@ Mik, goed voor te stellen en als het je angst geeft is het soms inderdaad beter om ff-tjes afstand te nemen... Hier geen grotere borsten al beginnen ze nu wel zeer te doen. @ Chanan, heel veel sterkte, wat ontzettend rot zeg. Hopelijk heb je snel een plakkertje in je buik ! @ alle dames, ligt het aan mij of hebben jullie ook moeite om het bij te houden hier, zijn zoveel gelukkige dames die zwanger zijn maar kan het daardoor niet allemaal meer volgen Hier gaat het allemaal een stuk beter misselijkheid is nagenoeg weg, dus ook weer lekker aan het werk Verder hebben we over een weekje de 12weken echo, kan niet wachten...
juli 2013 word gewoon een super maand met kindjes krijgen bij het ander forum waar ik zit ook zoveel uitgerekend in juli groetjes diana
Je kunt dit merk bh's gewoon in de winkel kopen, mijn gewone bh's zijn met beugel maar dat is niet verstandig omdat dit je melkklieren kan afdrukken waar je weer last van kan krijgen.
Heb soms ook moeite met bijhouden hoor, dus inderdaad sorry als ik iemand vergeet! Maar goed als jer ff paar dagen niet ben geweest en je lesst bij vergeet je het eerste weer wat je leest, althans heb ik. Mag ik het al op zwangerschapsdementie gooien?
Ik vind het nog wel meevallen hoe druk het hier is haha.. Scheelt denk ik heel erg dat het topic opgesplitst is. Bv; Elin heeft 6 wkn bv gehad. Ook een cursus gevolgd wat erg leerzaam was. Alleen kwam er al heel snel achter dat het bv geven echt niets voor mij was. Werd er mega onzeker en depri van, voelde me zo ellendig. Mn hele dag draaide alleen maar om die bv, had echt geen rust in mn hoofd. Maar de stap om te stoppen vond ik erg moeilijk, want tja je hoort toch steeds dat t het beste voor je kindje is. Uiteindelijk toch gestopt en jee.. wat een verademing. Vanaf toen ben ik pas echt gaan genieten van Elin en het moederschap. Daarom weet ik nu gewoon zeker dat ik het niet weer wil gaan doen. Blij dat ik het geprobeerd heb, dat ik weet hoe het is en daarom nu ook de bewuste keus er niet weer aan te beginnen.
Ik vind het ook meevallen hoe druk het hier is. Zat eerst in het februari mama's topic en daar was het echt heel druk, daar werden meer dan 10 paginas per dag gepost Ik heb weer even een buikfototje geplaatst in het buiktopic. Toch leuk
Hier Sillekes http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/400648-juli-2013-buikjes.html Ga je ook een foto plaatsen?!
@ Noorus: heb je buikje even bekeken, mooi hoor! Als mn eczeem beter is zal ik er ook es 1 maken. Of met trui aan natuurlijk als je het beter ziet @ Mik: gefeliciteerd met de goeie echo! @ Sillekes: fijn dat het met de misselijkheid beter gaat. Ik weet het soms ook niet meer allemaal als ik een paar dagen niet gekeken heb, maar reageer gewoon op wat ik weet. Prima toch! @ Bv: voor nu zeg ik dat ik het wil gaan proberen. Alleen door mn eczeem heb ik ook vaak last van mn tepels, dus ga er geen halszaak van maken als het niet lukt. Zeg ik nu...kan me voorstellen dat je je grenzen dan wel verlegt want het lijkt me echt mooi om te doen. Ach, we zullen zien.
heb mijn eerste 7 weken bv gegeven omdat zij kma had lukte het niet langer. de jongste heb ik een half jaar bv gegeven. toen gingen we op vakantie en lukte het me niet meer om mijn hypoallergene dieet vol te houden. dit keer moet ik weer vanaf 36 weken op een hypoallergeen dieet om bv te kunnen geven. is erg zwaar maar vind bv geven echt fantastisch en wil het graag weeer doen
haha Noorus, ben nog zo plat als wat dus een foto heeft weinig zin, wilde alleen even een kijkje nemen...
Mik wat is dat een hypoallergeen dieet? Mijn eerste hapte niet goed en kwam gen melf, ik heb dagen gejakt, vond t zo erg. Toen nig wel 6 wk gekoft maar lukte echt niet. Bij deheb ik weer geprobeerd, hij hapte wel goed waar weer geen stuwing, geen melk. Iets minder tranen. Ik heb de vorige x gezworen nooit merr bv te geven maar ik ga t toch nog een x priberen debk ik.al is t alleen maar om lekker dichtbij mijn kindje te zijn. Il vind t zo mooi en bijzonder
Wauw, wat een mooie buikfoto's al in het andere topic! Mijn buik is wel al een heel stuk dikker.. Oeps.. komt denk ik omdat dit mn 2e is.. Vandaag echt een rot dag.. voel me de hele dag al niet fit, en heb sinds 2/3 uren een scherpe stekende pijn ( voor mij ) links onder in mn buik.. iemand enig idee wat het is? Paracetamol helpt totaal niks!
Hier gaat het momenteel wel.. ik voel me zo raar! Steeds maar onverklaarbare buikpijn, heb ook steeds een enorm honger gevoel, en als ik dan gegeten heb, word het alleen maar erger! Voor mij geen prettig weekend dus! Morgen 9:15 naar de VK dus ook maar even vertellen hoe en wat! En nog even wat leuks, vandaag 2 jaar getrouwd hier!! =) @Sasjuh: Hoe reageren de mensen? Ik wil het ook zo graag bekend maken, maar ja m'n man wil nog wachten pff.. ik kan het al zo moeilijk voor me houden, het is al een prestatie dat niemand het weet.. (behalve familie)
Joeeeeehoooeee... einde onzekerheid Net met de angelsound het hartje van ons beebje luid en duidelijk horen kloppen! Had het ding nog liggen van mn vorige zwangerschap en kon toen vanaf 13 wkn het hartje luisteren.. Nu dacht ik ach ik probeer het gewoon en na even zoeken had ik hem! Wat een uitvinding.. ben weer helemaal blij nu! Nu durf ik morgen wel te bellen voor de Serious Request pretecho
Wat brengen de meesten leuk nieuws in het topic! fijn om te lezen! En als ik de meesten hier moet geloven is borstvoeding geven nog al een drama? Ik ga ook borstvoeding geven maar heb verder nog geen idee hoe en wat. Ik nog steeds misselijk en een platte buik (waar ik wel blij mee ben) Hoop dat mijn buikje pas met de 20 weken gaat groeien!
Nee hoor, borstvoeding hoeft zeker geen drama te zijn! Hier een heel positief verhaal! Ook ik wist niet zeker of ik bv wou geven, maar wilde het wel proberen! Vanaf het begin geen problemen gehad! Kindje hapte goed aan, en zelf nergens last van gehad! Zo kan het dus ook! Uiteindelijk 4,5 maand bv gegeven. Toen had ik niet meer genoeg, en vond het kolven op het werk ook 3 keer nix. Daar ga ik nu dus ook niet meer aan beginnen, einde verlof is einde bv.