ik had het met mn eerste zwangerschap ook dat ik wist dat het niet goed zat en werd bevestigd met de echo is geen pretje een miskraam je hebt nog alle klachten van een zwangerschap, groetjes diana
Chanan, balen dat je nog klachten hebt. Gevoel is idd wel belangrijk, maar soms ook zo moeilijk om op af te gaan... Had je nou al goede echo gehad voor deze? Heeft je vk al gebeld? Je kan inderdaad medicatie kiezen, maar vraag daar even goed naar, want ik hoor dat dat ook vervelende bijwerkingen heeft en dat de kans aanwezig is dat je alsnog gecurreteerd moet worden omdat er nog wat achterblijft. Laat je goed informeren meis... Sterkte!
@ Chanan: wat een rotnieuws zeg! Hoop dat de medicijnen aanslaan en je snel verder kan. Knap dat je er zo nuchter onder bent. Ik wens je heel veel sterkte en succes! @ Meiden met goeie echo's, gefeliciteerd! Fijn al die kleine bewegende mini's! @ Zwangerschapskleren: mn broeken beginnen echt niet lekker te zitten. Mn buik begint ook echt al op te bollen, mn collega's zagen het! Gelukkig weet iedereen het nu. Maar als ik een vest ofzo aanheb zie je het natuurlijk nog niet. Moet wel hoognodig grotere bh's!! Mn tieten vallen dr zowat uit. Kopen jullie dat een paar maatjes groter of echt al zo'n meegroeiding? Zijn zo lelijk! Of heb je ook leukere? @ Onzekerheid: heb ik soms ook wel maar mn gevoel zegt dat het een mooi gezond kindje is, dus heb ik vertrouwen. Wij gaan dinsdag alweer voor de 5e echo, zo benieuwd hoe hij/zij er nu uitziet! Hoop dat de onzekere meiden een extra echo kunnen krijgen. Leuk trouwens die actie voor Serious Request! Wat dat betreft heb ik een luxe positie met al die echo's, maar zeker niet door leuke redenen... Leuk weekend voor de boeg, vanaaf lekker TVOH kijken!
@sasjuh als je 12 weken bent kan de vk het hartje laten horen met de doptone, dus als je zover bent kun je daar altijd om vragen. Hier in ieder geval wel. @bh je hebt best mooie voedings/meegroei bh's, zoek maar onder het merk Anita. Ik heb trouwens alleen voedingsbh's die groeien ook mee. @kleding pas gelukkig alles nog gewoon, ga wel al binnenkort een nieuwe broek bestellen want die is de vorige keer geheel versleten.
Ja heerlijk straks finale van THOH! Ik ben voor Floortje. Onzeker; ik had dit bij Elin ook heel erg en troost me nu met de gedachte dat toen ook alles goed ging.. Ga wel een pretecho voor Serious Request laten maken, nog een weekje dus.. Maar wat een nachtmerrie zal t zijn zeg als het bij die echo niet goed blijkt.. (niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken)
@ Noorus: voor Johannes haha. Neee, was voor Sandra van Nieuwland, zij was echt iets unieks. Degenen die er nu nog inzitten boeien me eigenlijk niet zo. Dus ben neutraal haha. En jij? @ Natas: oke ga ik daar es op kijken. In de winkels zag ik alleen van die lelijke witte of huidkleurige. @ Sasjuh: neee, niet aan denken niet aan denken. Denk idd aan je vorige zwangerschap, je bent gewoon gezegend met een geweldige zwangerschap! Ik voel me ook prima hoor, op vermoeidheid en eczeem na. Maar ook dat gaat iets beter. Misselijk ben ik helemaal niet meer. Dus heb vertrouwen!
Ik ben voor leona! Sterkte chanan. Goed dat je het zo positief kan bekijken. Maar je mag ook best versrietig zijn dus neem je tijd en verwerk dit verlies
@ natas, ik wist niet dat voedingsbehas ook meegroeiden. Misschien daar maar eens voor kijken. Mijn boobies doen echt zeer in mijn eigen bhs! @ uk, ik ben echt voor niemand, want vind de voice eigenlijk helemaal niet leuk... Extra erg dat we dus toch zitten te kijken, haha! @ onzekerheid, ik denk dat het gewoon bij zwanger zijn hoort.... Je voelt van alles (of juist niet) en je bent er gewoon de hele dag mee bezig... Na 2 miskramen vind ik het echt zo spannend, maar denk zonder mijn 2 sterretjes dat ik het ook had gevonden... We kunnen niet meer doen dan wachten en zo min mogelijk stressen...
@ Noorus: helemaal eens, spannend blijft het altijd en de hele zwangerschap door denk ik. Afwachten en vertrouwen is het enige wat we kunnen doen! Ik zit ook met een schuin oog te kijken, vind het niet meer zo boeiend als een paar jaar geleden maar kijk ook toch maar haha.
Anita - Anita maternity: Voedingsbeha´s - voedingsbeha 5039 Deze heb ik, staan meer mooie tussen vind ik. Vind ze wel duur maar ja dat is elke goede bh. Laat je anders goed informeren bij een livera oid, daar hebben ze mij goed geholpen. Als de bv goed op gang is worden je boobs nog groter, daarom groeien voedingsbh's ook mee.
Zien er idd mooi uit, die zwangerschaps bh's ook. En die kan je alleen daar bestellen? Lastig welke maat je dan nodig hebt.
Vorige zwangerschap gewoon mn eigen bh's aangehouden, pasten nog prima. Ga geen bv geven dus ook geen voedingsbh's nodig.
@ chanan : heel veel sterkte! @ tvoh : wij kijken ook, en als echte friezen hebben wij op Johannes gestemd! @ bh's : hier geen voedings bh's, maar wel al nieuwe moeten kopen, inmiddels al 1,5 cupmaat gegroeid
Chanan, veel sterkte meis! Jaaa Leona heeft gewonnen, die had ook wel echt the voice vind ik. BH's , hier wel grotere nodig. Wil dit keer wel borstvoeding proberen dus misschien ook maar aan de voedingsbh's
@bh de mijne is al twee keer open gegaan! Haha hoe dat kan?! heel gek! Heb ook niet echt het idee dat hij nou strak zit... @kleding, ook nog mijn gewone broeken aan,past prima. Ben nog niks aangekomen, zelfs afgevallen. Wel merk ik in de avond dat mijn buik beetje opzwelt, lekker open die knoop! Vandaag op één van mijn twee banen verteld! Ze vonden het allemaal Onwijs leuk!
Grotere bh's hier niet nodig, bij Lotte gebeurde er ook niets en nu ook niet. Ik ga zeker borstvoeding geven. Voor ik zwanger was van Lotte wist ik zeker dat ik nooit voor bv zou gaan, vond het idee alleen al vreselijk en veel te alternatief. Flesje leek me veel handiger. Maar toen werd ik zwanger, was er iets met hormonen enzo en voelde ik me toch een beetje verplicht om het iig te proberen een paar dagen. Maar als het een beetje tegen zou zitten zou ik gelijk stoppen!! En toen werd Lotte geboren, wat was ik gelukkig met het mooiste en liefste kindje van de wereld! maar wat moeizaam ging het met die bv de eerste periode . Maar toch ga je blijkbaar je grenzen verleggen en worden een paar dagen een week en een maand, een half jaar en uiteindelijk 14 maanden . Waarvan ook een aantal maanden bijna alleen gekolfd. Ik blijf het nog steeds gek vinden hoe dat is gegaan maar ik vond het een geweldige ervaring en bij beebje 2 ga ik zeker weer bv geven. Geen idee hoelang, ik moet er nu niet aan denken om weer 14 maanden te geven maarja ik weet inmiddels ook dat ik daar van te voren nog niet zoveel over kan zeggen . Wil overigens wel een cursus gaan volgen dit keer in de hoop op een betere start. Want bij Lotte ging ik er volledig onwetend in. Verder wel oké avondje gehad, lekker voice gekeken en flink wat strijk weggewerkt. Morgen overdag rustig dagje, 's avonds verjaardag.
goedemorgen meisjes, sorry dat ik jullie verwaarloosd heb maar durfde amper meer te kijken hierzo met al die zwangerschappen die niet goed gingen. ben al zo onzeker! maar hier gisteren een kloppend hartje gezien en een spartelend kindje dus superblij. bh's: hier nog mijn gewone. draag altijd push up bh's en die draag ik nog steeds maar ze worxen nu wel steeds hoger gepushd en mijn borsten zijn ook hard. waarschijnlijk melkklieren die opspelen hahahahahaha ik ga werken kus