijkerbroek besteld. Van de vorige keer heb ik alleen nog bovenkleding en 1 witte broek. In het weekend ga ik dat eens uitzoeken. De broeken van de vorige keer heb ik echt versleten en dan ook weg gegooid. Het wordt ook steeds lastiger om te verbergen dus als de nekplooimeting a.s. Maandag goed is dan ga ik het dinsdag maar eens op het werk vertellen. Alleen mijn leidinggevende en 2 goede collega's weten het. Als ik het namelijk aan mijn afdeling vertel waar ik leiding aan geef dan weten al snel ruim 100 man het. Beetje veel als het toch nog mis gaat. Nu snel aankleden (kleine man sliep vandaag tot 9.45 uur) en naar buiten, lekker lopend boodschappen doen.
De grootste kans dat het nog mis zou gaan is toch tot 12 weken ongeveer? Wij vertellen het maandag. Dan ben ik zaterdag 11 weken geweest.
Op mn werk weten ze t al en denk dat ik het dit weekend op FB enzo ga zetten, ben maandag 11 weken. Tja tuurlijk kan t altijd mis gaan, maar daar wil ik niet vanuit gaan eigenlijk. Zwangerschapskleding; neee nog niet hoor! Heb nog wat liggen van mn vorige zwangerschap maar echt nog geen zin om dat aan te trekken.
Hier ook al wel zwangerschaps kleding, vooral als ik gewoon thuis ben. Naar het werk nog wel gewone broek aan omdat dat minder opvalt. Collega's weten het al wel, maar wil nog niet dat de bewoners het weten. 1 heef namelijk last van jaloezie op zwangere vrouwen en kan agressief worden dus wil het zo lang mogelijk uistellen met vertellen!
Helaas vanmorgen slecht nieuws gehad. Het is afgelopen paar dagen kennelijk mis gegaan. Geen hartactie meer. Kennelijk was het vruchtje toch niet goed. Veel succes iedereen hier. En geniet ervan. Ik hoop me gauw weer zwanger aan te kunnen melden.
Sterkte Chanan! Tot 12 weken is de kans dat het misgaat inderdaad het grootste. Vriendin van mij had met 12 weken 2 dgn een combinatietest echo en toen klopte het hartje niet meer, bleek later met 11 weken te zijn misgegaan. Ik ben maandag 12 weken dus als de echo dan goed is dan durf ik er een beetje op te vertrouwen. Vorige zwangerschap had ik er niet zo last van maar door de miskraam is dat blije gevoel vol vertrouwen enzo, toch wel wat minder deze zwangerschap.
Jeetje Chanan, wat vreselijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag raken van een mooi gezond kindje.
Chanan sterkte.. Ik ben daar ook elke dag bang voor, dat het hartje niet meer klopt. Vind het maar niets, die termijnecho al met 9 weken en daarna dus zolang niets..
@sasjuh83 kan me voorstellen dat je eerder een echo wilt. Gewoon zeggen tegen je VK. Misschien dat er wel eerder een plekje is. Onzekerheid is ook niks. Maar maak je niet te veel zorgen. Ik weet dat het moeilijk is na die nare verhalen. @ de rest. Bedankt iedereen voor het medeleven. Ik probeer er zo nuchter mogelijk tegen aan te kijken. Het was kennelijk niet goed en dan breekt je lichaam het af. Volgende keer beter. Geniet ervan en maak je niet te veel zorgen. Er is ook een hele grote kans dat het wel goed gaat. Kijk maar om je heen er lopen genoeg mensen rond op de wereld. Het gaat jullie goed. Liefs Chanan.
@Sasjuh83 Ik moet nog gebeld worden door de VK. Maar als ik zo de info lees op internet en uit verhalen uit mijn omgeving kan ik zelf kiezen of ik afwacht. Meestal is het binnen tien dagen dat het "vanzelf" weggaat. Maar kan ook kiezen voor medicijnen om het op te wekken of kan kiezen om het weg te laten halen. Ik ga denk ik eerst voor de medicijnen. Wil niet wachten tot het vanzelf weggaat. Baal er een beetje van dat de VK nog niet gebeld heeft.
@ chanan, meis wat vreselijk om te horen... ik wens je heel veel sterkte de komende tijd... Helaas weet ik hoe het voelt... Had jij enig vermoeden, of gewoon nog zwangerschapskwaaltjes? @ sasjuh, ik zou echt als er zo onzeker over blijft overleggen met je vk en anders ergens gewoon een 2d echo laten doen (die zijn ook niet zo duur) over een paar weken...